Tuli ahtopaineita..9-5/2,3LPT kirjoitti:Jessus, nyt tuli paineita, kun tuon vasemmalla olevan pikkukuvan päälle ilmestyi "Turbo" - isolla T:llä.9-5/2,3LPT kirjoitti:Jonkinlaista kiinnostusta otsikon jälkipuoliskoon.
2.3t karvalakki -01/2.3T Aero -03
Re: 2.3t karvalakki -01/2.3T Aero -03
Re: 2.3t karvalakki -01/2.3T Aero -03
Tekniikasta:9-5/2,3LPT kirjoitti:Jonkinlaista kiinnostusta otsikon jälkipuoliskoon.
Mitä Aerossa on sellaista, mitä ensinmainitussa ei ole?
Onko -03 Aerossa jotain sellaista "ominaisharmia"/heikkoa kohtaa, jota pitäisi erikoisesti syynätä, suhteessa karvalakkiin?
On ehkä tällaista vertailua ollut ennenkin, mutta haullakaan en löytänyt.
-2.3T:ssä on samat aeron ja diisselin "isot" etujarrut. Boxin softa eri niin ja tietysti varusteet riippuvat auton tilanneen mieltymyksistä.
-Takajarrut -02 eteenpäin aeroissa on jäähdytetyt, 2.3T:ssä noi on umpitavaraa.
-Moottori on 2.3T:ssä turboa myöten sama kuin Aerossa
Aeron boxin tuohon 2.3T:hen vaihtamalla siitä sais aeron tehoisen. Mutta miksi oikeasti vaivautua? Normi aeroon ei tarvitse boxeja vaihdella...
Ja sitten on oikea Aero alla;)
PVI
Audi A6 Quattro, Audi A3
Edelliset: 9-5 aero wagon aut 07, 9-5 aero wagon aut -01, 9000CDE 2,3t -95, 900S -90, 99T -78, 900T16 -90, 900GLs -83
Audi A6 Quattro, Audi A3
Edelliset: 9-5 aero wagon aut 07, 9-5 aero wagon aut -01, 9000CDE 2,3t -95, 900S -90, 99T -78, 900T16 -90, 900GLs -83
Re: 2.3t karvalakki -01/2.3T Aero -03
Ei Siitä Aeron softasta ihan täyttä tule jos on 2,3t. Itsellä sellainen softa omassa, mutta kyllä se kummasti piristi omaa 2,3t:tä.
Vieläkö garretin vaihtais mitsuun niin olis aeron tehot.
Vieläkö garretin vaihtais mitsuun niin olis aeron tehot.
9-5 2,3t(+) Vector wagon -02
9000 CS 2,0 -93
95 kartano -74
9000 CS 2,0 -93
95 kartano -74
Re: 2.3t karvalakki -01/2.3T Aero -03
Luin otsikon aikaisemmin huonosti. Vertasin tuossa 2.3T (220hv) ja Aeron eroja. Niissä on koneet turboa (mitsu) myöten samat vain boxi on eri.karkivi kirjoitti:Ei Siitä Aeron softasta ihan täyttä tule jos on 2,3t. Itsellä sellainen softa omassa, mutta kyllä se kummasti piristi omaa 2,3t:tä.
Vieläkö garretin vaihtais mitsuun niin olis aeron tehot.
Ja Mimmin kommentti oli tuossa aiemmin ihan aiheellinen. Nelisylinterisissä diissuleissa ei ole tehtaalta vakiona "isoja" jarruja edessä.
PVI
Audi A6 Quattro, Audi A3
Edelliset: 9-5 aero wagon aut 07, 9-5 aero wagon aut -01, 9000CDE 2,3t -95, 900S -90, 99T -78, 900T16 -90, 900GLs -83
Audi A6 Quattro, Audi A3
Edelliset: 9-5 aero wagon aut 07, 9-5 aero wagon aut -01, 9000CDE 2,3t -95, 900S -90, 99T -78, 900T16 -90, 900GLs -83
-
9-5/2,3LPT
- "Aero"
- Viestit: 397
- Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 20:44
- Paikkakunta: Vaasa
Re: 2.3t karvalakki -01/2.3T Aero -03



Jäi jonkin verran vaivaamaan kun en silloin 2,5v sitten tehnyt vaihtokauppaa. Nyt tuli mahdollisuus uusia yritys, sama paikka, samat autot, en missannut tilaisuutta nyt.
Huohottimen päivityspaketin hain samalla reissulla, kun ei vieläkään näyttänyt olevan asiaa hoidettu. No, autolla ei ole ajettu pääasiassa lyhyitä kaupunkiajoja, joten puhtaat olivat letkut!
Aeron veivihuoneessa SAE 0W-40 (GM-LL-A025).
Re: 2.3t karvalakki -01/2.3T Aero -03
Uuu-mama, komea on Aero! Onnea uudelle autolle!
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11