Mua kans vaikkei kovin pahasti... kokoajan jotain valoa näyttää.. pitäs vissiinn hommata joku japsi tai volkkari... alkaa ketuttaa noi varotusvalot millon tulee tankillinen naftaa tielle millon on "viirusilmän" mielestä liian kylmä keli lähteä liikkeelle ilman lämmitystä ... josta kiitetään joulukuusella
Pitäs varmaan enne talvee putsata EGR.. ei taida jaksaa ... menee varmaan koko auto vaihtoon kohta
No eikös tuo sinun femmasi ole toiminut ihan mallikkaasti kuitenkin, mitä nyt oli joku polttoaineliitos irronnut, jne pikkujuttuja?
No japsin jos hommaa niin saattaa saada huolettoman pelin alle, mutta kuka sellaista nyt kehtaisi ajaa (ainakaan selvinpäin). Volkkareissa mahtaa olla paljon enemmän vikoja kuin Saabeissa?
Mikä ihmeen joulukuusi siellä syttyy kylmällä kelillä, siis herjaako mitä vikoja?
hiukkas suodatin meni tukkoon ... se oli regeneroitu tasan kaks päivää ennen ko se meni tukkoo ja se meni kyännistettäessä ja löy ce-valoa tauluu.. eikä auttanu edes 300km yhtäjaksonen ajokaan.. ja sitten hajosi naftan vesipitoisuuden anturin jalka ... vuosi aika reippaasti löpöä..
Ja nyt tuo... toimi pari kk. vian ekan esiintymisen jälkeen ja ehdein jo huokaista helpotuksesta niin ei kun tänään sitten kun reissu oli loppupuolillaann teki taas tuon ...
hiukkas suodatin meni tukkoon ... se oli regeneroitu tasan kaks päivää ennen ko se meni tukkoo ja se meni kyännistettäessä ja löy ce-valoa tauluu.. eikä auttanu edes 300km yhtäjaksonen ajokaan.. ja sitten hajosi naftan vesipitoisuuden anturin jalka ... vuosi aika reippaasti löpöä..
Ja nyt tuo... toimi pari kk. vian ekan esiintymisen jälkeen ja ehdein jo huokaista helpotuksesta niin ei kun tänään sitten kun reissu oli loppupuolillaann teki taas tuon ...
Kokoajan jotain pientä...
Noita hiukkassuodattimen vikoja tuntuvat manaavan tuolla Alfankin forumissa, eli samantapaiset koneet ja samantapaiset murheet. Sen hiukkassuodattimen kait periaatteessa pystyisi naulaaman tallinseinän koristeeksi, kunhan modaisi ruiskun/turbonohjauksen samalla uusiksi, mutta tehojakin sitten löytyy kait ihan eri malliin, etenkin jos penkissä säädetään.
Tuo vesipitoisuuden anturi on kieltämättä ensinnäkin typerässä paikassa, ja toisekseenkin ihan tarpeeton. Itse ainakin tulppaisin mokoman pois käytöstä ja laittaisin vaan kutistesukkaa sen johtojen päälle niin etteivät enää koskaan pääsisi koskettamaan mihinkään.
Tuohon joulukuusivaloilmiöön auttanee käynti Tech2-tutkimuksissa, ei kait tartte olla kuin yksi abs-anturin johto huonossa kontaktissa kun osaa jo sytyttää nuo kaksi valoa?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
hiukkas suodatin meni tukkoon ... se oli regeneroitu tasan kaks päivää ennen ko se meni tukkoo ja se meni kyännistettäessä ja löy ce-valoa tauluu.. eikä auttanu edes 300km yhtäjaksonen ajokaan.. ja sitten hajosi naftan vesipitoisuuden anturin jalka ... vuosi aika reippaasti löpöä..
Ja nyt tuo... toimi pari kk. vian ekan esiintymisen jälkeen ja ehdein jo huokaista helpotuksesta niin ei kun tänään sitten kun reissu oli loppupuolillaann teki taas tuon ...
Kokoajan jotain pientä...
Noita hiukkassuodattimen vikoja tuntuvat manaavan tuolla Alfankin forumissa, eli samantapaiset koneet ja samantapaiset murheet. Sen hiukkassuodattimen kait periaatteessa pystyisi naulaaman tallinseinän koristeeksi, kunhan modaisi ruiskun/turbonohjauksen samalla uusiksi, mutta tehojakin sitten löytyy kait ihan eri malliin, etenkin jos penkissä säädetään.
Tuo vesipitoisuuden anturi on kieltämättä ensinnäkin typerässä paikassa, ja toisekseenkin ihan tarpeeton. Itse ainakin tulppaisin mokoman pois käytöstä ja laittaisin vaan kutistesukkaa sen johtojen päälle niin etteivät enää koskaan pääsisi koskettamaan mihinkään.
Tuohon joulukuusivaloilmiöön auttanee käynti Tech2-tutkimuksissa, ei kait tartte olla kuin yksi abs-anturin johto huonossa kontaktissa kun osaa jo sytyttää nuo kaksi valoa?
Kolme , voisi sitä kun huoltoon viä niin käskeä vilkasta.
Totta mutta leimasetä ei varmaankaan tykkää tästä ideasta koska se on siinä vakiona ollut ?
tuo oli tulpattuna uuden antun saapumiseen asti joka kesti vaan 3 vk. ei oltu ruotsissa kuultukkaan ko. osasta
Mutta joku vastus pitäisi siihen väliin laitaa sytytti heti meinaan ce valon kun pääsi oli irti .. en tiiä toivotaan ettei mitään pahempaa oo menossa.. joku ABS ohjainyksikko tms.. niin varmaan myyn koko auton eteenpäin, toivotaan nyt vaan jotain muuta.. pitäs auto käyttää pesussa voisi samalla ottaa alustapesun ihan kokeilu luontoisesti, että vaikuttako johonkin.
hommaapppa ensi kerraksi ENEMMÄN kun tarpeeks vaikka koko vuoden viinat kerralla niin ei varmasti lopu
Vaikka 4,5 litran Jameson kaatotelineellä, niin kyllä sillä nippanappa viikonloppu pitäis selvitä ja jos ei niin ottaa kaksi sellaista Ja kuohukermaa useampi purkki plus fariinisokeria niin voi vetää osan Irish Coffeena niin saa nupin lisäksi vatsankin turvoksiin
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Joku v***n aivoton ihmisperse yritti pölliä mun mädän ässän keskiviikko-torstai välisenä yönä. Ruuvimeisselillä kuskin lukko rikki ja sisään, sisällä tää vajaaälynen apina ei sitte todennäkösesti löytäny virtalukkoa tai saanu autoa muuten vaan käyntiin, niin jäi onneksi pihaan. Jostain hel***in syystä piti kuitenkin lähteissään repiä kattovalo irti?!
Onneks ei lähteny ammattitaidottoman idiootin matkaan hyvä varaosa-auto, mut hermo meni silti. Samalla parkkiksella joutuu edelleen säilyttää, ja kun toi auto on korkeintaan kuukauden liikenteess, niin en jaksa lukkoakaan korjata.
Ajonestoksi lähti sen verran piuhoja irti konehuoneesta, että saa olla aikamoinen asentaja kyseinen piripää, jos ei auto nyt oo pihassa kun siirryn ovesta ulos...
nalleolut kirjoitti:vituttaa kun on helvetinmoinen auto kuume.
vastakkain tässä yhtälössä on saab 96 vs 9000 ...perkele.
Tähän on hyvin yksinkertainen ratkaisu. Käyt ostamassa koukullisen tonnarin, vuokraat traikun ja haet sillä kuupan. Homman pitää mennä näin ihan vaan siksi, että kuupassa ei varmasti riitä (ainakaan virallinen) vetokyky kiskoa tonnaria traikulla - ja yksinhän on vaikea ajaa kahta autoa.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
nalleolut kirjoitti:vituttaa kun on helvetinmoinen auto kuume.
vastakkain tässä yhtälössä on saab 96 vs 9000 ...perkele.
Sama tauti. Mun yhtälössä on saab 96 vs 99 vs 900 tai sitten 900 turbolla ...perkele ei osaa päättää. Kaikkia tekis mieli, mutta millä aloittaa ja siitä nipponista pitäis päästä erilleen eikä sekään kellekkään kelpaa. Alkaa päässä viirata pikkuhiljaa
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
saksalainen BMW - Laatuauto päätti jättää pihaan. uus bensapumppu ja kävin sen läpi, pumppaa niinkuin pitää ja kipinän antaa, jako kohdallaan. jakajan kansi ja pyöriä uudet jumalauta 150€ noi 2 osaa!!! ja tosiaan tulpat uudet. ajonestoa ei näköjään ole tuossa ikämallissa. yskii vaan mutta ei käynnisty. kaikki pitäisi olla kunnossa mutta ei niin ei. taitaa tulla kohta myyntiin -89 e30 316i jos ei jaksa edes käynnistyä. onneks saabi vaan luotettavasti vie minne haluaa! (koputtaa puuta) nyt jatkuu bemarin vian selvitys.
Jopa 55tkm ajetuil ja tuhansia kertoja parkille waloshovn saattelemana kiusatuil xenoneil näkis,jos ajovalonkastelijat ei olis lakossa .Nyt hajoo femma käsiin,polttoainemittari sekoilee,tyhjäkäynti täristää(kuin myös kaasu vaapal laittaa niin värinää tulee n alle 1500prm,yli sen ja tärinöittä käy)mut onneks ajaes futaa.Kovasti veikkaan imusarjan läppiä,ens torstaina se selviää