Koeajossa uusi Saab 9-5 sekä virtaviivainen Peugeot RCZ. Kotimainen autoiluohjelma. 2010. tuotantokausi.
Jos nyt jotain sattuu kiinnostaan....

No hitto, näin ne menee mielipiteet ristiin. Mun mielestä sen arviot on aina mielenkiintoisimpia katsottavia.HMK kirjoitti:Toivottavasti eivät pistä sitä vanhempaa patua ajamaan. Jotenkin ei vain vakuuta herran kommentointi...
Näinhän se meni tän nykyisen 9-3:n osalta. Moitittiin (ja moititaan edelleen) ettei ole tarpeeksi Saabi, vaan GM on pilannut sen. Silti useita Saabeja omistaneena ja ajaneena pidän tätä kyllä ihan täysverisenä. Ja vielä loistavana sellaisena. Ennemminkin tonnaria pitäis moittia epäSaabina. Ja silti sekin on loistava Saab.ristos kirjoitti:... Niitä ei kannata kauheasti ihmetellä, en minä ainakaan koska olen ajanut tavallisena auton käyttäjänä jo useamman lehden koeajomatkan yhteensä ja edelleen auto tuntuu ihan oikealta Saabilta.
Joo, ja Saabihan alitti heittämällä virallisen yhdistetyn kulutuksen lukeman Startin miesten koeajossa. Taitaa olla aika harvinaista herkkua, kun siitä oikein erikseen mainitsivat?Poy kirjoitti:Tuota kommentti 1l/100km kulutuserosta kilpailijaan ihmettelen. Mitä väliä noin pienellä kulutuserolla on yli 50k€ autossa, vieläpä kun se on ilmoitettu ei todellien.