pullor kirjoitti:Mielenkiintoinen tuo Audi vertaus. Omien kokemuksien mukaan Audi on laaduttomampi kuin monet muut Saksalaiset merkit. Halvan näköistä muovia jne.
Kyllä tuossa verrataan uutta ysivitosta suoraan uusimpaan audin A6 ja ei kyllä kukaan voi väittää A6 laaduttomaksi materiaaleilta ja viimeistelyltä sisältä, vrt audin premiun nahka sisustus, vaikka itsekkin katson saab lasien takaa asiaa.
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
Numerointia kun miettii, niin kovat on odotukset millainen pirssi tulee olemaankaan ng99?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
tsaarela kirjoitti:Mielenkiintoista: Saab palaa artikkelin mukaan alkuperäiseen numerointiinsa. Eli tulossa on Saab 93 ja 92, ei siis 9-3 ja 9-2.
Virallinen on 9 potenssiin 5 mutta kaikki ei osaa käyttää erikoismerkkejä ja he käyttävät viivaa välissä.
Se on ilmeisestikin enemmän tietotekninen juttu, vaikkakin olen kyllä foorumipostauksissa onnistunut näkemään myös potenssikolmosia ja -vitosia.
Anyway, tuon artikkelin mukaan kyllä palataan ihan siihen alkuperäisistä alkuperäisimpään numerointiin, ilman Viagraa tai muitakaan potenssiinkohottajia.
tsaarela kirjoitti:Mielenkiintoista: Saab palaa artikkelin mukaan alkuperäiseen numerointiinsa. Eli tulossa on Saab 93 ja 92, ei siis 9-3 ja 9-2.
Virallinen on 9 potenssiin 5 mutta kaikki ei osaa käyttää erikoismerkkejä ja he käyttävät viivaa välissä.
Se on ilmeisestikin enemmän tietotekninen juttu, vaikkakin olen kyllä foorumipostauksissa onnistunut näkemään myös potenssikolmosia ja -vitosia.
Anyway, tuon artikkelin mukaan kyllä palataan ihan siihen alkuperäisistä alkuperäisimpään numerointiin, ilman Viagraa tai muitakaan potenssiinkohottajia.
Ihme että tänäänkin vielä joku nettisivuista ja brändin imagosta päättävä taho on jumiutunu 1900-luvulle... Ois luullu että nekin olis jo 2000-luvulle siirtyny...