Polttoainepumppu

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
9000cse
"Aero"

Polttoainepumppu

Viesti Kirjoittaja 9000cse »

Onkon ketään heivannut tätä ämpärisysteemiä mettähallituksen puolelle ja laittanut ulkoista pumppua.? Itelle nyt olen suunnittelemassa MSD korkeapainepummpua tankin etupuolelle auton alle, onko muut tehnyt samanlaista ja mitenkä pelittänyt?
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
Wiljami
"Aero"

Re: Polttoainepumppu

Viesti Kirjoittaja Wiljami »

Mulla liippaa läheltä. MSD löytyy ämpäristä ja hyvin pelittää. 8)
Saab 9000 i -91
Saab 9000 2.3 T -98
Saab 9000 2.0 T -96
9000cse
"Aero"

meikäläisen pumpussa lukee näin "Asennus aina auton alle. Tankin ulkopuolelle. Bensan pitää tulla itsellään pumpulle. Nämä eivät ole imeviä."
Coltti
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Coltti »

Jätä se vakiopumppu sinne tankkiin ja laita filtterin tilalle se MSD. Filtterin sitte laittaa johonki väliin...
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
9000cse
"Aero"

Coltti kirjoitti:Jätä se vakiopumppu sinne tankkiin ja laita filtterin tilalle se MSD. Filtterin sitte laittaa johonki väliin...
2-pumppua?!?!? eikös tämä orkkis pumppu ole imevä ja jos se sanoo sopimuksen irti niin millä se ei imevää saa sitten sitä bensiiniä itteensä kun eikös näissä tule löpö tankin päältä.?!?!??!
sabriina
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja sabriina »

ite tein näin: avasin sen muovipöntön otin orkkis pumpun pois sen tilalle letkun pätkä joka menee tankin pohjalle. sitten laitoin walbron viripumpun autonpohjaa kiinni ja siitä pöntöltä pumpulle vedin letkun ja pumpulta suodattimelle..loput on ihan orkkis kamaa, paluu letku on kans orkkis. toimii!
-Se on teho joka puhuu- Saab 9000 2,0tic
9000cse
"Aero"

sabriina kirjoitti:ite tein näin: avasin sen muovipöntön otin orkkis pumpun pois sen tilalle letkun pätkä joka menee tankin pohjalle. sitten laitoin walbron viripumpun autonpohjaa kiinni ja siitä pöntöltä pumpulle vedin letkun ja pumpulta suodattimelle..loput on ihan orkkis kamaa, paluu letku on kans orkkis. toimii!
9000cse kirjoitti:meikäläisen pumpussa lukee näin "Asennus aina auton alle. Tankin ulkopuolelle. Bensan pitää tulla itsellään pumpulle. Nämä eivät ole imeviä."
eli mun käsityksen mukaan tän pitäs tulla bensapinnan alapuolelle, ehkä sitä sit pääsee vähemmällä ku vaan ostan sen imevän pumpun ja tossakin oli tuotto vaan max:350hv asti.
Wiljami
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Wiljami »

Eli varovaisesti arvioiden vakiota huonompi pumppu?
Saab 9000 i -91
Saab 9000 2.3 T -98
Saab 9000 2.0 T -96
j0ne
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja j0ne »

Eli varovaisesti arvioiden vakiota huonompi pumppu?
Itsekkin tuota katsoin :lol: Ecuprojectin puolella tais olla parhaat penkittäneet vakiopumpulla lähemmäs 400hv, eri asia mitä AFR sitten näyttää... Suosittelen hommaamaan jos välttämättä tarve niin 255lph walbron tai 044 boschin, kumpiakin laitettu tonnariin suhteellisen helposti orkkis paikkaan ämpäriin.
Autumn
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja Autumn »

Ainakin vanhaan cc-pommiin meni 044 bosch tosi helposti. Ei tarvinut kun vähäsen kaivertaa ämpäriä ja se oli siinä. Ja pumppu tosiaan riittää isojen poikien tehoillekkin.
Trust Me, I Know What I'm Doing..
9000 Aero -93 RE85
sabriina
"Kaasari"

Autumn kirjoitti:Ainakin vanhaan cc-pommiin meni 044 bosch tosi helposti. Ei tarvinut kun vähäsen kaivertaa ämpäriä ja se oli siinä. Ja pumppu tosiaan riittää isojen poikien tehoillekkin.
walbron 255l/h ei mene sinne ämpärii vaikka jyrsis kuinka paljon sit...mut toimii se ulkoisenakin, ja on pirun hyvä pumppu jos on vielä bensanpaineen säädinkin käytössä. itellä on vakio suuttimilla 6bar paine tällä hetkel.
Kaide
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Kaide »

sabriina kirjoitti:
Autumn kirjoitti:Ainakin vanhaan cc-pommiin meni 044 bosch tosi helposti. Ei tarvinut kun vähäsen kaivertaa ämpäriä ja se oli siinä. Ja pumppu tosiaan riittää isojen poikien tehoillekkin.
walbron 255l/h ei mene sinne ämpärii vaikka jyrsis kuinka paljon sit...mut toimii se ulkoisenakin, ja on pirun hyvä pumppu jos on vielä bensanpaineen säädinkin käytössä. itellä on vakio suuttimilla 6bar paine tällä hetkel.
Ja joku tossa yhtälössä ei nyt toimi kuten ilmenee tuosta yhdestä ketjusta jossa ihmettelet kun tehot on kateissa vaikka ahtoa löytyy ;-) Mites se sopan saanti ?
sabriina
"Kaasari"

Kaide kirjoitti:
sabriina kirjoitti:
Ja joku tossa yhtälössä ei nyt toimi kuten ilmenee tuosta yhdestä ketjusta jossa ihmettelet kun tehot on kateissa vaikka ahtoa löytyy ;-) Mites se sopan saanti ?
mä en laittelis mitään kyselyä turhaan...jos tarkoitat sitä mun aloittamaa aihetta ku on tehot kateissa, ja sitä paitsi vika oli turbossa. Kone saa soppaa, puristukset on kohilla jne. jos sä väität et pumppu ei toimi ulkoisena ni nyt oot pahasti väärässä.
mä oon sen verran itserakas jätkä et mä tiedän mitä mä teen ja miten mä teen jos teen jotain muutoksia autoon!
Kaide
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Kaide »

sabriina kirjoitti:
mä en laittelis mitään kyselyä turhaan...jos tarkoitat sitä mun aloittamaa aihetta ku on tehot kateissa, ja sitä paitsi vika oli turbossa. Kone saa soppaa, puristukset on kohilla jne. jos sä väität et pumppu ei toimi ulkoisena ni nyt oot pahasti väärässä.
mä oon sen verran itserakas jätkä et mä tiedän mitä mä teen ja miten mä teen jos teen jotain muutoksia autoon!
Kyllä mä uskon että se toimii ulkoisena, mutta jos ahtoa on ja tehot silti kateissa niin ainoa suure joka uupuu on "soppa" . Voimahan tulee yksinkertaistettuna ahtopaineen ja bensan sopivasta suhteesta. Ulkoinen pa.painemittari ja laajakaistalambda auttavat yleensä aika pitkälle kateissa olevan voiman etsimisessä
sabriina
"Kaasari"

Kaide kirjoitti:
sabriina kirjoitti:
Kyllä mä uskon että se toimii ulkoisena, mutta jos ahtoa on ja tehot silti kateissa niin ainoa suure joka uupuu on "soppa" . Voimahan tulee yksinkertaistettuna ahtopaineen ja bensan sopivasta suhteesta. Ulkoinen pa.painemittari ja laajakaistalambda auttavat yleensä aika pitkälle kateissa olevan voiman etsimisessä
kumpikin on käytössä!
Vastaa Viestiin