Azanovix kirjoitti:Asentelin xenonit. Olkoonkin laittomat; olen myös kävellyt punaisia päin, joten olen paatunut lainsuojaton.
Jospa sitä vaikka illan tullen kävisi suuntaamassa ne kuntoon.
Ja jospa noilla nyt sitten jopa näkisi pimeällä eteensä ja kaukovalotkin olisivat mallia "kaukovalot" eikä jonnekin puiden latvoihin ja minne lie sohottavat tuikkukynttilät.
Virutin päältä ja imuroin sisukset. Koko homma yksityisellä pesuasemalla (siis ei huoltoaseman) kustansi noin 11 euroa, eka kerta tossa mestassa, mut ei tainnut olla se vika.
Niin ja sit kävin täyttämässa E85:ta 36 litraa vähän yli 30 euroa joten ei ole halpaa olla auton omistaja ja varsinkaan ei sillä ajelu ja hoito.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Azanovix kirjoitti:Asentelin xenonit. Olkoonkin laittomat; olen myös kävellyt punaisia päin, joten olen paatunut lainsuojaton.
Jospa sitä vaikka illan tullen kävisi suuntaamassa ne kuntoon.
Ja jospa noilla nyt sitten jopa näkisi pimeällä eteensä ja kaukovalotkin olisivat mallia "kaukovalot" eikä jonnekin puiden latvoihin ja minne lie sohottavat tuikkukynttilät.
No nyt on ainakin minne lie sohottavat
Kunhan eivät sohota minua silmiin.
Eivät näy tuottavan yhtään sen enempää hajavaloa kuin jotkut perus lamavolkkarin xenonitkaan...
Poistin satkusta thuuning-verkkomaskin, ja palautin alkuperäisen lookin. Takavalojen tummennukset häippäsi samoin, ja kone sai litran öljyä sisäänsä, kun jostakin syystä on alkanut pissiä alleen tässä viimeaikoina.
Uusintakatsastuksessakin tuli käytyä, kun edellinen käynti päättyi noiden valojen tummennuksien ja väljän pallonivelen takia hylkäykseen. Hyvä tarina sinänsä tuo pallonivelen vaihtokin, kun lopputuloksena jouduin vaihtamaan koko alatukivarren ja molemmat pallonivelet...
T-Mu kirjoitti:Hyvä tarina sinänsä tuo pallonivelen vaihtokin, kun lopputuloksena jouduin vaihtamaan koko alatukivarren ja molemmat pallonivelet...
Joo ne onki aika kenkkumaiset vaihtoo. Ite muistaakseni parivuotta sitte vaihtelin tohon nykyseen omaan autoon molemmille puolille ylä- ja alapallonivelet. Toinen puoli meniki sitte paljon nopeammin, kun ensin sai toisen puolen tapeltua kiinni.
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
Ja lähinnä tuo koko sotku synty siinä vaiheessa, kun erehdyksissä aukasin iskarin alakiinnikkeen. Sen kiristäminen katkaskin koko sen kiinnikkeen. No parempi noin, kuin että olis murtunu ajossa. Oli hitsailtu uusiks se alakiinnike, kun joskus jo aiemmin murtunu irti. Parilla pikku pisteellä se oli ollut siinä vielä, kun katteli murtumiskohtaa. Päätin sitten samalla uusia alemmankin pallonivelen, kun kerta sekin piti irrottaa.