Iskarit & jouset vaihtoon, mita muuta samalla?
-
- "Turbo"
- Viestit: 289
- Liittynyt: Ma Joulu 15, 2003 20:12
Iskarit & jouset vaihtoon, mita muuta samalla?
No, nyt alkaa orastaa into alustaremonttiin. Tarkoituksena on laittaa vahan jaykemmat jouset ja iskarit '99 9-3:een.
Miten v-mainen remontti on odotettavissa? Tarvitaanko jotain erikoisempia tyokaluja?
Onko jotain muita kohteita, jotka kannattaisi vaihtaa samalla?
Miten v-mainen remontti on odotettavissa? Tarvitaanko jotain erikoisempia tyokaluja?
Onko jotain muita kohteita, jotka kannattaisi vaihtaa samalla?
Re: Iskarit & jouset vaihtoon, mita muuta samalla?
No mulle tulee samalla polyuretaanipuslat, PCS:n Rikun mukaan menee kätevästi samalla.karvalakki kirjoitti:No, nyt alkaa orastaa into alustaremonttiin. Tarkoituksena on laittaa vahan jaykemmat jouset ja iskarit '99 9-3:een.
Miten v-mainen remontti on odotettavissa? Tarvitaanko jotain erikoisempia tyokaluja?
Onko jotain muita kohteita, jotka kannattaisi vaihtaa samalla?
Vaihdon tekniikkaan en osaa sanoa, kun en itse tuota tee.
Re: Iskarit & jouset vaihtoon, mita muuta samalla?
Nuo polyuretaanipuslatko ei sitten pauku ja naraja Mulle vakioalusta riittäisi sellaisenaan, mutta ihme pauketta se pitää autoon noustaessa, joten olisiko nuista puslista apua siihen. Tiedän lisäksi erään toisen NG900:sen jonka alusta paukkaa talvella pari ensimmäistä kilsaa kylmästartista alkaen.tevisu kirjoitti: No mulle tulee samalla polyuretaanipuslat, PCS:n Rikun mukaan menee kätevästi samalla.
Vaihdon tekniikkaan en osaa sanoa, kun en itse tuota tee.
Niin ne taitaa paukkua melkein kaikilla 9-3 -käyttäjilläkin. Rauhalliseen ajotyyliin vakioalusta on ihan passeli, mutta jos pikkasekin tykkää kaahata, niin puslat rauhoittavata alustaa kummasti.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Re: Iskarit & jouset vaihtoon, mita muuta samalla?
Omasta 9-3 kuului ylimääräistä ääntä alustasta ja kerkesin kiroamaan puslat alimpaan manalaan, mutta yhden pultin kiristys auttoi. Oli jäänyt asentajalta kiristys puolitiehenIso-J kirjoitti:Nuo polyuretaanipuslatko ei sitten pauku ja naraja Mulle vakioalusta riittäisi sellaisenaan, mutta ihme pauketta se pitää autoon noustaessa, joten olisiko nuista puslista apua siihen. Tiedän lisäksi erään toisen NG900:sen jonka alusta paukkaa talvella pari ensimmäistä kilsaa kylmästartista alkaen.tevisu kirjoitti: No mulle tulee samalla polyuretaanipuslat, PCS:n Rikun mukaan menee kätevästi samalla.
Vaihdon tekniikkaan en osaa sanoa, kun en itse tuota tee.
Tuohon paukkeeseen ng900 voisko olla jousi poikki (ilmeisesti aivan kierteen alusta ja ylhäältäkö?). Noita on kuulemma edestä mennyt joiltain. Ja tähän viimeiseen paukkeeseen. Onkos ng900 samanlainen kallistuksenvakaajan kiinnitys edessä kuin og9-3? Ei muuta kuin alle vaan ja tukivarresta kallistuksenvakaajan mutteri auki ja jotain pakkasen kestävää vaseliinia/rasvaa kumien väliin, jo hiljenee
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18 + jälkipolven 9-3 1.8t SS -05
Ex: 9³ t -01, 9000 Aero -97, 9000 T16 -85, 900 i16 -88, 99 GL -76
Ex: 9³ t -01, 9000 Aero -97, 9000 T16 -85, 900 i16 -88, 99 GL -76
-
- "Turbo"
- Viestit: 289
- Liittynyt: Ma Joulu 15, 2003 20:12
Re: Iskarit & jouset vaihtoon, mita muuta samalla?
Okay, nyt on sitten jouset ja iskarit tilattu. Nyt vain odotetaan, etta ovikello kilisee iloisesti merkiksi siita, etta asennus voi alkaakarvalakki kirjoitti:No, nyt alkaa orastaa into alustaremonttiin. Tarkoituksena on laittaa vahan jaykemmat jouset ja iskarit '99 9-3:een.
Miten v-mainen remontti on odotettavissa? Tarvitaanko jotain erikoisempia tyokaluja?
Onko jotain muita kohteita, jotka kannattaisi vaihtaa samalla?
Edelleen otetaan vastaan vinkkeja siita mita tyokaluja kannattaa varata, ja mita kikkoja remontissa kannattaa kayttaa.