Mitä näit liikenteessä tänään topic
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24074
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
jos se olikin HI-ACE -----
joo
farkku-bemari jossa palo pakkivalot kokoajan
farkku-mese jossa paloin jarruvalot koko ajan
nämä siis n.2km matkalla..
joo
farkku-bemari jossa palo pakkivalot kokoajan
farkku-mese jossa paloin jarruvalot koko ajan
nämä siis n.2km matkalla..
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1406
- Liittynyt: To Kesä 25, 2009 00:37
- Paikkakunta: Hellsinki
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
86 kW: 116.96hp näyttäis olevan.nimismies kirjoitti:Mainitsinkin kirjoituksessani kiihdyttäneeni "melko reippaasti", joka normaalisti on riittänyt tummanvihreiden primeroiden kohdalla varsin riittävästi, jos on pitänyt ehtiä alta pois. Mutta en siis polkaissut ihan lattiaan asti.scorpio_88 kirjoitti: ...
Et vaan uskalla painaa kaasua
Kuopio-Hiaceen en ole törmännytkään, tai en ainakaan muista nähneeni. Tämän aamuinen tosin tapahtui jyväskylässä.
Kuinka paljon hevosia noissa Hiacen tehokkaimmissa on vakiona?
Tehoboksi Toyota Hiace 2.5 D4D. Tehonlisäys +30hp/50Nm.
Tollaista nopeesti löyty.
9-3 Ss - 07 Post apocalypse. og900 - 91 Steamsprocket
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1105
- Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 08:20
- Paikkakunta: Kajaani
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
kävinpähän ABC:llä,siellä oli Fiat punto jonka perseessä luki punaisella isoin kirjaimin KARJALA TAKAISIN
Joku kipotin.
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Itseni testaamassa kaverin 911 carrera 4:sta . Messevät oli äänet 4krpm->
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Mikkelin keskustassa Saab 9-2 Aero.
Oli ihan Subarun näköinen.
Oli ihan Subarun näköinen.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Oltiin tyttöystävän kanssa ajelemassa Saabilla tuossa illalla. Liikennevaloissa viereiselle
kaistalle tulee joku amistuuning bemari jossa joku lippalakkipäinen pentu ajelemassa itekseen.
Oli poijjaalla semmonen ilme että "mitä ihmettä, voiko saabistillakin olla joku muija kyydissä??"
kaistalle tulee joku amistuuning bemari jossa joku lippalakkipäinen pentu ajelemassa itekseen.
Oli poijjaalla semmonen ilme että "mitä ihmettä, voiko saabistillakin olla joku muija kyydissä??"
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Feikin. Nätti se on taustapeilistäkin. Nimim. Opel on pop-tarroitetun Vectran kuski
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
jaa se olit sinä mun edessä en oikeen keskittynyt ku olin vaarille menossa kylään muijan kans ja se höpötti kaikkea siinä vämkärin paikalladimebak kirjoitti:Feikin. Nätti se on taustapeilistäkin. Nimim. Opel on pop-tarroitetun Vectran kuski
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Mattamustan buimurin x6 tehdasväri
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Saksalaista liikennekulttuuria: Mansikkalan liittymästä (johon lähdetään valo-ohjatusta risteyksestä) pohjoisen suuntaan 6-tielle tultaessa koko valtatietä ajanut n. viiden auton jono siirtyi (4-kaistaisella tiellä) vasemmalle kaistalle antaen sille jonolle (taisi olla puolisen tusinaa autoa siinäkin kiihdyttämässä), jossa allekirjoittanutkin oli, tilaa vaihtaa rampista oikealle kaistalle ja sitä kautta sujuvasti liittyä liikennevirtaan.
Tiedä sitten miten muualla Suomessa nykyään toimitaan, mutta itselle oli ensimmäinen kerta kun havaitsin moista kohteliaisuutta toteutettavan noinkin laajassa mittakaavassa.
Tiedä sitten miten muualla Suomessa nykyään toimitaan, mutta itselle oli ensimmäinen kerta kun havaitsin moista kohteliaisuutta toteutettavan noinkin laajassa mittakaavassa.
#2913
900 i -88 (VA)
900 S -96 (KA)
9-5 SE -99 (KA)
900 i -88 (VA)
900 S -96 (KA)
9-5 SE -99 (KA)
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Täällä toimitaan ihan samoin. Ainoa huono puoli on, että kaistan vaihtajat eivät muista tarkistaa onko takaa tulossa muita.espell kirjoitti:Saksalaista liikennekulttuuria: Mansikkalan liittymästä (johon lähdetään valo-ohjatusta risteyksestä) pohjoisen suuntaan 6-tielle tultaessa koko valtatietä ajanut n. viiden auton jono siirtyi (4-kaistaisella tiellä) vasemmalle kaistalle antaen sille jonolle (taisi olla puolisen tusinaa autoa siinäkin kiihdyttämässä), jossa allekirjoittanutkin oli, tilaa vaihtaa rampista oikealle kaistalle ja sitä kautta sujuvasti liittyä liikennevirtaan.
Tiedä sitten miten muualla Suomessa nykyään toimitaan, mutta itselle oli ensimmäinen kerta kun havaitsin moista kohteliaisuutta toteutettavan noinkin laajassa mittakaavassa.
Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm)
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Laittomuus on kyllä tiedossa, siksi viittasinkin Saksaan jossa asia ymmärtääkseni (korjatkaa jos olen väärässä) on juuri päinvastoin, eli tilaa *täytyy* antaa jos vain mahdollista.Mimmi kirjoitti: Tämä "kohteliaisuus" on lailla kiellettyä ja äärimmäisen vaarallista.
Se kiihdytyskaista on nimensä mukaisesti KIIHDYTTÄMISTÄ varten, jotta kiihdytyskaistaa käyttävä voi liittyä liikennevirtaan turvallisesti.
Oikea kaista EI OLE kiihdytyskaista useampikaistaisella tiellä.
Kyseisestä liittymästä vielä, siinä kiihdytyskaista on lyhyt (alkavan sillan takia), ja päätielle noustaan ylämäkeen tiukahkosta kaarteesta. Tämä yhdistelmä tuntuu valitettavasti olevan useimmille ylitsepääsemätön este vauhdin nostamiseksi rajoitusta vastaavaksi ennen päätielle tuloa, joten liikennevaloista edelläni lähteneiden ollessa näitä tyypillisiä hidastelijoita, mainitulla hetkellä arvostin kovasti 6-tiellä ajaneiden toimintaa.
#2913
900 i -88 (VA)
900 S -96 (KA)
9-5 SE -99 (KA)
900 i -88 (VA)
900 S -96 (KA)
9-5 SE -99 (KA)
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Uskomattoman määrän tolloja välillä Vantaa - Hanko - Vantaa. Menomatkalla 51:stä ja paluumatkalla 1:stä.
Oli sekä tasanopeusnutaajia että pumppaajia, jotka eivät millään tuntuneet löytävän hyvää ajonopeutta. Paras oli kuitenkin joku mikälie Fiasko, joka tuli vauhdilla perä edellä vastaan aina satasen alueella, mutta rajoituksen pudotessa 80:een niin ohi oli päästävä vaikka sitten sulkuviivalla risteysalueella. Tämä kuvio toistui 25:llä kolme kertaa matkalla kohti Hankoa.
Paluumatkalla Lohjan paikkeilla tapasin taksin (ei, en edes arvuuttele ajoiko sitä mahdollisesti poliisiunivormuinen narkkari enkä itse asiassa tiedä myöskään, oliko taksimerkki juuri siihen autoon kuuluva vai oliko sekin ostettu Tallinnasta "aitona"), joka ainakin ajoi rajoitusten mukaan. Ei siis todennäköisesti ollut kuljetusammattilainen. 80:n alueella vauhtia ei ollut hetkeäkään yli 70, koska alamäessäkin piti painaa jarrua, ettei vaan lähde lapasesta.
Oli sekä tasanopeusnutaajia että pumppaajia, jotka eivät millään tuntuneet löytävän hyvää ajonopeutta. Paras oli kuitenkin joku mikälie Fiasko, joka tuli vauhdilla perä edellä vastaan aina satasen alueella, mutta rajoituksen pudotessa 80:een niin ohi oli päästävä vaikka sitten sulkuviivalla risteysalueella. Tämä kuvio toistui 25:llä kolme kertaa matkalla kohti Hankoa.
Paluumatkalla Lohjan paikkeilla tapasin taksin (ei, en edes arvuuttele ajoiko sitä mahdollisesti poliisiunivormuinen narkkari enkä itse asiassa tiedä myöskään, oliko taksimerkki juuri siihen autoon kuuluva vai oliko sekin ostettu Tallinnasta "aitona"), joka ainakin ajoi rajoitusten mukaan. Ei siis todennäköisesti ollut kuljetusammattilainen. 80:n alueella vauhtia ei ollut hetkeäkään yli 70, koska alamäessäkin piti painaa jarrua, ettei vaan lähde lapasesta.
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Täysin oikeaoppinen suomalainen tapahan on jättää kiihdyttämättä kiihdytyskaistalla ja muun liikennevirran täytyy ehdottomasti äkkiä ottaa kaikki liikennevirtaan liittymisen mahdollistavat väliköt pois.Mimmi kirjoitti:Tämä "kohteliaisuus" on lailla kiellettyä ja äärimmäisen vaarallista.espell kirjoitti:Saksalaista liikennekulttuuria: Mansikkalan liittymästä (johon lähdetään valo-ohjatusta risteyksestä) pohjoisen suuntaan 6-tielle tultaessa koko valtatietä ajanut n. viiden auton jono siirtyi (4-kaistaisella tiellä) vasemmalle kaistalle antaen sille jonolle (taisi olla puolisen tusinaa autoa siinäkin kiihdyttämässä), jossa allekirjoittanutkin oli, tilaa vaihtaa rampista oikealle kaistalle ja sitä kautta sujuvasti liittyä liikennevirtaan.
Tiedä sitten miten muualla Suomessa nykyään toimitaan, mutta itselle oli ensimmäinen kerta kun havaitsin moista kohteliaisuutta toteutettavan noinkin laajassa mittakaavassa.
Se kiihdytyskaista on nimensä mukaisesti KIIHDYTTÄMISTÄ varten, jotta kiihdytyskaistaa käyttävä voi liittyä liikennevirtaan turvallisesti.
Oikea kaista EI OLE kiihdytyskaista useampikaistaisella tiellä.
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
joku sitten eilen kun ohitus kaistaa ajelin porissa niin; auto meni todeella hiljaa, sen edessä rekka. auto ei lehde ohi mutta kun cruse-controllin kanssa vaihdoin vain kaistaa niin juuri kun olin pääsemässä vierelle niin hän vahtaa kaistaa ja suoraan eteen... onneksi ei tullut takaa ketään, väliä ei siihe autoon jääny kun se 20cm ja tämän jälkeen kun se alkoi taas hidastelemaan oli pakko mennä vauhdilla ohi ... perhana kun pelästyin
sitten takasisin tullessessa alkoi joku teini amistelia haastamaan kisaa kun ohitin sen
hetken matkaa ohituksen jälkeen se alkoi ohituskaistaa pitkin kiihdyttämään rinnallle silloin ajattelin "et jumalauta ole tosissas"
mutta tyhjä tie ja kaasupoljinta vähän lähemmäs lattiaa niin ei koittanut enää silloin
sitten takasisin tullessessa alkoi joku teini amistelia haastamaan kisaa kun ohitin sen
hetken matkaa ohituksen jälkeen se alkoi ohituskaistaa pitkin kiihdyttämään rinnallle silloin ajattelin "et jumalauta ole tosissas"
mutta tyhjä tie ja kaasupoljinta vähän lähemmäs lattiaa niin ei koittanut enää silloin
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007