NG 900 3-ov Pahis *Nyt projektikuvilla*
NG 900 3-ov Pahis *Nyt projektikuvilla*
Moro moro!
Tehdääs nyt tästäkin juttu tänne, kun jäi kuitenkin itselle pitoautoksi. Elikä hyvinkin paljon itse tehty, käytännössä maalausta myöten omissa oloissa. Projektina ostin ja paljon olen sen jälkeen tallissa aikaa viettänyt.
Kuvia löytyy http://www.garaget.org/LR
Tehdääs nyt tästäkin juttu tänne, kun jäi kuitenkin itselle pitoautoksi. Elikä hyvinkin paljon itse tehty, käytännössä maalausta myöten omissa oloissa. Projektina ostin ja paljon olen sen jälkeen tallissa aikaa viettänyt.
Kuvia löytyy http://www.garaget.org/LR
Viimeksi muokannut LR, Ma Loka 03, 2011 20:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Re: NG 900 3-ov Pahis
Paljon on nähty satkuun vaivaa. Maalipintakin todella siisti ainakin kuvista päätellen, veditkö pinnankin muka ulkona?
Re: NG 900 3-ov Pahis
Kiitos kiitos! Joo, aikast tarkkaan vuosi sitten ulkona, aurinkoinen päivä ja noin 10 astetta lämmintä. Ruiskutuksen jälkeen talliin vaan kuivumaan. Pinnassa reilu viis litraa lakkaa.
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Re: NG 900 3-ov Pahis
LR kirjoitti:Kiitos kiitos! Joo, aikast tarkkaan vuosi sitten ulkona, aurinkoinen päivä ja noin 10 astetta lämmintä. Ruiskutuksen jälkeen talliin vaan kuivumaan. Pinnassa reilu viis litraa lakkaa.
mikähän tarkous mahtaa olla nuin järkyttävällä määrällä lakkaa ku tuohon ois puolellanki saanu ihan peili pinnan? tulee vaan hirveitä kraatereita kiveniskuihin ku on nois paksusti lakkaa.
Re: NG 900 3-ov Pahis
Joka ainut luukunpieli ja karmi, konepellin sisäpinta ym... on siis maalattu, väkisinkin ainetta menee. Eli pahoittelut, piti kirjoittaa että koko autoon käytetty se reilu viis litraa lakkaa...sami_hifi kirjoitti:LR kirjoitti:Kiitos kiitos! Joo, aikast tarkkaan vuosi sitten ulkona, aurinkoinen päivä ja noin 10 astetta lämmintä. Ruiskutuksen jälkeen talliin vaan kuivumaan. Pinnassa reilu viis litraa lakkaa.
mikähän tarkous mahtaa olla nuin järkyttävällä määrällä lakkaa ku tuohon ois puolellanki saanu ihan peili pinnan? tulee vaan hirveitä kraatereita kiveniskuihin ku on nois paksusti lakkaa.
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Re: NG 900 3-ov Pahis
aivanLR kirjoitti:Joka ainut luukunpieli ja karmi, konepellin sisäpinta ym... on siis maalattu, väkisinkin ainetta menee. Eli pahoittelut, piti kirjoittaa että koko autoon käytetty se reilu viis litraa lakkaa...sami_hifi kirjoitti:LR kirjoitti:Kiitos kiitos! Joo, aikast tarkkaan vuosi sitten ulkona, aurinkoinen päivä ja noin 10 astetta lämmintä. Ruiskutuksen jälkeen talliin vaan kuivumaan. Pinnassa reilu viis litraa lakkaa.
mikähän tarkous mahtaa olla nuin järkyttävällä määrällä lakkaa ku tuohon ois puolellanki saanu ihan peili pinnan? tulee vaan hirveitä kraatereita kiveniskuihin ku on nois paksusti lakkaa.
Re: NG 900 3-ov Pahis
Tyylikäs peltilehmä!
täytyy kai itsekin aloittaa seuraava projekti kohta
täytyy kai itsekin aloittaa seuraava projekti kohta
Re: NG 900 3-ov Pahis
Mistä löytyi ratin keskiö tai minkä valmistajan mahtaa olla ?
Re: NG 900 3-ov Pahis
Ratin keskiöstä ei tietoa, seurasi autossa mukana. Kiitos kommenteista!jyppe87 kirjoitti:Mistä löytyi ratin keskiö tai minkä valmistajan mahtaa olla ?
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Re: NG 900 3-ov Pahis
Laitetaas fiilistelyn vuoksi muutama projektikuva...
Homma alkoi Pahiksen kaivamisella lumikasasta 2010!
Lumikasan jälkeen cooleri vaihtui isommaksi:
Sen jälkeen aikamoista hiomista, konepelti vaihtui mallia vakioon, jne...
Pohjamaalin jälkeen:
Hiontaa, maalaus ja lakkaus:
Loppukuosissa:
Homma alkoi Pahiksen kaivamisella lumikasasta 2010!
Lumikasan jälkeen cooleri vaihtui isommaksi:
Sen jälkeen aikamoista hiomista, konepelti vaihtui mallia vakioon, jne...
Pohjamaalin jälkeen:
Hiontaa, maalaus ja lakkaus:
Loppukuosissa:
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Re: NG 900 3-ov Pahis *Nyt projektikuvilla*
Vastataan nyt tännekin, että on se komia. Lisäilepä vielä kuva nykykuosista kunnon vanteilla niin saadaan tähänkin ketjuun elämää miten rengastus on "pilattu".
Re: NG 900 3-ov Pahis *Nyt projektikuvilla*
Kiitti kiitti, ei uskalla lisäillä uusia kuvia. Garagetista näkee tämän hetkisen tilanteen.
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Re: NG 900 3-ov Pahis *Nyt projektikuvilla*
Alkaa kohta sellanen myllerrys tässäkin topicissa, että heikkopäistä hirvittää...haffu kirjoitti:Vastataan nyt tännekin, että on se komia. Lisäilepä vielä kuva nykykuosista kunnon vanteilla niin saadaan tähänkin ketjuun elämää miten rengastus on "pilattu".
On kyllä komia peli, ja respectii siitä miten paljon on itse tehty..
Saab 9-3 2.0t BioPower 5d se -02 --Mikkeli--
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Re: NG 900 3-ov Pahis *Nyt projektikuvilla*
Tänks! Joo, pidetään tää rauhallisena!OIZXXX kirjoitti:Alkaa kohta sellanen myllerrys tässäkin topicissa, että heikkopäistä hirvittää...haffu kirjoitti:Vastataan nyt tännekin, että on se komia. Lisäilepä vielä kuva nykykuosista kunnon vanteilla niin saadaan tähänkin ketjuun elämää miten rengastus on "pilattu".
On kyllä komia peli, ja respectii siitä miten paljon on itse tehty..
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.