No niin, nyt on nelipistesuuntaus Griffiniin tehty. Säätöä tarvittiin molempien pyörien auraukseen edessä. Oikealle vetäminen muuttui vähäisemmäksi, mutta on yhä olemassa. Pienessäkin nopeudessa asfaltilla jos päästää ratista irti, niin auto lähtee mieluusti oikealle. Pikatienopeuksissa saa sitten selkeästi pitää vasemmalla kädellä vastaan, eikä vain lepuuttaa käpälää ratin reunassa.
Tekniikka ei ole minun vahva laji, joten vaihtoehdot ovat vähissä. Voisiko vika olla:
- useita vuosia vanhoissa renkaissa, vaikka paineet ovatkin kunnossa
- ohjaustehostimessa
- niissä paljon puhutuissa puslissa
- vai jossakin muussa?
Pienistäkin vihjeistä olisin kiitollinen!
Griffin vetää yhä oikealle
Griffin vetää yhä oikealle
Saab 9-5 Griffin -00, päivittäin
Saab 96 -79, kesäisin
Saab 96 -79, kesäisin
Re: Griffin vetää yhä oikealle
Jos renkaat kuluneet epätasaisesti, niin sillä voi olla vaikutusta,
kuin myös juuri niillä kuuluisilla puslilla.
Ne ns uniballit pystyy takapäästä ehkä tutkimaan kun käyttää
nurkkaa ilmassa ja ravistelee fillaria ja tunnustelee välykset...
kuin myös juuri niillä kuuluisilla puslilla.
Ne ns uniballit pystyy takapäästä ehkä tutkimaan kun käyttää
nurkkaa ilmassa ja ravistelee fillaria ja tunnustelee välykset...
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC