Korjasin cabben kattokotelon moottorin. Perinteinen vääntynyt levy ja kulunut hammaspyörä ahisti, mutta ei ahista enää. Eikä ainakaan koekäytöllä tullut "check soft top" -ilmoitusta vaan pelkkä äänimerkki.
Tonnariin vaihdoin sytkäkasetin ja palanut yksilö haisee todella vehkeelle. Emäntä jo säikähtä, että palaa koko auto kun tuli kunnon tupraus pellin alta
Viikonloppuna tuli korjattua tonnarin takakaaret ja lonuttua samalla kotelosuoja-aineen kanssa. Seuraavaksi sumurajan hävitys.
Seuraavaksi onkin vuorossa merssuun etuiskarien vaihto ja madallus.
suorsa kirjoitti:Korjasin cabben kattokotelon moottorin. Perinteinen vääntynyt levy ja kulunut hammaspyörä ahisti, mutta ei ahista enää. Eikä ainakaan koekäytöllä tullut "check soft top" -ilmoitusta vaan pelkkä äänimerkki.
suorsa kirjoitti:Korjasin cabben kattokotelon moottorin. Perinteinen vääntynyt levy ja kulunut hammaspyörä ahisti, mutta ei ahista enää. Eikä ainakaan koekäytöllä tullut "check soft top" -ilmoitusta vaan pelkkä äänimerkki.
Kävin varaamassa ajan putsaukseen.
Sisältää kovavahauksen, sisusta putsauksen,moottorin pesun.
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Kevyessä 30 asteen kylmyydessä lutrasin purkillisen Nahkista Tonnarin penkkeihin, oli helppo levittää, mukavan juoksevaa tuossa lämpötilassa.
Myöhemmin illalla, kun aurinko otti pilvee, tuli molemmat autot pestyä ja vahattua.
BTW.
yritikö "Suorsa" soittaa minulle hmmm... toissapäivänä?
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."