
Tuon tupliksen kanssa parkkipaikalla joskus tuskaillessa mieleen kuitenkin on hiipinyt ajatus siitä, että olisihan se hirviän ihanata (tai hunajata, jos tällä termillä heruu tepsifaneiltakin apua), jos se ratti pyörisi vähän kevyemminkin...
99:ssä ei varmaan ole koskaan ollut lisä- tai vakiovarusteena ohjaustehostinta? Ainakaan omassa -84 karvalakissa ei ole.
Minkälainen homma tuollaisen asentelu mahdollisesti olisi? Onko hirveetä paskaa vai meneekö kohtalaisen helposti paikalleen, vai onko ihan sula mahdottomuus vaihtamatta puolta keulaa samalla?
Autoa tulen tuskin koskaan edes yrittämään museoida, mutta kartoittaen totean, että tehostimen lisäys varmaan veisi toivon mahdollisesta (ohuesta sellaisesta) museoinnista?
Halu moisen kikkareen lisäämiseen tulee tosiaan puhtaasti raskaasta ohjauksesta. Parkkipaikalla saa ihan oikeasti hiki hatussa vääntää rattia, varsinkin jos auto on paikallaan. Ja aina ei ole tilaa vääntää rattia edes pienessä liikkeessä. Samoin Pohjois-Helsingissä on muutama sellainen liikenneympyrä, johon ei millään jaksaisi jarruttaa kauheasti, mutta jarruttamatta saa kyllä aika rattimies olla, ettei rotvalli tule tutummaksi.
Niin joo ja en tarvitse kommentteja "ei mitään järkeä" tai "älä nyt pilaa arvoautoa tuollaisella" vaan ihan raakoja faktoja, mitä menisi vaihtoon samalla ja kuinka haistv*ttu -homma on kyseessä.
Tänks.
