
Öljyt hukkuvat sitten joko tuohon edelliseen syyhyn, tai mehii kampiakselin stefasta päivittäisen lämpötilagradientin seurauksena (etenkin kesällä kuluu öljyä selvästi vähemmän tai ei ollenkaan). Vähän on kosteana tuo koneen kylki kampiakselin seudulta, mutta ei häiritsevästi. Kannen tiivisteen uskovan olevan kunnossa, koska se tarkistettiin vajaa vuosi sitten jälkikiristyksen yhteydessä.
Sitten kysymyksiin.
- Mitä maksaa takaiskut; saako niitä muualta kuin merkkiliikkeestä? Hirvittää vähän tuo vaihtaminen, koska huohotusletkut näyttävät haperoilta. Kannattaisiko päivittää koko huohotus siis samalla, onko nuo letkut yhtä huonoja kuin miltä näyttävät?
- Haynes neuvoo poistamaan moottorin tukikumin (ja tukemaan moottoria), jos meinaa tuon stefan vaihtaa. En ole tarkistanut lääniä - miten tarpeellista tuo on, ja miten moottorin tuenta kannattaa käytännössä tehdä? Jäi hieman epäselväksi myös ohje, että kampiakseli pitäisi pultin poistamista varten kiilata vauhtipyörän puolelta (automaatti) ?