mikä vit.....aa? avautumis topic

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
TaHa
"Tuplakaasari"

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja TaHa »

.
Viimeksi muokannut TaHa, Ke Heinä 14, 2010 04:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
900 T16 Aero "replica" -87
9000 t CD -97
Azanovix
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

9-5T kirjoitti:
TaHa kirjoitti:foorumilla olisi muillakin mukavaa, kuin vain "TEILLÄ".
Jos suomen saab klubin foorumin mukavuus vaatii väkivallalla uhkaamisen puolustamista, vetäydyn lopullisesti täältä ja klubista
Ja jeesustelun voi tälläKIN kertaa lopettaa ajoissa. Usko pois.
TaHa
"Tuplakaasari"

.
Viimeksi muokannut TaHa, Ke Heinä 14, 2010 04:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9000 t CD -97
TaHa
"Tuplakaasari"

.
Viimeksi muokannut TaHa, Ke Heinä 14, 2010 04:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9000 t CD -97
TaHa
"Tuplakaasari"

.
Viimeksi muokannut TaHa, Ke Heinä 14, 2010 04:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9000 t CD -97
Azanovix
"Hölösuu"

9-5T kirjoitti:
TaHa kirjoitti:Tuskin kaveri tuossa tilanteessa kenelläkään todellisuudessa pahaa aikoo
Näin minäkin luulen. Väkivallalla uhkaamiseen tulisi aina puuttua.
Oletko itse koskaan edes kiihdytystilanteessa lipsauttanut edes hitusen verran ylinopeuden puolelle? Siihenkin nimittäin pitäisi puuttua, välittömästi ja voimallisesti; kaikki luvat kuivumaan ennalta määräämättömäksi ajaksi ja johan oppii ajamaan polkupyörää.
Lopeta nyt, yleisen viihtyvyyden ja hyvän hengen nimissä, kerrankin ajoissa.
siiseli
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja siiseli »

Ei varmaan ketään kiinnosta tuo 9-5T:n ja TaHa;n keskinäinen kinastelu, hoitakaa se vaikka yv:nä.

Vituttaa kun pari tyyppiä kinastelee sivun verran samassa topicissa...
Azanovix
"Hölösuu"

siiseli kirjoitti:Ei varmaan ketään kiinnosta tuo 9-5T:n ja TaHa;n keskinäinen kinastelu, hoitakaa se vaikka yv:nä.

Vituttaa kun pari tyyppiä kinastelee sivun verran samassa topicissa...
Oletko pannut merkille, mitä nimimerkkejä näistä kinasteluista kerta toisensa jälkeen löytyy?
vfr
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja vfr »

Puhallin huutaa hoosiannaa parvekkeen ovella,sisällä 29 lämmintä.Jos tunnin päästä suihkuun ja sit yrittäs kokeilla nukkumista :evil:
Saab OG9-5 AERO -00 harraste auto
Volvo V90 -17 käyttis
Rene-Rane
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Rene-Rane »

Azanovix kirjoitti:
9-5T kirjoitti:
TaHa kirjoitti:Tuskin kaveri tuossa tilanteessa kenelläkään todellisuudessa pahaa aikoo
Näin minäkin luulen. Väkivallalla uhkaamiseen tulisi aina puuttua.
Oletko itse koskaan edes kiihdytystilanteessa lipsauttanut edes hitusen verran ylinopeuden puolelle? Siihenkin nimittäin pitäisi puuttua, välittömästi ja voimallisesti; kaikki luvat kuivumaan ennalta määräämättömäksi ajaksi ja johan oppii ajamaan polkupyörää.
Lopeta nyt, yleisen viihtyvyyden ja hyvän hengen nimissä, kerrankin ajoissa.

aivan :roll:
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
JuHem
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja JuHem »

mursu kirjoitti: Tähän totesin että heti kun lapaluuni ja kyynärpääni on vähän enemmän luutuneet, niin hakkaan kaikki siniseksi hoitajia myöden.
Nyt on pakko itsein kommentoida tätä ja sitä seurannutta kinaa. Ymmärrän kyllä että mursua ketuttaa tuossa tilanteessa, ketäpä ei v...ttaisi, mutta se, että rupeaa uhkailemaan toisia potilaita ja hoitajia väkivallalla ei ole mitenkään hyväksyttävää eikä omaa asiaa edistävää, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan... Täytyy ihmetellä joidenkin kirjoittajien asennetta tuota uhkailua kohtaan. Minä olen 9-5T:n kanssa samoilla linjoilla. Kenenkään ei pidä joutua työssään kokemaan väkivaltaa tai edes sillä uhkailua. Miettikääpä itsenne pieneksi ja hentoiseksi sairaanhoitajaksi jota iso aikuinen mies alkaa uhkailemaan. Ei varmaan tuntuisi kivalle? Tai toiseksi potilaaksi samassa huoneessa. Toivon kovasti, että mursu ei todellakaan ollut tosissaan uhkauksensa kanssa eikä oikeasti ketään hakkaisi, mutta entä jos joku muu vastaavassa tilanteessa tekisikin jotain? Kyseltäisiinkö henkilökunnalta, että tehtiinkö mitään tämän estämiseksi? Aivan varmasti joku saisi siitä paskaa niskaansa.

Tämä asia ei ole mun mielestä mitään jeesustelua eikä pilkunnussintaa 9-5T:ltä, eikä sitä voi verrata mihinkään ylinopeuden ajamiseen.

Toivotan mursulle pikaista paranemista ja toivon, että jaksat pysyä rauhallisena ja hillitset kielenkantojasi, jotta et niillä enää lisää aiheuta itsellesi ongelmia.
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
aero
-

Viesti Kirjoittaja aero »

Ihan pakko kompata JuHemia. Vaikka hyvin ymmärrän mursun vitutuksen ja tiedän, että itsekin olisin melko keittämispisteessä ko. tilanteessa, mutta hoitohenkilökunta tuskin voi tietää A) onko käytös muuttunut onnettomuutta edeltäneestä tilanteesta ja B) onko herra tosissaan. Toisaalta sen psykiatrin saaminen paikalle voi jopa auttaa asiaa, joskos hälle onnistuisi esiintymään vakaan rauhallisesti ja josko hän oikeasti ymmärtäisi tilanteessa tulevan suunnattoman turhautumisen.

Mursulle itselleen kovasti jaksamista, yritä kestää. Kyllä se siitä, mutta puurtaa pitää kovasti.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
mursu
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja mursu »

Siis tämähän on vitutus-topikki johon katsoin parhaaksi purkaa tunteitani ettei pää sekoa totaalisesti.

Täällä sairaalassa tosiaan on niin, että näyttää olevan aivan sama miten hyvin tai huonosti käyttäytyy, hoitajien ja lääkäreiden reaktiot ovat yhtä välinpitämättömiä tai suoraansanottuna tuntuu että töissä on nyt pelkästään kesätyöläisiä.

Olen nyt 1,5 viikkoa maannu tässä sairaalassa odottaen että jotain tapahtuisi, mitään ei ole kumminkaan tapahtunut. Olen täysin kunnossa ja pystyn liikkumaan ja toimimaan itsenäiseti. Kysellessäni lääkäreiltä että mitä tässä pitäisi tapahtua, niin kukaan ei osaa vastata kysymyksiini. Olen 1,5viikkoa odottanut erikoiskorvalääkärin saapumista ja ilmeisesti nyt on niin että sairaalasta ei löydy tarpeeksi osaavaa henkilöä... ja joudun siirtymään takaisin sairaalaan josta 1,5viikkoa sitten sain siirron tänne.

Viimeksi tunti sitten huoneeseeni saapui 5 lääkärin ryhmä, kyselemään että miten menee? Kaksi lääkäreistä ei osannut edes suomea, ja ehkä järkevin kysymys jonka kuulin oli tuo että "miten menee, miten meni viikonloppu?". Vastailin nätisti että hyvin menee ja tahtoisin tosiaan kotiin täältä, että aika käy todella pitkäksi ja paikat tulevat kipeäksi kun en voi muuta kuin maata sängyssä. Tämän jälkeen lääkärit vain seisoskelivat tuppisuuna vähän aikaa ja sen jälkeen vähin äänin astelivat pois huoneesta. En siis edelleenkään tiedä mitä mulle tapahtuu tai mikä tässä hommassa on pointtina? Huoneessa on tällähetkellä 29 astetta lämmintä ja mikäs sen mukavempaa kuin maata muovipatjalla. Tästä lämpöongelmastakin olen reklamoinut HUSille myös kirjallisesti...

Mulla tosiaan on paha kallovamma, mutta se ei parane sen paremmin täällä kuin kotonakaan, eikä kukaan osaa ennustaa mitä mulle tulevaisuudessa tapahtuu. Viimeiset pari viikkoa olen aivan aikuisten oikeasti vain istunut paikallani ja odottanut jotain, kukaan ei anna mitään vastauksia ja alkaa olo olla aika helvetin turhautunut. Kaikki muut potilaat osastolla ovat alkoholisteja tai sänkyyn sidottuja mielenterveyspotilaita ja muita ongelmatapauksia, joten mitään juttuseuraakaan ei ole. Itse olen fyysisesti hyväkuntoinen, urheileva ja terve alle kolmekymppinen mies ja en ole tottunut tälläiseen makaamiseen enkä muutenkaan siedä katsoa moisia loisia joiden elättämiseen menee melkein puolet palkastani.

Pyysin nyrkkeilysäkkiä tai lupaa käydä lenkillä, kun tässä sängyssä maatessa paino on päässyt nousemaan todellakin paljon ja energiaa ei saa tuhlattua juurikaan muuhun kuin kiukutteluun ja valittamiseen. Säkkiä en saanut enkä lupaa lenkkeilyyn, joten paikallaan makaaminen vain jatkuu, ties kuinka kauan?

Uhkailu ja vittuilu on ainoa huvi mitä täällä on olemassa, mutta tiedoksi kaikille että en ole ikinä murtanut tai yrittänyt murtaa luita tarkoituksella keneltäkään muilta kuin pikkuveljeltäni. Pari kertaa olen onnistunut :)
kalle37
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja kalle37 »

mursu kirjoitti:Siis tämähän on vitutus-topikki johon katsoin parhaaksi purkaa tunteitani ettei pää sekoa totaalisesti.

Täällä sairaalassa tosiaan on niin, että näyttää olevan aivan sama miten hyvin tai huonosti käyttäytyy, hoitajien ja lääkäreiden reaktiot ovat yhtä välinpitämättömiä tai suoraansanottuna tuntuu että töissä on nyt pelkästään kesätyöläisiä.

Olen nyt 1,5 viikkoa maannu tässä sairaalassa odottaen että jotain tapahtuisi, mitään ei ole kumminkaan tapahtunut. Olen täysin kunnossa ja pystyn liikkumaan ja toimimaan itsenäiseti. Kysellessäni lääkäreiltä että mitä tässä pitäisi tapahtua, niin kukaan ei osaa vastata kysymyksiini. Olen 1,5viikkoa odottanut erikoiskorvalääkärin saapumista ja ilmeisesti nyt on niin että sairaalasta ei löydy tarpeeksi osaavaa henkilöä... ja joudun siirtymään takaisin sairaalaan josta 1,5viikkoa sitten sain siirron tänne.

Viimeksi tunti sitten huoneeseeni saapui 5 lääkärin ryhmä, kyselemään että miten menee? Kaksi lääkäreistä ei osannut edes suomea, ja ehkä järkevin kysymys jonka kuulin oli tuo että "miten menee, miten meni viikonloppu?". Vastailin nätisti että hyvin menee ja tahtoisin tosiaan kotiin täältä, että aika käy todella pitkäksi ja paikat tulevat kipeäksi kun en voi muuta kuin maata sängyssä. Tämän jälkeen lääkärit vain seisoskelivat tuppisuuna vähän aikaa ja sen jälkeen vähin äänin astelivat pois huoneesta. En siis edelleenkään tiedä mitä mulle tapahtuu tai mikä tässä hommassa on pointtina? Huoneessa on tällähetkellä 29 astetta lämmintä ja mikäs sen mukavempaa kuin maata muovipatjalla. Tästä lämpöongelmastakin olen reklamoinut HUSille myös kirjallisesti...

Mulla tosiaan on paha kallovamma, mutta se ei parane sen paremmin täällä kuin kotonakaan, eikä kukaan osaa ennustaa mitä mulle tulevaisuudessa tapahtuu. Viimeiset pari viikkoa olen aivan aikuisten oikeasti vain istunut paikallani ja odottanut jotain, kukaan ei anna mitään vastauksia ja alkaa olo olla aika helvetin turhautunut. Kaikki muut potilaat osastolla ovat alkoholisteja tai sänkyyn sidottuja mielenterveyspotilaita ja muita ongelmatapauksia, joten mitään juttuseuraakaan ei ole. Itse olen fyysisesti hyväkuntoinen, urheileva ja terve alle kolmekymppinen mies ja en ole tottunut tälläiseen makaamiseen enkä muutenkaan siedä katsoa moisia loisia joiden elättämiseen menee melkein puolet palkastani.

Pyysin nyrkkeilysäkkiä tai lupaa käydä lenkillä, kun tässä sängyssä maatessa paino on päässyt nousemaan todellakin paljon ja energiaa ei saa tuhlattua juurikaan muuhun kuin kiukutteluun ja valittamiseen. Säkkiä en saanut enkä lupaa lenkkeilyyn, joten paikallaan makaaminen vain jatkuu, ties kuinka kauan?

Uhkailu ja vittuilu on ainoa huvi mitä täällä on olemassa, mutta tiedoksi kaikille että en ole ikinä murtanut tai yrittänyt murtaa luita tarkoituksella keneltäkään muilta kuin pikkuveljeltäni. Pari kertaa olen onnistunut :)
Taitaa olla niin ettei paikalla ole urheilioita ymmärtäviä lääkäreitä. Tai sitten et ole siinä kunossa että tahtomasi asiat olisivat realistisia.

Tavis lääkäreille on hieman vaikea käsittää että esim moottoriurheiliat ovat varsinaisia luupäitä postiivisessa mielessä.

Onhan moottoripyörä kilpailioita nostettu satulaan kun ne on niin päreinä ettei itse pääse.

Aika monet ihmiset joutuesaan sairaalaan vaan ruikuttaa että enemmän lääkettä kun koskee.
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Minuteman
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Tietää mursu kai (?) että nimenomaan kallo/aivovammoja saaneen tekemisiä ja sanomisia sekä käytöstä muutenkin tarkkaillaan, lähinnä juuri niiden aggressioiden varalta joita oletkin osoittanut. Sitä varten sinua siellä pidetään, ihan tavallinen lääkinnällinen käytäntö.
Lukittu