Ottivat parin kuukauden kissa-hiiri leikin jälkeen isään yhteyttä ja korvaavat aiheutuneet kulut kokonaisuudessaan, eli meni "takuuseen".
Oli kuulemma käynyt ruottissa päätös muhimassa...
Ei muuta kun peukkua!
Nykyinen: Saab 9-3 SC Aut. 1.9TiDS 2008, stage 1+, EGR off
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1 Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883
Risto Vee kirjoitti:Tosin ottivat myöhemmin GM:ltä yhteyttä, että "tarkastavat vielä laskua, joten voi olla, että tulevat vastaan asiassa."
Upeaa toimintaa GM:ltä, kun ei ole edes maahantuoja tai valmistaja. Hyvä GM!
GM on vielä vastuussa SAABin tällaisista tiedotus/aspa-asioista. En muista mihin asti. Mutta jos marmorilla kuulee asiaansa selvitettävän GM:n suunnasta, ei pidä ihmetellä.
Ei ole mulla vielä kone leiponut kiinni, mutta mitenköhän tässä tapauksessa kävisi:
Auto nyt 4 vuotta ja ajettu 141tkm. Jakopään remppa tilattu ennen varsinaista vaihtoväliä (150tkm) jo noi 3kk sitten. Kiristysrullaa ei vieläkään ole saatu tähän TTiD:n sopivaa (DTR). Ei vissiin ole enää ruottissa paikkaa josta anoa ns. "good will-takuuta". Varaosiahan pitää tehdä se 10 vuotta valmistumisesta eteenpäin.
Pitäiskö kysyä Motonetistä tarvikeosia vai odotella 150tkm huoltoon asti? Onko tietoa mistä ton niin harvinaisen rullan sais tilattua orkkiksena?
SC TTiD Aero Hirsch -09 A6
ex: SC TTiD Vector Active -08 A6 RIP
SC TiDS Linear -06 M6
SS 1.8t Linear -04 M6
Sportti kirjoitti:Tarvikevalmistajat tarjoaa samaa kiristintä kaikkiin Z19-koneisiin. EPC:n mukaan kaikissa kuitenkin eri osanumerot Pitäis päästä vertaamaan livenä.
Sama tuska on täälläkin, originaalit tilattu, mutta vesipumpuu ja tuo kiristin puuttuu. Taidan tilata tuolta Skandixista kokeeksi. Orkkis käätörulla maksaa kaikenlisäksi vaatimattomat 240€
tuon juuri tilasin. Metro-Autossa tarjosivat just tuota samaa, tosin GM:n Ruotsin varastolta ja Opelin paketista...jospa nyt kerrankin kävis tuuri ja tuo sopis, EPC näyttää kyllä eri numeroa rullalle ja sen kiinnitysrungolle DTH/DTR koneisiin.