Olis tuossa yhdellä jobbarilla myynnissä 290tkm ajettu -96 mallin turbollinen 900nen. Kannattaako ajatellakaan tuota peliä vai lieneekö rahan haaskuuta? 290tkm on kuitenkin paljon kilometrejä...
Rekkari on KGR-104 ja löytyy nettiautosta.
Jos joku tuntee auton, voisi ottaa yhteyttä pilka@luukku.com tai kirjottaa tänne autosta.
NG 900S Turbo, tunteeko kukaan??
Re: NG 900S Turbo, tunteeko kukaan??
Ei ole tuttu mutta,
- vakioalusta näyttäis olevan ja 17", kun koeajat niin huomannet vetelyn urissa
- tarkista ovien ja takaluukun alareunojen ruostetilanne
- kytkimen (raskas jos et ole ng900 kytkintä ennen käyttänyt) ja vaihteiston toiminta
- noilla kilsoilla moniurahihna vaihto kohta eessä, muutoin ihan tapauskohtainen missä kunnossa kone muuten on (miten pidetty ja huollettu). Kyllä sillä kilsoja on mutta ei ne kaikkea merkkaa.
- vakioalusta näyttäis olevan ja 17", kun koeajat niin huomannet vetelyn urissa
- tarkista ovien ja takaluukun alareunojen ruostetilanne
- kytkimen (raskas jos et ole ng900 kytkintä ennen käyttänyt) ja vaihteiston toiminta
- noilla kilsoilla moniurahihna vaihto kohta eessä, muutoin ihan tapauskohtainen missä kunnossa kone muuten on (miten pidetty ja huollettu). Kyllä sillä kilsoja on mutta ei ne kaikkea merkkaa.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko