99 GL kirjoitti:Elähän hätäile, ei nää onneks vielä oo loppumassa pitkään aikaan
Ilmeisesti ei, nyt oli taas tullut yksi myyntiin Pitäisi vain lopulta saada kuskia ja tulevaa opettajaa aktivoitua, valitettavasti tällä hetkellä kuumeessa...
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Vanhassa E51-mallissa kesti sentään se perkeleen akkuluukku (=peltisuoja) kiinni mut täs uudessa ei.
Anteeksi kiroilu.
Mulla on sama puhelin E52 ja se on käynyt 4 kertaa remontissa.
Yhden kerran itse aiheutettuna muuloin kuulokkeen vaihdossa.
Täytyy sanoa että surkein nokia mitä mulla on ollut ikinä.
Onneksi tuo on puhelinetu puhelin .
Ja ennen oli Nokia E51 ja se oli vahva.
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Vanhassa E51-mallissa kesti sentään se perkeleen akkuluukku (=peltisuoja) kiinni mut täs uudessa ei.
Anteeksi kiroilu.
Mulla on sama puhelin E52 ja se on käynyt 4 kertaa remontissa.
Yhden kerran itse aiheutettuna muuloin kuulokkeen vaihdossa.
Täytyy sanoa että surkein nokia mitä mulla on ollut ikinä.
Onneksi tuo on puhelinetu puhelin .
Ja ennen oli Nokia E51 ja se oli vahva.
Ittellä oli kanssa E51 reilut 1,5v käytössä. Ihan ok luuri, pari kertaa oli huollossa tuona aikana. Hommasin tilalle Samsung Galaxy S:n, eikä tästä varmaan ole enää paluuta Nokiaan. On tuo niin paljon mukavampi laitos.
E51 oli minulla 3 vuotta . Toimi hyvin, pari-kolme kertaa koko ton ajan joskus jumitti näytön eikä auttanu vaikka kuinka paineli namiskoita. Kun käytin akun irti niin taas toimi.
Ja tässä E52:ssa on huonompi BT:kin. Kun korvanamiska on paidan taskussa ja menen keittiöön ja puhelin jää eteisen pöydällä niin katkaisee yhteyden. E51 ei tehny sitä koskaan .
No entäs laturit. E51:ssa toimi sentään sama laturi korvanamiskalle kun puhelimelle. Entäs nyt? No nyt pitää prkl olla kaksi laturia tai vissiin joku hemmetin katoava välipiuha sen vanhan laturin ja uuden puhelimen välille
Lisäksi vithuthaa Järvenpäässä autoja myyvä Mäkelä. Sovitaan tilaussopimuksessa että autoon asennetaan lohkolämmitin sisäpistokkeella.
No eipä ollu asennettu ja nyt pitäs muka ajaa tunti sinne asennuttamaan. Tunti laina-autolla duuniin. Illalla tunti sinne hakemaan autoa ja tunti takaisin kotio. #¤%&¤% 4 tuntii ylimääräistä ajanhukkaa.
Kovien pakkasten tuomat ongelmat taas vaihteeksi moottoriantennin kanssa
Oishan se kiva kuunnella välillä radiotakin, muttei jaksa olla kokoajan hinkkaamassa tuulilasinpesunestettä antenniin.
Jurkkis kirjoitti:Kovien pakkasten tuomat ongelmat taas vaihteeksi moottoriantennin kanssa
Oishan se kiva kuunnella välillä radiotakin, muttei jaksa olla kokoajan hinkkaamassa tuulilasinpesunestettä antenniin.
Koetas suihkuttaa silikonsprayta kokonaan ulkona olevaan antenniin niin eiköhän ala futaamaan. Ellet halua, että silikonia leviää myös autonpäälle voit myös suihkuttaa johonkin rättiin silikonia ja sillä vetää antennin alhaalta ylöspäin.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Jurkkis kirjoitti:Kovien pakkasten tuomat ongelmat taas vaihteeksi moottoriantennin kanssa
Oishan se kiva kuunnella välillä radiotakin, muttei jaksa olla kokoajan hinkkaamassa tuulilasinpesunestettä antenniin.
Antenni irti ja piiska+muovivaijeri putsaten.
Johan rupeaa toimimaan, on toiminut viime talven ja tämän alkutalven ongelmitta.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Pakari kirjoitti:Ketuttaa kun autoa kiukuttaa lähteä käyntiin kun on ollu lohkolämmittimessä... Saa yrittää parikin kertaa ennenkuin lähtee.
Sama ominaisuus on mun Opelissakin. Jännää, kun -27 astetta ja roikasta pitää startata 2-3 kertaa, ja -32 astetta ilman roikkaa ja pärähtää käyntiin kuin kesällä.
Pakari kirjoitti:Ketuttaa kun autoa kiukuttaa lähteä käyntiin kun on ollu lohkolämmittimessä... Saa yrittää parikin kertaa ennenkuin lähtee.
Sama ominaisuus on mun Opelissakin. Jännää, kun -27 astetta ja roikasta pitää startata 2-3 kertaa, ja -32 astetta ilman roikkaa ja pärähtää käyntiin kuin kesällä.
Laita sinne kiertovesipumppu, että lämpö leviää lämppäriltä muuallekin kuin anturille.
...ja laita samalla pari lämppäriä lisää, 10A tolpasta saat sen 2kW huoletta lämpöä jäähdytysnesteeseen, alkaa ooppeli olemaan ihan eri tavalla lämmin ajoa varten parin tunnin roikotuksella .
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Hirvee pakkanen ja eeberi ei toimi (http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=23&t=106971). Maahantuojallekkin, joka sivuillaan lupailee auttaa varaosien kanssa laitoin jo mailia mutta vastausta ei ole vielä kuulunut. Jos joku täällä osaisi auttaa niin olisin erittäin kiitollinen...