Joo, toki ne saa muutoskatsastettua. ABT:lta ja Polestarilta saa dokumentit, joilla katsastus onnistuu. Siitä vain seuraa se ikävä juttu, että nuo hyväksyttävissä olevat softaviritykset ovat suolaisen hintaisia verrattuna softiin, joita ei saa hyväksytettyä ilman isompaa jumppaa.J8 kirjoitti:Enpä tiennytkään että ABT:tä ja Polestaria myydään ko. merkkien liikkeissä Suomessa uusiin autoihin ja että ne saa muutoskatsastettua tieliikennelaillisiksi Suomessa niinkuin Hirschin. Hieno juttu jos tosiaan näin on. Kukaanhan ei halua rullata liikkestä ulos uutta autoa joka on laiton..Teme100 kirjoitti:Vastanpainoksi tämä 3.0TFSI voidaan päivittää ABT:n ohjelmalla ja maksaa vielä pari sataa lisää, jolla saadaan takuu säilymään koko autossa. Eli lisäturva, joka kattaa virityksen aiheuttamat mahdolliset korjaukset. Tällöin audi puhaltaisi 410hv/520Nm, joka on jo aika muikea lukema perhepirssiin. 3.0TDI tarjoaisi 282hv/560Nm 65ke:n lähtöhinnalla.
Jos otetaan vielä yksi verrokki, niin volvo S80 D5 AWD AUT jälleenmyyjien kautta myytävällä Polestarin softalla, ja takuu on luonnollisesti normaali. 250hv/460NM 1450e:llä eli yhteensä 56ke.
Saako tuota 2.0T:n viritystä muuten suomesta, kun Hirschin nettisivut kertovat, että se ei ole saatavilla tällä markkina-alueella?