Sonett73 kirjoitti:Moi, vai on 9-4X tulossa myös pelkkänä etuvetoisena. Onks tossa nyt mitään järkee, tehdä nyt katumaasturi, mikä ei ole edes nelivetoinen - halooo?
Sanokoon kuka mitä tahansa, mutta minun makuun toi kyllä on, mutta kukkarolle valitettavasti ei
Ari
Aika hyvin se kauppa käy noilla pelkästään etuvetosillakin "maastureilla". Aikoinaan moni oikeiksi maastureiksikin miellettyjä autoja sai pelkästään takavetoisina ja kauppa kävi kun hinta oli kohillaan.
Vähän samaa sarjaahan edustaa mm suosittu Qashqai joista taitaa aniharva olla nelivetonen.
Autobisneksessä myynti ja järki ei kovinkaan usein kulje rinta rinnan.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
niin sitä dieseliä saa odotella niin kauan kunnes NG 9-4X rullaa Trollhattanin portista ulos joskus 2016.
Tuo on melko kova lupaus, mutta ehkä se onkin toivomus, jos se sitä on niin siihen kyllä yhdyn minäkin toivon vaan, että 9-4 on jo kuopattu silloin ja sen tilalla vaikka 9-9 SUV malli polskuttamassa isoilla 21" pyörillään.
Ps. Nykyinen 9-4:nen ei tämänpäivän tietojen mukaan tule valmistettavaksi Trollissa, rahapula on esteenä.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
core2 kirjoitti: Nykyinen 9-4:nen ei tämänpäivän tietojen mukaan tule valmistettavaksi Trollissa, rahapula on esteenä.
Juuri tuota (Saabin johdon mainitsema seuraavan sukupolven 9-4x) varmaan edellä juuri tarkoitettiinkin. Mutta eiköhän se diesel tähän nykyiseenki löydä tiensä.
core2 kirjoitti: Nykyinen 9-4:nen ei tämänpäivän tietojen mukaan tule valmistettavaksi Trollissa, rahapula on esteenä.
Juuri tuota (Saabin johdon mainitsema seuraavan sukupolven 9-4x) varmaan edellä juuri tarkoitettiinkin. Mutta eiköhän se diesel tähän nykyiseenki löydä tiensä.
Ei tarvitse J.Å:n paikallislehtihaastattelujen (pojalla on kesämökki meidän naapuri kaupungissa Oxelösundissa) rivienvälistä lukea sitä mikä toivomus koko saabjengillä on, täysin irti GM:stä niin pian kuin mahdollista, kuitenkin on GM lupautunut valmistamaan ja kehittämään 9-4:sta saabin hengessä siis saab teamin kanssa eikä GM voi sekoittaa siihen Cadillac teamia, niin kauan kuin kysyntää on.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Saab media kirjoitti:9-4X är den andra nya modellen vi har introducerat i år och den bidrar till ett rejält ökat intresse för Saabs varumärke i allmänhet och inom crossover-segmentet i synnerhet, konstaterar Saabs VD Jan Åke Jonsson.
Saab 9-4X avtäcks officiellt 15.20 lokal tid, onsdagen den 17 november av Jan Åke Jonsson och Saabs styrelseordförande Victor Muller vid en presskonferens i Saabs monter.
9-4X on se toinen uusista malleista jonka esittelemme tänä vuonna ja joka antaa roiman avun yleisen mielenkiinnon heräämiseksi Saabin tavaramerkille ja varsinkin segmentissä crossover autot, toteaa Saabs toimitusjohtaja Jan Åke Jonsson.
Saab 9-4X virallinen paljastus tapahtuu 15:20 paikallista aikaa (Los Angeles) keskiviikkona marraskuun 17 päivä. Esittelyn suorittaa, Saabin Lehtikonferenssissa J.Å Jonsson ja Victor Muller.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Tuntui siltä, että video oli suunnattu ns. "Soccer mom" osastolle, saas nähdä miten käy, hämmystyttävää miten kauan Saab on ollut ilman automarkkinoiden tärkeintä mallia(jos 9-7X ei lasketa).
TuuSaR kirjoitti:Tuntui siltä, että video oli suunnattu ns. "Soccer mom" osastolle, saas nähdä miten käy, hämmystyttävää miten kauan Saab on ollut ilman automarkkinoiden tärkeintä mallia(jos 9-7X ei lasketa).
Jep ja varsinkin jenkeissä, jossa ei Blazerin kopia oikein hyvin suksinut.
Mutta eiköhän 9-4 pistä paremmaks.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Marko A kirjoitti:FWD mallin hinnat alkaen hinta on alle 9-3X mallin aloitushinnan. Siis Jenkkihinnastossa.
Eli, jos verrataan sitten Suomen hintoihin, niin pitäisi mennä alle 39 000 euron, ehkä siinä 35-39 teuroa. Jos näin Suomessa, niin ei paha! Mitähän nelivetona maksaisi, ehkä noin vähän päälle 40 000euroa? Ja dieselinä samaisen verran?