Olen vähän vierastanut tätä A-Team leffaa, mut jos noin hyvä niin on se jossain välissä katottava sekin.
viimeksi katsomasi elokuva
Re: viimeksi katsomasi elokuva
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Tuo oli kyllä ihan positiivinen ylläri koska siitä ei oltu edes yritetty tehdä vakavasti otettavaa toimintapätkää. Välillä sai kyllä nauraa melkoisesticore2 kirjoitti:Olen vähän vierastanut tätä A-Team leffaa, mut jos noin hyvä niin on se jossain välissä katottava sekin.

Se siinä onkin hyvä ettei liian "tiukkapipoisesti" ole tehty, varsinkin se panssarivaunu osuus 

saabit: 900-86 (1990-1998) 900i-92 (1998-2004 )
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
Armotonta offtopicia, koska en vielä kyseisiä elokuvia ole nähnyt.
Tänään ajattelin kuitenkin nauttia vapaasta perjantai-illasta oikein kahden leffan voimin: A-Team (foorumin suositusten vuoksi
) ja Robin Hood (koska se osui ekana vuokraamossa silmään). Film Townissa oli vip-asiakkaille (eli niille, jotka ovat sen 5€/vuosi kyseisestä "tittelistä" maksaneet) kaikki ensi-iltaelokuvat 1€/vrk ke-su 24.-28.11.
Raporttia tulee sitten perästä päin.
Tänään ajattelin kuitenkin nauttia vapaasta perjantai-illasta oikein kahden leffan voimin: A-Team (foorumin suositusten vuoksi

Raporttia tulee sitten perästä päin.

Tarkoititko sitä jossa Robinia esittää Russell Crowe, jos, niin ihan hyvä Robin, kuitenkin erilainen story kuin kaikissa aiemmissa jotka olen nähnyt, (ei tv-sarjat mukaan luettuna) mun arvosana 8,0/10 juurikin tämän erilaisuudenkin takia.
Jep, juurikin tämä suht tuore versio.core2 kirjoitti:Tarkoititko sitä jossa Robinia esittää Russell Crowe, jos, niin ihan hyvä Robin, kuitenkin erilainen story kuin kaikissa aiemmissa jotka olen nähnyt, (ei tv-sarjat mukaan luettuna) mun arvosana 8,0/10 juurikin tämän erilaisuudenkin takia.
Njoo. Olihan se. Hyvin mielenkiintoinen pätkä. Erilainen, enkä mitenkään tahtonut aluksi ymmärtää, että elokuva sijoittuu kronologisesti hieman eri aikaan kuin nuo yleensä ovat tehneet...Azanovix kirjoitti:Jep, juurikin tämä suht tuore versio.core2 kirjoitti:Tarkoititko sitä jossa Robinia esittää Russell Crowe, jos, niin ihan hyvä Robin, kuitenkin erilainen story kuin kaikissa aiemmissa jotka olen nähnyt, (ei tv-sarjat mukaan luettuna) mun arvosana 8,0/10 juurikin tämän erilaisuudenkin takia.
Vaan kyllähän tuon mielellään katsoi. Ehkä joskus jostain alelaarista saatan hankkia omaksikin ja katsoa uudestaan.
Olipa hyvä et tuli jo kerrottua aiemmin et tää on erilainen.Azanovix kirjoitti: Njoo. Olihan se. Hyvin mielenkiintoinen pätkä. Erilainen, enkä mitenkään tahtonut aluksi ymmärtää, että elokuva sijoittuu kronologisesti hieman eri aikaan kuin nuo yleensä ovat tehneet...
Vaan kyllähän tuon mielellään katsoi. Ehkä joskus jostain alelaarista saatan hankkia omaksikin ja katsoa uudestaan.

Sherwood forest'in sankari silti, eikös vaan?
Ehdottomasti. On myös sanottava, että oli jopa aika rohkeaa tehdä näinkin tutusta tarinasta juuri tällainen elokuva. Jopa Crowe oli lähes uskottava roolissaan, vaikkei siihen kuulunutkaan kovin monta "kaksintaistelua".core2 kirjoitti:Olipa hyvä et tuli jo kerrottua aiemmin et tää on erilainen.Azanovix kirjoitti: Njoo. Olihan se. Hyvin mielenkiintoinen pätkä. Erilainen, enkä mitenkään tahtonut aluksi ymmärtää, että elokuva sijoittuu kronologisesti hieman eri aikaan kuin nuo yleensä ovat tehneet...
Vaan kyllähän tuon mielellään katsoi. Ehkä joskus jostain alelaarista saatan hankkia omaksikin ja katsoa uudestaan.![]()
Sherwood forest'in sankari silti, eikös vaan?
Hyvä pätkä siis kaikin puolin.
tuli muuten, core2, mieleen noista antamistasi pisteistä: mietitkö pisteytystä jollain tapaa eri aihepiirejä tarkastelemalla ja eri painokertoimia käyttämällä eli lähestulkoon reviisorin tarkkuudella, vai tuleeko loppupisteet vähän fiilispohjalta?
On siinä tietysti jotenkin fiiliskin mukana.Azanovix kirjoitti: tuli muuten, core2, mieleen noista antamistasi pisteistä: mietitkö pisteytystä jollain tapaa eri aihepiirejä tarkastelemalla ja eri painokertoimia käyttämällä eli lähestulkoon reviisorin tarkkuudella, vai tuleeko loppupisteet vähän fiilispohjalta?
Mutta mä käytän tätä 10/10 systeemiä mieluummin kuin tätä 5/5 kun luokittelen leffoja.
Silloin voi jakaa esimerkiksi ohjaukselle 2,3 pinnaa, juonelle ja sille punaisellelangalle
jne. jne. loput, jotta saan kokonaisuuden esiin. Olen ollut mukana arvostelemassa leffoja 25 vuotta sitten paikallis lehdelle.
Tässä katsomassasi Robin Hood'issa meni paljon pinnoja juuri tähän onnistuneeseen tapaan kertoa se erilainen story, juoni ja itse ohjaukseen ja loput meni näyttelijöille.
A-Team. Nyt on pakko antaa pisteet suosittelijalle. 
Enpähän muista, milloin olisin viimeksi tullut aidosti näin hyvälle tuulelle leffaa katsoessa. Toimintaleffat kun eivät muuten oikein uppoa, niin tarpeeksi kun niihin lykkää huumoria sekaan niin johan alkaa toimia. Sopivan älytöntä ja itseironista, suosittelen.

Enpähän muista, milloin olisin viimeksi tullut aidosti näin hyvälle tuulelle leffaa katsoessa. Toimintaleffat kun eivät muuten oikein uppoa, niin tarpeeksi kun niihin lykkää huumoria sekaan niin johan alkaa toimia. Sopivan älytöntä ja itseironista, suosittelen.

Odotan tämän rainan kans vielä hetken ihan sinne jouluaattoon, kun saan vieraakseni oikein rainafreikin, vasta 13V, mutta katsoo kriittisellä silmällä koko paletin rainassa, ohjauksen ja muut tärkeät releet kans.Azanovix kirjoitti: huumoria sekaan niin johan alkaa toimia. Sopivan älytöntä ja itseironista, suosittelen.
Muuten jos antaisin ekan arvosteluni niin tää instick eli DVD kotelon kuva on ihan ala-arvoinen, esimerkkinä vaikka tämä joka näyttää piirrokselta: Kuva liitetty studiokuvaan. On kuraa ja "Azanovix" vaikuttaa juuri siihen etukäteisfiilikseen jota kysyit, mutta ei lopputulokseen.

Joe Dirt
ihan jees komedia
ihan jees komedia
Saab 9-3 1.8 Turbo mk1
Kirsi Jokela
0451255333
Kirsi Jokela
0451255333
Hang Over sekä Rambo 4
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X