white9-5 kirjoitti:Kotona jälleen. (7 päivän kertausharjoitus on ohi)
Et sattunut olemaan Rovan ns. Tykkifestareilla? Itse palasin tänään kyseiseltä leiriltä... Hieno fiilis olla taas kotona käymässä ja ulkoiluttamassa saapasta.
Et sattunut olemaan Rovan ns. Tykkifestareilla? Itse palasin tänään kyseiseltä leiriltä... Hieno fiilis olla taas kotona käymässä ja ulkoiluttamassa saapasta.
Sama paikka. Heinuvaarassa oltiin ja oli tosiaan kiva päästä saappaan rattiin.
Saab 9-3 SC Aero BioPower A5 MY09 JC Performance
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
Poopelin ilmastoinnin osanro GM9153602 (kompuran tulo- ja menoputki/letku) vaihdettu uusien GM-tiivisteiden kera
99:iin verrattuna tekniikassa on muutama kilkutin ja osa enemmän mutta eipä se paha rasti ollut. Piti vaan imuilmaputki, imuilman lämpöanturin liitin, joku alipaineletku imuilmaputkesta, joku toinen alipaineletku imusarjasta ja sen toisessa päässä olleen pötikän liitin, bensan tulo- ja menolinjat jakotukista ja tietenkin itse vaihdetun putkiletkun liitokset avata. Ja kaiken hyvän kunniaksi piti vielä puoliksi ujuttaa ylävesiletkun alta se putkiletku. Mutta nyt se on vaihdettu
p.s. Lisäsin myös puoli litraa öljyä moottoriin. Ne on nää kisakoneet ku syö, joku vuoto jakopään puolella kaiketi...
Vaihdoin äänikortin tietokoneeseen klubilaisilta saamieni vinkkien perusteella ja sain äänenkin nyt aamulla kuulumaan valokaapelin välityksellä vahvistimesta ja aiemmin vaivanneet häiriöt äänessä tuntuvat nyt olevan tipotiessään foorumilta löytyy lääke moneen ongelmaan Ei nyt voi tähän aikaan aamusta oikein luukuttaa, mutta illalla pääsee testaamaan stereot perusteellisesti. Saattaa mennä vähän tärpättiäkin kurkusta alas
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
säädin oli tänään postilaatikossa kirjeessään, että eiko kohta autolle sitä kokeilemaan paikoilleen
tuli postissa myös kutsu haastatteluun, inhottavaa sinne mennä keppien kanssa, mutta luulisi heidän ymmärtävän, ettei nämä ole ikuiset
Sama paikka. Heinuvaarassa oltiin ja oli tosiaan kiva päästä saappaan rattiin.
Joo, oli mukava käydä sotkussa joka ruokailun yhteydessä, vaikkakin varusmiehenä olin siellä. Toimin siis EOD-raivaajien kuljettajana. Tuli jo sillon ihan kiva fiilis, ku pamautettiin 350kg vanhoja sodanaikaisia räjähteitä, mitä raivattiin koko viikko.
Ei oo kerenny foorumia seurailla, viimeviikko oli seitenpäiväne ajoviikko, tämäviikko vähä väljempi. Aamuyöllä taas lähettävä puuta ajelemaa tehtaalle ja maanantaiks tehdä aamuvuorolaiselle valmiiks kuorma.
Työ tietää rahaa ja se taas tietää sitä, että saabiin tulee uusia osia, vähän kerrallaan...
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
Fillarin takanapa sai uudet rasvat. Vanhoilla oli tullut ilmeisesti tunnit täyteen, kun viime lenkillä meno meni hieman tahmeaksi mutta mitään ei kuitenkaan ollut rikki (kuulia tai liukupintoja). Ja rupesihan se paremmin pyörimään ja vähemmällä äänellä.
Vihdoinkin jatkuvasti pahenemaan päin ollut vi**tus kääntyy hyvään fiilikseen. Kauan jatkunut vianetsintä tontusta päättyi tänään Vika oli PUOLASSA enkä tarkoita sitä valtiota Olis pitänyt vaan tarkistaa ensin perusjutut loppuun ennen kuin lähti hakemaan vikaa läppärillä. No helppoa olla taas jälkiviisas
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008