saako sen ihan paperi muodossa...

sero kirjoitti:AUKille sopiva alku, tiistaista asti osastolla, ja vieläkin kuumetta 38C.
kankaanpäässä on TH-kumi mikä on aika pätevä oikomaan vanteita. Itse olen yhden omista 19" siellä käyttänyt ja hyvin homma toimi, eikä hintakaan ollut pahaTomsson kirjoitti:Kahdessa vanteessa sisäreunassa klommoIhmetyttää vaan missä ne on tulleet, koska ei alkukesästä niitä ollut. Tai sitten vaan tasapainottaja ei maininnut asiasta, joka vähän ihmetyttäisi. Keväälläkään niitä ei ollut koska pesen ja syynään vanteet aina talvivarastoon.
No, uudet kumit kuitenkin kietaistiin klommovanteille ja mitä katselin niin kovin kummoisia punttejakaan ei pistetty siihen nähden. Silkin pehmeesti kulkee kolkki nyt, mutta pakko se on varmaan hommata uudet vanteet![]()
Ei oo helppo homma, koska en halua sellaisia jotka on myös vastaantulijalla.
Ittekkään en aiemmin lämmenny noille kosketusnäyttöhärpäkkeille mut sit kuitenkin jotenkin tykästyin N900:een (vaikkei se nokiankaan mukaan ole puhelin). Tosin enpähän vieläkään haluais vehjettä jossa ei olis näppäimistöä ensinkään.haffu kirjoitti:...Mitään kosketusnäytöllistä paskaa en halua ja muutkin ovat joiltain osin puutteellisia...
Itsekin vierastin aluksi kosketusnäyttöä mutta ainakin 5230:ssa se toimii erinomaisesti, itse en enää huolisi perinteisellä näppiksellä varustetua luuria, esim vaimon E75 tuntuu tosi könköltä käytettävältä perinteisen näppiksensä ansiosta, enemmän sillä tulee virhelyöntejä kuin kosketusnäytöllä.haffu kirjoitti:Nokia ei tarjoa enää mallia, jonka kelpuuttaisin seuraavaksi puhelimeksi. Mitään kosketusnäytöllistä paskaa en halua ja muutkin ovat joiltain osin puutteellisia. N86 on viimeisin puhelin, jonka olisin voinut kelpuuttaa, mutta eipä tuotakaan jaksettu näköjään kovin paljoa valmistaa. Eikä tälläkään kertaa parane merkkiä vaihtamalla asiat.