Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
kalle37
"Hölösuu"
Viestit: 3109 Liittynyt: To Maalis 06, 2008 21:29
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja kalle37 » Ma Elo 16, 2010 20:59
Ex:Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V70 2,5t
Volvo V60 T5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5337 Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Tobbana » Ma Elo 16, 2010 21:00
kalle37 kirjoitti: Paljon löytyi?
Kannattasko katella kuvausta siitä kuvan alta? :)
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
kalle37
"Hölösuu"
Viestit: 3109 Liittynyt: To Maalis 06, 2008 21:29
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja kalle37 » Ma Elo 16, 2010 21:04
Tobbana kirjoitti: kalle37 kirjoitti: Paljon löytyi?
Kannattasko katella kuvausta siitä kuvan alta?
-Sami
Ai halvattu
Noku mutku on niin pieni näyttö ettei se näkyny. Seli seli
Ex:Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V70 2,5t
Volvo V60 T5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
aero
-
Viestit: 9286 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13
Viesti
Kirjoittaja aero » Ma Elo 16, 2010 21:31
kalle37 kirjoitti: Ai halvattu
Noku mutku on niin pieni näyttö ettei se näkyny. Seli seli
Joo, 115kW/370Nm sanoi penkki. Mittaaja kertoi, että penkki näyttää vääntölukeman yläkanttiin, teholukeman pitäisi olla melkoisen tarkka.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
kalle37
"Hölösuu"
Viestit: 3109 Liittynyt: To Maalis 06, 2008 21:29
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja kalle37 » Ma Elo 16, 2010 21:37
aero kirjoitti: kalle37 kirjoitti: Ai halvattu
Noku mutku on niin pieni näyttö ettei se näkyny. Seli seli
Joo, 115kW/370Nm sanoi penkki. Mittaaja kertoi, että penkki näyttää vääntölukeman yläkanttiin, teholukeman pitäisi olla melkoisen tarkka.
Kokeilitteko konepelti auki?
Olen nähnyt muutaman kerran asialla olevan vaikutusta arvojen paranemiseen.
Ex:Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V70 2,5t
Volvo V60 T5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
aero
-
Viestit: 9286 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13
Viesti
Kirjoittaja aero » Ma Elo 16, 2010 21:50
kalle37 kirjoitti: Kokeilitteko konepelti auki?
Olen nähnyt muutaman kerran asialla olevan vaikutusta arvojen paranemiseen.
Ei, ihan luukku kiinni vedettiin. Kyllä vakioauton pitää pelti ummessa toimia
, vaikkeivät nuo puhaltimet välttämäti ihan ajoviimalle pärjääkään.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178 Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02
Viesti
Kirjoittaja Suppari » Ma Elo 16, 2010 22:20
aero kirjoitti: kalle37 kirjoitti: Ai halvattu
Noku mutku on niin pieni näyttö ettei se näkyny. Seli seli
Joo, 115kW/370Nm sanoi penkki. Mittaaja kertoi, että penkki näyttää vääntölukeman yläkanttiin, teholukeman pitäisi olla melkoisen tarkka.
Jos näyttää väännön väärin ni menee myös teholukema päin persiitä. Debilin penkki?
/ / / M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
touhottaja1
Matalapaineturbo
Viestit: 186 Liittynyt: La Loka 27, 2007 02:15
Viesti
Kirjoittaja touhottaja1 » Ma Elo 16, 2010 22:43
aero kirjoitti: kalle37 kirjoitti: Ai halvattu
Noku mutku on niin pieni näyttö ettei se näkyny. Seli seli
Joo, 115kW/370Nm sanoi penkki. Mittaaja kertoi, että penkki näyttää vääntölukeman yläkanttiin, teholukeman pitäisi olla melkoisen tarkka.
hyvät on lukemat
mullakin on -89 mallia ja 165KW ja 325Nm
aero
-
Viestit: 9286 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13
Viesti
Kirjoittaja aero » Ma Elo 16, 2010 22:56
Suppari kirjoitti:
Jos näyttää väännön väärin ni menee myös teholukema päin persiitä. Debilin penkki?
Penkkihän pääsee ymmärtääkseni mittaamaan renkailla olevan väännön, josta voi laskea renkailla olevan tehon varsin tarkasti. Tästä taas saa konetehon poistamalla siitä voimansiirtohäviöt, mutta siitä väännön laskeminen vaatii tarkan kierroslukutiedon saamista, jota varten pitää tietää välityssuhteet. Nämä taas saadaan laskettua ennen vetoa pyörittämällä konetta vetovaihteella 3krpm ja kertomalla penkille, että otappa tästä referenssi. Jos tuo kierroslukutieto heittää (=kone ei kierrä tasan 3krpm tai penkin laskurissa on bugi), käsittääkseni juuri moottorin vääntömomenttilukema heittää. Saa toki korjata, jos olen hakoteillä.
Ja juu, Debilin penkki.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178 Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02
Viesti
Kirjoittaja Suppari » Ke Elo 18, 2010 21:24
Voipi olla noinnii
Vieläkö siitä penkistä on se RPM anturi paskana, kävin yli vuos sitte ja oli jo sillon..
/ / / M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
aero
-
Viestit: 9286 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13
Viesti
Kirjoittaja aero » To Elo 19, 2010 12:56
Suppari kirjoitti: Voipi olla noinnii
Vieläkö siitä penkistä on se RPM anturi paskana, kävin yli vuos sitte ja oli jo sillon..
Enpä tullut kysyneeksi, mutta voi olla, kun ei sitä lainkaan mihinkään tökättäväksi tarjottu. En tosin myöskään keksi juurikaan muuta kuin laturin rippelin, mistä sen ylipäätään voisi mitata.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178 Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02
Viesti
Kirjoittaja Suppari » Pe Elo 20, 2010 09:06
/ / / M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Rene-Rane
"Hölösuu"
Viestit: 2242 Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 22:54
Paikkakunta: Suomi
Viesti
Kirjoittaja Rene-Rane » Pe Elo 20, 2010 15:21
JugiBoy
"Viggen"
Viestit: 627 Liittynyt: Ti Huhti 26, 2005 17:03
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti
Kirjoittaja JugiBoy » Pe Elo 20, 2010 17:50
No katos mokomaa.
# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
Jurkkis
"Hirsch"
Viestit: 944 Liittynyt: Su Tammi 18, 2009 11:29
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja Jurkkis » Ti Elo 24, 2010 17:34
Kuin kaksi marjaa?
9-5 2.0t Vector Griffin -10 & OG900 i16 -89 & 9-3 2.0T -01 MapTun Stage 1
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1 , 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
#4992