Eivät ne turhaan olleet kehutut elementit, sillä kyllä niistä todella jämäkkä potku lahkeessa tuntuu ovesta lähtevän !
Kuva raakaversiosta ennen hiontaan, vaikkeivathan ne mihinkään näykkään

Kiva jos kelpaa muillekki ku vaan itelleniKimm-o kirjoitti:Kelpais mullekkin.
Kiitoskiitos, ihan samaa mieltä olen tuosta edellisestä, mutta jäätkööt se tähänAlihankkija kirjoitti:Hieno on projekti. Kyllä mielestäni on ihan kelpoisaa jälkeä saanut nuorimies aikaiseksi.
Sitä vain ihmettelen, että pitääkö sitä aina takertua johonkin pieneen lillukanvarteen ? Aikuiset miehet opastavat ja tärkeilevät omalla tietämyksellään. Jos nyt huomioi rakentajan iän ja tuloksen mitä on saanut aikaan niin minä ainakin nostan hattua:)
Kyllä ovat, mitenkä niin..?Tuha kirjoitti:Onko viimeisessä kuvassa etupenkit kuvausta varten noin takakenossa?
Aiivan, tässä oli kyllä kyseessä ihan kuvaus tilanneMoney For Nothing kirjoitti:Näyttää niinkuin ois pari ihmistä nukkunu Saabissa... tai vaihtoehtosesti etupenkillä istunut joko Sierran tai Bemarin omistavia nuoria henkilöitä.
MaalannutKimm-o kirjoitti:Kuhan penkit on pystyssä ajon aikana niin ei haittaa. Raa'asti olet vain maalannut tuon kojelaudan?
Tämä oli mullekkin uutta. Jotenkin oon kuvitellut että niissä olisi hiilarinen "vakiona".MtSound kirjoitti:Viggenissä on vakiona tuollainen vaaleanhopea kojelauta.
Okei, kyseessä on kuitenkin ihan alkuperäiskuosinen.Kimm-o kirjoitti:Ajattelin vaan kun kyseessä on kerran "wannabe". Vastaavaa lookkia kun olen omaani mietiskellyt.
Mun puolesta kyllä, tiedä sitten miten sellainen on käytännössä mahdollista tälläisellä tavis autolla..moilanen88 kirjoitti:Kai tämä nähdään joskus parempien kuvien ja lehtijutun kanssa saabistissa?
On komia peli![]()
(mikä poru nuista penkkien asennoista,jos tykkää ajaa makuultaan niin antaa ajaa)