
Terveisin
Mikähän tuossa oikein on ideana, jos vain tänään on nähtävillä...?Morjenz kirjoitti:Huom ja vain tänään!
On sulla kitumistaristos kirjoitti:Lähetyy, lähestyy!Alustan numero ja varaston koodi on jo tiedossa!!! Pari viikkoa vielä ja sitten kai se ajelu starttaa!
Terveisin
Nyt näyttäisi olevan:taxi9-5tre kirjoitti:...Morjenz kirjoitti:Huom ja vain tänään!
Mutta eipä haittaa, täytyy varmaan poiketa ylihuomenna Seinäjoen Rinta-Joupilla, kun kerran kutsunkin lähettivät. Heidän ilmoituksensa mukaan nähtävänä on ainakin bensa ja diesel versio, Linearina ja Vectorina. Kumma homma tuokin, että saavat "aivan varmasti" autot sinne perjantaiksi...
Ovatko hinnat nousseet vs. MY2010?taxi9-5tre kirjoitti:Nyt vois taas laittaa näitä hintoja. Kyseessä siis MY2011:
Vector:
1.6T (180hv) M6 46937€
2.0T (220hv) M6 50700€, A6 54266€
2.0T XWD M6 55102€, A6 59311€
2.0T BioPower (220hv) M6 51325€, A6 54918€
2.0T BP XWD M6 55733€, A6 59974€
2.0TiD (160hv) M6 48653€, A6 53102€
2.0TTiD (190hv) M6 52086€
2.0TTiD XWD M6 57883€.
Aero-mallit noin 5-6k kalliimpia...
No ei tietenkään paha, mutta toisaalta kun verrataan 6 vuotta vanhaa mallia upouuteen, olisikin varsin noloa jos uusi houkuttelisi "vanhaa" vähemmän....saab93f kirjoitti:
Jos saatte uusimman ruotsalaisen AMS:n käsiinne niin kylläpä on kivaa luettavaa. Myös eräs maailman autolehtien jättiläisistä (brittiläinen CAR) kirjoitti, että ottaisi mieluummin 9-5:n kuin A6:n - ei paha
|
Mulla menee kanssa pari vuotta, kun A4:n sopimus menee umpeen. Verotusarvon raja nousi juuri ja valittavissa olisi ihan mielenkiintoista kalustoa. Itselläni ajatuksissa on nyt Audi A5 Sportback Quattro, MB joko C250CDI tai E220CDI, BMW 520d tai uusi Saab 9-5 TiD tai TTiD.2.3i-16 kirjoitti:Perkele kun omasta kolkista on kaikki poistot tehty vasta parin vuoden päästä, alkaa tuo uusi femma meinaan kuumottamaan aika lailla. TTiD keppivaihteisena ja riittävillä varusteilla olisi kiikarissa, josko saisivat sen tehokkaamman dieselinkin pellin alle omaan määräaikaani mennessä