8V vai 16V? pienempihän menisi vaikka pöydänjalastanalleolut kirjoitti:ei uskalla julkaista kuvia.......wappuna tuli kaverin muijalta palautetta ku mulla olohuoneessa pirttipöydän alla saabin kansi.....

8V vai 16V? pienempihän menisi vaikka pöydänjalastanalleolut kirjoitti:ei uskalla julkaista kuvia.......wappuna tuli kaverin muijalta palautetta ku mulla olohuoneessa pirttipöydän alla saabin kansi.....

uudet asenna
   uudet asenna  
nalleolut kirjoitti:ei uskalla julkaista kuvia.......wappuna tuli kaverin muijalta palautetta ku mulla olohuoneessa pirttipöydän alla saabin kansi.....

No sitähän minäkin
 No sitähän minäkin  Mutta on ne poikamieselämässä ne hyvätkin puolensa
  Mutta on ne poikamieselämässä ne hyvätkin puolensa 
 Mutta kuinkas siinä kävikään
  Mutta kuinkas siinä kävikään  
   Eka hylkäyshän se tottakai sattui nyt sitten kohdalle sitten vuoden - 06
  Eka hylkäyshän se tottakai sattui nyt sitten kohdalle sitten vuoden - 06  Mutta nyt ei jaksa ottaa "ressiä" ku ite näki omin silmin kuinka alatukivarren puslat oli periksi antavaa tyyppiä, vai onko niillä nykyään liikaa vääntöä niissä uudemmissa koneissa katsastusasemalla
  Mutta nyt ei jaksa ottaa "ressiä" ku ite näki omin silmin kuinka alatukivarren puslat oli periksi antavaa tyyppiä, vai onko niillä nykyään liikaa vääntöä niissä uudemmissa koneissa katsastusasemalla  Mutta en minä hirveesti ala valittamaan
  Mutta en minä hirveesti ala valittamaan  Pääasia että tontun alusta saadaan jämäkkään kondikseen
  Pääasia että tontun alusta saadaan jämäkkään kondikseen 
Ei ole. Se etualatukivarren takapusla on juuri se, joita tonnari yö aamu-, väli- ja iltapalaksi - vaihtoon vaan ja kiristys vasta kun auto on maassa (vaikka ahdasta onkin).ysitonnari93 kirjoitti:vai onko niillä nykyään liikaa vääntöä niissä uudemmissa koneissa katsastusasemalla
Tämä selväaero kirjoitti:Ei ole. Se etualatukivarren takapusla on juuri se, joita tonnari yö aamu-, väli- ja iltapalaksi - vaihtoon vaan ja kiristys vasta kun auto on maassa (vaikka ahdasta onkin).ysitonnari93 kirjoitti:vai onko niillä nykyään liikaa vääntöä niissä uudemmissa koneissa katsastusasemalla
 Ja nyt laitetaan sitten viimeisen päälle kondikseen, ettei löydy klappia yhdelläkään katsastustoimipaikalla
  Ja nyt laitetaan sitten viimeisen päälle kondikseen, ettei löydy klappia yhdelläkään katsastustoimipaikalla 
Ja laitetaan se toinenkin puoli samalla vaikka se olis mennyt huomautuksella läpiysitonnari93 kirjoitti:Tämä selväaero kirjoitti:Ei ole. Se etualatukivarren takapusla on juuri se, joita tonnari yö aamu-, väli- ja iltapalaksi - vaihtoon vaan ja kiristys vasta kun auto on maassa (vaikka ahdasta onkin).ysitonnari93 kirjoitti:vai onko niillä nykyään liikaa vääntöä niissä uudemmissa koneissa katsastusasemalla