olipahan siskon luona käydessä 3 puuta kaatunut keskelle tietä eikä näkyvyyskään ollut mikään huippu,n.50 metriä paikotellen Ja tienposket täynnä autoja.
Ihana myrsky.
Lahden ohitustiellä joku peruutteli hätävilkut päällä ja heitti lopuksi uukkarin kaiteiden välisestä aukosta. Vähemmän yllättävästi kyseessä oli RUS-kilvillä varustettu auto.
Mawerick kirjoitti:Lahden ohitustiellä joku peruutteli hätävilkut päällä ja heitti lopuksi uukkarin kaiteiden välisestä aukosta. Vähemmän yllättävästi kyseessä oli RUS-kilvillä varustettu auto.
Samanlaista toimintaa tiistai-iltana Mäntsälän paikkeilla VT4:llä Helsinkiin päin tultaessa; pökötti ilmeisesti huomasi ajavansa väärään suuntaan ja löi liinat kiinni ja rupesi peruuttelemaan. Itse olin samaisen suoran toisessa päässä 120 lasissa ja muistelin kuinka kävi aiemmin kesällä siellä jossain Lounais-Suomessa, kun vastaava pelle järjesteli ketjukolarin. Niin ja kotimaiset kilvet pösössä.
opel kuskin jolla ei hermo kestäny kylmä-aseman pihassa odottaa ku piti tööttäillä ja kansainvälisiä sormimerkkejä esittää sillä aikaa ku mie tankkasin ja lisäsin venttiilisuoja ainetta tankkin..... toki myönnän että eka tööttäyksen jälkeen otin aika rauhallisesti...
kotimatkalla suomalaisen volkkarikuskin joka autosta päätellen harrastaa kierrätystä...ei yhtään samanväristä peltiosaa koko autossa.... mie ryhmityin kääntyäkseni mikkelin suuntaan ni tää sankari meinaa keskellä risteystä tulla kylkeen..
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Kohtuu tuoreen Fiestan, mä niistä malleista mitään ymmärrä, joka riehui liikenteessä kuin tuulispää Koitti haastaa kehällä ja Tuusulan väylällä moneen otteeseen. En mennyt mukaan (tietenkään) hommaan. Kumma kyllä kun seistiin peräkkäin Ilolan ABC:n kahvikassalla niin ei sillä ollutkaan mihinkään kiire. Tämän päättelin siitä kun asiaa kysyin ja hän ei vastannut. Mutta jos toisaalta herrasmies oli ulkomaaneläviä niin ei varmaan ymmärtänyt minun lingvistiikkaani. I speek languages veri pest...
nalleolut kirjoitti:opel kuskin jolla ei hermo kestäny kylmä-aseman pihassa odottaa ku piti tööttäillä ja kansainvälisiä sormimerkkejä esittää sillä aikaa ku mie tankkasin ja lisäsin venttiilisuoja ainetta tankkin.......
Tuttu ilmiö 96 tankatessa. Itse yleenä jätän korkin katolle ja menen ottamaan suoja-aine pulloa autosta. Pari kertaa joku tullut sanomaan että älä vielä lähde kun korkki on katolla. Toisinaan taas takana oleva luulee jotta lähden ja ajaa aivan perään kiinni. Tämän jälkeen vähän ihmettelevä katse naamallaan tuijottavat kun tulen uudestaan tankin luo lorottelemaan lisäaineet joukkoon.
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
Eilen moottoritiellä kuopion kohdalla mustan värinen limusiini puutunut pientareelle. En tiedä minkä merkkinen kapistus oli kyseessä.
Ja tänään lähes samassa paikassa musta merseedes pysähtyi tien varteen. Itse ajelin toiseen suuntaan, niin en tiedä tarkemmin mikä malli oli kyseessä. Mutta mikään kovinkaan vanha kapistus se ei ollut.