Mr_Who kirjoitti:Ekat ylinoppeussakot, eikä ees vituta sikäli.
Kunhan et kaahaa vuoden sisään kolmea kertaa sakkoja, ettei lähde kortti hyllylle
Minä en ole vielä ylinopeussakkoja koskaan saanutkaan, vaan eipä minulla ole vielä turbo Saabia ollutkaan Pari kertaa on ollut 80 alueella 120 taulussa, kun on maija tullut vastaan vaan niillä on ilmeisesti ollut sitten kiire muualle ku ei ole mitään perästä kuulunut
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
Ihmeellisen kytkimen tarkoitus selvisi ysikolmosessa. Siitä nousee antenni tai jos ei halua nostaa sitä ni voi pitää sen alhaalla Onko muut tehneet omiin autoihin tämmösiä eli normaalisti antenni nousee, kun radion laittaa pälle. Tässä sen saa pysymään alhaalla erillisellä kytkimellä, tai nousemaan siitä.
Kesä tuli(terassi riittävän valmis), niin grilli piti hommata. Kaasu-Lucifer.
Eipä ollut kuin kyrsää ja hiillospiffiä, mut nam.
Joutuu varmaan huomenna grillaamaan loput, kun pääsee töistä
9-3 2.0t | Talvilook BSR stg2 #3630 Soita ihmeessä, jos kysyttävää Saab-projekteistani 050-3428322
The green in the grass and the red of our Saab's, are the colours of stardust.
Kunhan et kaahaa vuoden sisään kolmea kertaa sakkoja, ettei lähde kortti hyllylle
Minä en ole vielä ylinopeussakkoja koskaan saanutkaan, vaan eipä minulla ole vielä turbo Saabia ollutkaan Pari kertaa on ollut 80 alueella 120 taulussa, kun on maija tullut vastaan vaan niillä on ilmeisesti ollut sitten kiire muualle ku ei ole mitään perästä kuulunut
Joo niihä se on.. oikeastaan tuo onkin jo toinen sakko vuoden sisällä, kun aikasempi sakko oli ylikuormasakko, kouluaikana ajettu joskus marraskuussa.
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
kalle kirjoitti:Ihmeellisen kytkimen tarkoitus selvisi ysikolmosessa. Siitä nousee antenni tai jos ei halua nostaa sitä ni voi pitää sen alhaalla Onko muut tehneet omiin autoihin tämmösiä eli normaalisti antenni nousee, kun radion laittaa pälle. Tässä sen saa pysymään alhaalla erillisellä kytkimellä, tai nousemaan siitä.
Vajaa viikon mittainen visiitti tiedossa Rosenheimiin (Münchenin kupeessa) Omalla autolla liikkeelle, täytyy nyt sitten varmaan kerrankin kokeilla miten Passatti liikkuu (yksin kun olen liikkeellä)
Jätin tiistai-iltana hakemuksen uuteen työpaikkaan. Keskiviikkona puolen päivän aikaan soittivat ja pyysivät haastatteluun. Torstaiaamuna haastattelu ja tänään, maanantaiaamuna soitto, että tervetuloa töihin.
Johan tässä on tarpeeksi pitkään saanut tätä nykyistä paskaa katella. Saman tosin ovat huomanneet muutamat muutkin ja ilmeisesti pari kuukautta jäljelle jäävät tekevät sitten tosissaan töitä.
Joo niihä se on.. oikeastaan tuo onkin jo toinen sakko vuoden sisällä, kun aikasempi sakko oli ylikuormasakko, kouluaikana ajettu joskus marraskuussa.
Se muuten taisi olla kahen vuoden aikana kolme sakkoa, niin kortti läks.. eli ei tarviis ku yhen sakon saada nii suapi lommoo viettee.
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
Mr_Who kirjoitti:
Se muuten taisi olla kahen vuoden aikana kolme sakkoa, niin kortti läks.. eli ei tarviis ku yhen sakon saada nii suapi lommoo viettee.
Vuodessa kolme tai kahdessa neljä, rikesakoista ei lasketa kuin ylinopeussakot. Näin kuulemma, omakohtaista kokemusta ei ole.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla