Harvemmin Toyotissa esim. on mitään omituisia sähkövikoja toki joskus jotain voi olla mutta muissa on aika paljon enemmän. mitä uusiin tulee niissä käytetty jotain saksalaisia palikoita ja näitten mukana on tullut aika paljon ongelmia. se pistää miettimään MIKSI?
niin se korjaamo homma eikait köyhällä ole vara edes ostaa Bmw:tä kun keula merkki on jo 85% muutenkin ylihintasesta autosta.
Koutonen kirjoitti:niin se korjaamo homma eikait köyhällä ole vara edes ostaa Bmw:tä kun keula merkki on jo 85% muutenkin ylihintasesta autosta.
Viimeksi autoa ostaessa pikkubemari oli vaihtoehto nimenomaan hintansa ansiosta (joo, tojota on halvempi, mutta luonteeton harmaa möykky). Onneksi kuitenkin Saabistakin sai riittävän hyvän tarjouksen, eli SC ampui lopulta vain hieman budjetista yli .
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Koutonen kirjoitti:niin se korjaamo homma eikait köyhällä ole vara edes ostaa Bmw:tä kun keula merkki on jo 85% muutenkin ylihintasesta autosta.
Viimeksi autoa ostaessa pikkubemari oli vaihtoehto nimenomaan hintansa ansiosta (joo, tojota on halvempi, mutta luonteeton harmaa möykky). Onneksi kuitenkin Saabistakin sai riittävän hyvän tarjouksen, eli SC ampui lopulta vain hieman budjetista yli .
ei se tarkota vaikka BMW olis kohtuu hintanen ollut ei se hintansa veronen kuitenkaan ole. ohan noita ollut monia merkkejä mutta Saabi vei voiton ja luultavasti näillä mennään jatkossakin.
Koutonen kirjoitti:ei se tarkota vaikka BMW olis kohtuu hintanen ollut ei se hintansa veronen kuitenkaan ole.
Enpä minä ko. mallilla ehtinyt kuin ~500km koeajon tehdä, mutta kyllä se hintansa arvoiselta sinänsä vaikutti, etenkin useimpiin kilpailijoihin verrattuna. Saab vaan on tutumpi merkki ja enemmän sydäntä lähellä - ja kun Saabin tarjous oli kilpailijoihin verrattuna suorastaan halpa, vaikka kallein olikin (myös parhaiten varusteltu), oli valinta lopulta melko helppo.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Naxu kirjoitti:Jotenkin etuveto kuuluu saabiin, kuin takaveto bemuun. Etuveto, isot pyörät, ja hyvä etenemiskyky.
Käyttäisin ennemmin sanamuotoja "vetävä etuakseli" Saabiin ja "vetävä taka-akseli" bemuun. Ne kun eivät poissulje sen toisen akselin vetämistä, enkä kummaltakaan varsinaisesti kammoaisi niitä molemmista päistä vetäviä versioita. Taitaa Saabistakin XWD edetä paremmin kuin vastaava etuveto...
Joo, XWD himottaisi, mutta vielä ei Saabiin dieselin jatkeeksi saa. Loogisella päivitystahdilla seuraavaan on kait luvassa (uuteen 9-3:een 2012 ->) moinen kombinaatio tarjolle, saapi nähdä mitä maksaa.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
"Hollantilaisen Spyker Carsin omistama Saab ja BMW käynnistelevät teknistä yhteistyötä. Näin ilmoittaa uutistoimisto Reuters hollantilaisten mediatietojen perusteella. Vahvistamaton uutinen nosti Spykerin osaketta maanantaina Amsterdamin pörssissä."
Harvemmin Toyotissa esim. on mitään omituisia sähkövikoja toki joskus jotain voi olla mutta muissa on aika paljon enemmän. mitä uusiin tulee niissä käytetty jotain saksalaisia palikoita ja näitten mukana on tullut aika paljon ongelmia. se pistää miettimään MIKSI?
niin se korjaamo homma eikait köyhällä ole vara edes ostaa Bmw:tä kun keula merkki on jo 85% muutenkin ylihintasesta autosta.
Mitä?? Onko töyotoissakin nykyään sähköosia??
sori, trolli taas, mutta pakko... ei kait 99 saabissakaan paljon ollu mystisiä sähkövikoja.. kuupassa ei ainakaan ole... mistähän mahtais johtua...
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa)
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.