Sain eberin gsm-ohjauksen toimimaan Erityisen hyvä fiilis sen takia, että tämä oli melko tyypillinen autonlaitto case, eli homma jonka piti olla ihan helppo ja yksinkertainen oli loppujen lopuksi hyvin kaukana siitä. Nyt kuitenki kelpaa soitella autolle
JuHem kirjoitti:Sain eberin gsm-ohjauksen toimimaan Erityisen hyvä fiilis sen takia, että tämä oli melko tyypillinen autonlaitto case, eli homma jonka piti olla ihan helppo ja yksinkertainen oli loppujen lopuksi hyvin kaukana siitä. Nyt kuitenki kelpaa soitella autolle
JuHem kirjoitti:Sain eberin gsm-ohjauksen toimimaan Erityisen hyvä fiilis sen takia, että tämä oli melko tyypillinen autonlaitto case, eli homma jonka piti olla ihan helppo ja yksinkertainen oli loppujen lopuksi hyvin kaukana siitä. Nyt kuitenki kelpaa soitella autolle
Värinähälytyksellä.
Ettei tule kenellekään väärää käsitystä mun elektroniikkaosaamisesta, niin pitää kertoa ettei se ole mun kokonaan rakentama systeemi. Nettivaraosan kautta yksityiseltä ostin valmiiksi rakennetun. Se ei vain toiminu, joten itsekin piti siihen perehtyä. Viaksi paljastui toimimaton aikakytkin. Ihan samanlaista en saanut tilalle, joten siinä sitten tuli ylimääräisiä harmaita hiuksia kun piti alkaa itse soveltamaan.
Eikä tästä nyt niin monta vuotta ole kun viimeksi homma tehtiin
Mitenköhän sitä tarpeetonta kamaa oikein kerääntyy
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Käytiin tänään aamulla Vantaan Vauhtikeskuksella jossa on ajokortittomien ajoharjoittelu lauantaisin 9-11 kymmenen euron hintaan, ja pääsin kokeilemaan tuota edellisenä päivänä hankittua Saabia. Käytiin viimeksi vuosi sitten 25 asteen pakkasessa Pololla ja olihan lievästi erilainen ajaa tuo 9-3 Kytkinpolkimen liike ei ollut ylipitkä eikä jarru ja kaasu yliherkkiä kuten Polossa, ohjaus oli myös varsin eri planeetalta Tästä on nyt kohta kaksitoista tuntia ja edelleen on hyvä fiilis, osittain senkin takia että muutaman kuukauden päästä pääsee liikenteeseen ajamaan luultavasti tuolla samalla autolla
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
kahden päivän turnaus ohitse
ajaa sai, junioreita kuskata ja pelejä katsoa taas paljon
jospa hetken olisi turnaukset ohitse
mukavat reissupäivät kyllä oli ja kerrankin pääsi valmiiseen ruokapöytään, ei tarvinut pariin päivään tehdä itse syötävää
Työpaikan pyöräkatoksesta oli tullu lumet alas. Olin reipas ja putsasin lumet JCB:llä pois eli hyvä fiilis tulee siitä masiinan käytöstä. Ja nyt takapihalle kiroaan lumilapion kanssa katolta tippuneita lumia
koripallo turnaus, Orimattilan Jymyn järjestämä
kahden viikon päästä sitten Vantaa, sinne taitaa olla bussikyyti, vanhemmat kuskivapailla yhden turnauksen ajan
dimebak kirjoitti:Työpaikan pyöräkatoksesta oli tullu lumet alas. Olin reipas ja putsasin lumet JCB:llä pois eli hyvä fiilis tulee siitä masiinan käytöstä. Ja nyt takapihalle kiroaan lumilapion kanssa katolta tippuneita lumia
Ja tänään lähti oman liittymän penkat, nyt näkee autosta tielle, riittävästi. On se peli