Käytin katsastuksessa. Nyt on ajoaikaa 2011 loppuun asti. Ainut juttu, että alkaa hapertua pohjasta siitä kuskin kohdalta missä on joku kumitulppa mikälie.. 60€ maksoi.
I'm your turbo lover! Ex: Ng 900SE Turbo '95 Audi Ur-S6 2,2t
No kun jäi kesken eilen... ja kuvaakaan ei ole, mutta lähes samanlaisia on jo muutama näkynyt foorumin OG9-5 osiossa. Paitti jos tarkoitit, että miksi laitoin päivävalot? No, säästää xenoneja hieman, mutta ei siitä sen enempää. Onhan asiasta jo väännetty ihan tarpeeksi oman aiheen verran.
Paitti jos tarkoitit, että miksi laitoin päivävalot? No, säästää xenoneja hieman, mutta ei siitä sen enempää. .
Matti
Juuri tätä tarkoitin. Säästää jonkin verran, mitä se tarkoittaa esim. vuositasolla? Haluaisin ihan oikeasti tietää että miksi näitä laitetaan, sanotaan nyt sitten vaikka Saabeihin? Onko nuo Teidän mielestä oikeasti tyylikkään näköiset? Täälläkin moni vannoo sen paljon puhutun Tech2:n ja alkuperäisosien nimiin, joten voiko esim. noiden kirkkautta tai xenonin säästöastetta säätää Techillä?
OPEL SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url] Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Mimmi kirjoitti:Säästöaste on noin 50%, joka tekee merkkiliikkeen vaihtohinnalla noin 400e/vuosi.
Mistä ton 50% tai 400 eur tai 200 eur voisi lunastaa?
Mulla on ollu nyt hiukan yli 2 vuotta mikälie Xenon-valoinen saappi. Ei ole mitään lisäpäiväledivaloja vaan ihan vakiovalot. Valonamiska on aina ja jatkuvasti päällä-asennossa.
Ei oo valojen korjauksiin tai vaihtoihin tms. menny vielä yhtään euroa/senttiä...
Mimmi kirjoitti:
Se, ettet osaa asentaa päivävaloja autoosi, ei tee muiden asennuksen arvostelemisesta suotavaa.
Mihin perustat väitteesi liittyen minun osaamattomuuteen? Valot osaisin 100% varmasti asentaa, mutten missään nimessä halua turmella autoni ulkonäköä kotitekoisilla, ei alkuperäiseillä kötöstyksillä.
OPEL SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url] Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570