A.L. kirjoitti:Kaksi mahdollista osumaa. Yksi jälki Töissä poikkaisin vebaston läheltä nippusidettä ja se oli niin hapertunut jotta lensi pala aika kipakasti silmän nurkkaan. Onneksi sattui olla kiinni.
Samaan silmään tuli myös osuma, kun purin tulevasta autotallista vanhaa tulisijaa pois. Silloinkin oli simmu kiinni. No nyt katsoin peilistä niin pieni veripurkaumahan siellä pilkottaa.
Ei kahta ilman kolmatta.
Pistähän nyt silmillesi suojalasit, kun kosket johonkin.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Se kun tämmösellä pyrytyksellä laittaa auton käyntiin niin heti puskee lunta sisälle puhaltajasta ja samanten on ikkunat umpihuurussa ja jäässä. Menee pitkänaikaa enennku näkee ees jonnekkin ja muutenkaan ku lämpeemisongelmia sisätilan kanssa niin ei tarvii hetkeen olla menossa minnekkään ku kaikki ikkunat ummessa. ...tosin sennii vois välttee ku laittaa puhaltajan pois päältä, mut ei ne pitkää pysy huuruuntumatta. Pittää kyllä konepellille ilmanottoaukon päälle osttoo se tuninki-skuuppi, jotta estäs vähän lunta pääsemästä sinne.
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
Mr_Who kirjoitti:Se kun tämmösellä pyrytyksellä laittaa auton käyntiin niin heti puskee lunta sisälle puhaltajasta ja samanten on ikkunat umpihuurussa ja jäässä. Menee pitkänaikaa enennku näkee ees jonnekkin ja muutenkaan ku lämpeemisongelmia sisätilan kanssa niin ei tarvii hetkeen olla menossa minnekkään ku kaikki ikkunat ummessa. ...tosin sennii vois välttee ku laittaa puhaltajan pois päältä, mut ei ne pitkää pysy huuruuntumatta. Pittää kyllä konepellille ilmanottoaukon päälle osttoo se tuninki-skuuppi, jotta estäs vähän lunta pääsemästä sinne.
Käsittääkseni OG900:ssa oli jo alkuajoista saakka raitisilmansuodatin, ja -91 pitäisi olla varmasti. Laitapa sellainen mikä sinne koteloon kuuluu niin ei tarvitse rienata Klassikkosaabia tuuninkiskuupeilla eikä pyrytä ohjaamoon. Sadevesille ja lumen sulamisvesille oli muistaakseni kotelon pohjilla viemäröintiaukko, katso että se on auki.
Ja jos näidenkin toimenpiteiden jälkeen tulee vieläkin tuiskua ohjaamoon niin kannattaa vaihtaa radiosta kanavaa tai sujauttaa se levy vaivihkaa ikkunasta mäjelle.
Roikka irtosi tolpasta, muttei autosta. Uusi ja timmi pistoke varmaan vain jäässä...
Ja tyhjäkäyntiä pitäisi nostaa, kun meinaa välillä tarvia kaasua käynnissä pysymiseen. Siinä kupoliin ottaa se, ettei ole tallia ja nyt (vain) 15 astetta pakkasta.
Ja rahan menoa tiedossa autoon ja tarvitsisi käyttää hieman muuhunkin. No hyvää siinä on se, että se on sentään
meinas loppua huumori aamulla kun yritin päästä rattaiden kanssa autolle, puoleen pohkeeseen oli lunta ja klo 9.30, kuvittelin et siihen aikaan ois tapahtunu edes jotain. Ihan helppo homma kun en oo kovin pitkä enkä erityisen vahva ja tuo poikakin semmosen 11kg jo melkein painaa.
Viimeksi muokannut saab87, Ke Helmi 24, 2010 15:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vit**aa tää pakkanen. Tänäkin aamuna 24 astetta ja aivan helv**inmoinen tuuli joka meni luihin ja ytimiin. Toivottavasti ennustukset pitää paikkansa ja olis viikonloppuna lähellä nolla ensi kertaa sitten joulukuun
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
Minuteman kirjoitti:
Ja jos näidenkin toimenpiteiden jälkeen tulee vieläkin tuiskua ohjaamoon niin kannattaa vaihtaa radiosta kanavaa tai sujauttaa se levy vaivihkaa ikkunasta mäjelle.
...kun ei ole lämmintä tallia. Talvialuvanteisiin on tarttunut käsittämätön määrä lunta joka ei lähde sitten millään poies, eikä väkivalloin viitsi yrittääkään. Ajaminen on aika paskamaista kun vatkaaminen ja humputus on melkoista. Onneks on plussaa luvattu sunnuntaiksi/ensviikon alkuun josko sais sulateltua.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
99 GL kirjoitti:Vie johonkin parkkihalliin sulamaan
Oiskohan foorumin parkkihallissa lämmintä. Vois nakkaa sinne kun näkyy olevan klo 19 jälkeen halvempaa ja sit siirtyä lähimpään karaokebaariin pariksi tunniksi...
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
99 GL kirjoitti:Vie johonkin parkkihalliin sulamaan
Ja öljyä lukot ja kuivaa ovien tiivisteet ennenkuin ajat takas ulos tai voi pakkasen kovuudesta riippuen olla miellyttäviä hetkiä ovien availun parissa
nimim. jokuseen otteeseen ko. toimenpiteen unohtanut
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
A.L. kirjoitti:Kaksi mahdollista osumaa. Yksi jälki Töissä poikkaisin vebaston läheltä nippusidettä ja se oli niin hapertunut jotta lensi pala aika kipakasti silmän nurkkaan. Onneksi sattui olla kiinni.
Samaan silmään tuli myös osuma, kun purin tulevasta autotallista vanhaa tulisijaa pois. Silloinkin oli simmu kiinni. No nyt katsoin peilistä niin pieni veripurkaumahan siellä pilkottaa.
Ei kahta ilman kolmatta.
Pistähän nyt silmillesi suojalasit, kun kosket johonkin.
joo noita laseja tulee kyllä laiminlyötyä liikaa. Kolmatta osumaa odotellessa...
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
A.L. kirjoitti:Kaksi mahdollista osumaa. Yksi jälki Töissä poikkaisin vebaston läheltä nippusidettä ja se oli niin hapertunut jotta lensi pala aika kipakasti silmän nurkkaan. Onneksi sattui olla kiinni.
Samaan silmään tuli myös osuma, kun purin tulevasta autotallista vanhaa tulisijaa pois. Silloinkin oli simmu kiinni. No nyt katsoin peilistä niin pieni veripurkaumahan siellä pilkottaa.
Ei kahta ilman kolmatta.
Pistähän nyt silmillesi suojalasit, kun kosket johonkin.
joo noita laseja tulee kyllä laiminlyötyä liikaa. Kolmatta osumaa odotellessa...
Kantapään kautta opin itsekin, kun trimmeri "ampui" kiven silmään. Ihme patti nousi silmämunaan mutta ei onneksi tullut naarmuja tai vast. Seuraavana päivänä oli muuten aika punainen, taisi olla vähemmän valkoista kuin punaista
Siispä työkalukaapista löytyy kirkkaat ja aurinkoisille keleille tummat lasit.
Ajoneuvovero Tänään tuli postissa laput kokonaismassa 2130kg ja co2 223g/km että tämähän tekee sitten ilmeisesti n.200€. Voi v*tun v*ttu näitten s**tanan verojen kanssa, miksi joka s**tanan v*tun p*rkeleestä pitää maksaa noita v*tun veroja
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002