V.J.S kirjoitti:Oliko porsinu?Rene-Rane kirjoitti:saab 9-5 NG tuli kuljetus lavalla tuli porissa vastaan eilen,
oli lastin ainoa uusi auto loput taisi olla opeleita

V.J.S kirjoitti:Oliko porsinu?Rene-Rane kirjoitti:saab 9-5 NG tuli kuljetus lavalla tuli porissa vastaan eilen,
Ajoiko paku siis 100 ja henkilöauto alle 100 ?aero kirjoitti:Eilen pakettiauton, joka ohitti moottoritiellä (120 rajoitus) henkilöauton menemättä ylinopeutta. Ilmeisesti hlöauton kuljettajalla ei ollut perisuomalainen kiire, kun ohitus sujui mallikkaasti ja kohtuullisen ripeästi. Myöhemmin tuli vastaan Jaguar XK ja jossain välissä bongasin myös poliisiauton.
Harmi ettei vasemmalla ollut riittävästi weskuilijoita ja puikkelehtija pääsi takaisin vasemmalle kaistalle.aero kirjoitti: Tänään: Komian 900S:n ja possukuskin (laatikkoster), jolla oli niin kova hoppu, että piti motarilla puikkelehtia oikealta heti ohi, kun jono oli päässyt ohi yhdestä raskassarjalaisesta ja hetken päästä oli vuorossa toinen.
Kyllä. Lisätietona kerrottakoon, että liikennettä oli sen verran vähän, että ainoa juuri tämän ohituksen takia hidastanut kuljettaja olin minä, joka pidättäydyin muutaman kymmenen metriä pakun perään odottelemaan, että pääsee takaisin oikealle kaistalle, eli kiireetön hlöautokuski ei edes onnistunut ruuhkauttamaan liikennettä, vaikka moni olisi varmaan sitäkin mieltä ollut (en sitten tiedä miten aiemmin ja myöhemmin, on voinut tulla jopa parin-kolmen auton hidastustilanteita, hui).wesku kirjoitti:Ajoiko paku siis 100 ja henkilöauto alle 100 ?
Ei kun harmi että eteläisen kolmosmotarin liikenteenvalvonta on käytännössä täysin kameroiden varassa.wesku kirjoitti:Harmi ettei vasemmalla ollut riittävästi weskuilijoita ja puikkelehtija pääsi takaisin vasemmalle kaistalle.
Ei missään muuallakaan valvota oikealta ohittamista. Ainoa tapa jolla oikealta etuilu vähenee on että mahdollisimman monet tekevät homman mahdollisimman hankalaksi.aero kirjoitti:Ei kun harmi että eteläisen kolmosmotarin liikenteenvalvonta on käytännössä täysin kameroiden varassa.wesku kirjoitti:Harmi ettei vasemmalla ollut riittävästi weskuilijoita ja puikkelehtija pääsi takaisin vasemmalle kaistalle.
Ikäväkyllä monilla teillä ohitettava koittaa aina muutenkin tehdä ohittamisen mahdollisimman vaikeaksiwesku kirjoitti:Ei missään muuallakaan valvota oikealta ohittamista. Ainoa tapa jolla oikealta etuilu vähenee on että mahdollisimman monet tekevät homman mahdollisimman hankalaksi.aero kirjoitti:Ei kun harmi että eteläisen kolmosmotarin liikenteenvalvonta on käytännössä täysin kameroiden varassa.wesku kirjoitti:Harmi ettei vasemmalla ollut riittävästi weskuilijoita ja puikkelehtija pääsi takaisin vasemmalle kaistalle.
Näin saman, kun kävin pitkästä aikaa Kokemäellä viikonloppuna... En kyllä heti hahmottanut että siinä oli vessapaperia, kunnes porukat kertoi mikä se oli. Yllättäen Korpelan tempauksia.... Joku pari meni vissiin naimisiinkin siellä.Kimm-o kirjoitti:P*skapaperipyramidin.
Ford Mustang = urheiluauto?
Huomattavasti realistisemman kuuloinen arvio, kuin taannoinen ökyaudi (A4).Azanovix kirjoitti: Ford Mustang = urheiluauto?
aero kirjoitti:Huomattavasti realistisemman kuuloinen arvio, kuin taannoinen ökyaudi (A4).Azanovix kirjoitti: Ford Mustang = urheiluauto?
Samat havainnot. Yllättävän pehmeä ja tunnoton muutenkin ajettavuudeltaan, odotin itse ainakin parempaa. Siitä TTS:stä en tosin osaa sanoa, itse kokeilemani oli ihan tavallinen malli. Väittivät ainakin kovasti liikkeessä sen olevan sporttisempi.kalle37 kirjoitti:Itseni ajamassa kesäduunarin Audi tt:llä
On muuten aika ahdas auto.
On neliveto malli, mutta minusta potee voiman puutetta.
Jotenkin oletin että olis räväkämpi vekotin.