Juu, alaterä on tätäpäivää. Pelkkä aura, kun ei ole edes tarkoitettu polanteen poistoon. http://www.rote-cobra.com/esitteet/at_012009_fin.pdfdimebak kirjoitti:Kyllä nuo traktorit ymmärtää pyörätieaurauksessa, ne perustraktorit missä paino keikkuu siinä 5 tonnin kahden puolen.
Työmatkasta osa on tuolla Pedersören puolella ja siellä pyörätietä aurataan sellaisella jo ehkä siihen liiankin suurella pyöräkoneella mutta eipä ole valittaminen sen koneen jäljiltä. Sellaisella masiinalla passaisi jo näitä pikkiteitäkin aurattavan, kun niissä paino on jo lähemmäs 20 tonnia ja voimaakin ihan eri lailla.
Sellaisia auran päätyläppiäkin olisi mukava nähdä. Tuossa keskitalven tienoilla senkin ainoan kerran, kun tuossa tiehöylä on käynyt niin se auran päässä oli sellainen. Liittymien kohdalla vaan läppä alas asukas säästyy juuri sen liittymän kolaamiselta. Tuohan se lisää kustannuksia mutta varmasti hyvää palautetta.
Pitää kyllä maanantaina soittaa ja antaa palautetta "saamastani vastineesta verorahoille". Toivottavati muutama muukin tekee niin.
Kuorma-autokin ilman alaterää ei tee kummoista jälkeä. Alaterän kanssa toki este peli, kun on tarpeeksi voimaa massaan nähden helposti 450 heppaa/ 12 tonnia