pakosarjan laippa?!?! EDIT: Softa?!?!?
pakosarjan laippa?!?! EDIT: Softa?!?!?
Näyttääkö vaan mun silmään oudolta vai käykö tuo laippa allekirjoituksen tonnariin?
http://www.kkdmotorsport.com/kauppa.php ... 1270835712
Ei nyt vaan jotenki näytä oikeelta?!?!
http://www.kkdmotorsport.com/kauppa.php ... 1270835712
Ei nyt vaan jotenki näytä oikeelta?!?!
Viimeksi muokannut 9000cse, To Maalis 31, 2011 12:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
Re: pakosarjan laippa?!?!
Kyllä tuo minusta ainakin on kovasti käypäsen näköinen, mikä siinä ei ole mielestäsi kohillaan? Ootko rusettia isompaan vaihtamassa vai?
Re: pakosarjan laippa?!?!
juu pakosarja ja ahdin laitetaan uusiks, mut tossa linkin pakosarjassa on 10 reikää vaikka tonnarin pakosarja tulee 7pinnapultilla kiinni?!?!?
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
Re: pakosarjan laippa?!?!
Ei kai voi olla vain 7 pultilla...alla on minun T5 2,3:n kannen pakopuolesta kuvatus ja 10 pulttia siellä on (yksi vielä paikoillaan), eikös näissä ole kuitenkin sama kansi.
http://kuvaton.com/k/YOfz.jpg
http://kuvaton.com/k/YOfz.jpg
Re: pakosarjan laippa?!?!
Orkkissarja on seitsemällä ja sen kanssa osa kannessa olevista reijistä jää käyttämättä.
Re: pakosarjan laippa?!?!
joo no mäkin kattelin että osassa on 7pultilla ja osassa 10pultilla, parempi kai se on 10 pultilla siellä olla ku seittemällä, pitää vaan hakea 3pinnapulttia lisää.
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
Re: pakosarjan laippa?!?! EDIT: Softa?!?!?
Mites ton softan kanssa, tällä hetkellä steg-2. Ahtimeksi tulossa HX35 Super, riittääkö tuo steg-2? Suuttimet ja löpöpumppu menee myös vaihtoon ennen ajoon ottamista, ja mihin asti kestää vakio 240mm kytkin (+300hv?), tällä hetkellä paikallan 215mm(ilmeisesti).
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
Re: pakosarjan laippa?!?! EDIT: Softa?!?!?
Ei ole riittämisestä kyse, mutta softa menee toki uusiksi suuttimien (ja ahtimen) vaihdon takia. Lukaises täältä http://trionic.mobixs.eu/
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: pakosarjan laippa?!?! EDIT: Softa?!?!?
No joo luettua tuli Siis pitääkö mun ladata tommonen T5-suite vai mitä, ja en mä noista mitään tajua, joku softaguru voi kyllä laittaa vaikka yv:tä jos ois vaikka valmis auttamaan ohjelmoinnin kanssa?!?!KAPU2 kirjoitti:Ei ole riittämisestä kyse, mutta softa menee toki uusiksi suuttimien (ja ahtimen) vaihdon takia. Lukaises täältä http://trionic.mobixs.eu/
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
Re: pakosarjan laippa?!?! EDIT: Softa?!?!?
Kannattaa tuo isompi kytkin laittaa samantien, mikäli +300 hv/400nm olet hakemassa. Kyllä uusi 215mm on kestänyt mulla kuitenkin noilla tehoilla jo noin 20 tkm. 240 mm kytkin ja vauhtipyörä odottaa varastossa entisen antautumista.9000cse kirjoitti:Mites ton softan kanssa, tällä hetkellä steg-2. Ahtimeksi tulossa HX35 Super, riittääkö tuo steg-2? Suuttimet ja löpöpumppu menee myös vaihtoon ennen ajoon ottamista, ja mihin asti kestää vakio 240mm kytkin (+300hv?), tällä hetkellä paikallan 215mm(ilmeisesti).
Saab 9-5 2,3t -99 Stage X
EX Saab 9000 CSE 2.0t jubilee -97 Stage 5
#3946
EX Saab 9000 CSE 2.0t jubilee -97 Stage 5
#3946
Re: pakosarjan laippa?!?! EDIT: Softa?!?!?
Siis 240mm kytkin on kyllä ehdottomasti tulossa mutta meinasin vaan että kestääkö vakio 240mm levy vai pitääkö laittaa joku järeempi kytkin.saab90087 kirjoitti:Kannattaa tuo isompi kytkin laittaa samantien, mikäli +300 hv/400nm olet hakemassa. Kyllä uusi 215mm on kestänyt mulla kuitenkin noilla tehoilla jo noin 20 tkm. 240 mm kytkin ja vauhtipyörä odottaa varastossa entisen antautumista.9000cse kirjoitti:Mites ton softan kanssa, tällä hetkellä steg-2. Ahtimeksi tulossa HX35 Super, riittääkö tuo steg-2? Suuttimet ja löpöpumppu menee myös vaihtoon ennen ajoon ottamista, ja mihin asti kestää vakio 240mm kytkin (+300hv?), tällä hetkellä paikallan 215mm(ilmeisesti).
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
Re: pakosarjan laippa?!?! EDIT: Softa?!?!?
Kestää.9000cse kirjoitti:Siis 240mm kytkin on kyllä ehdottomasti tulossa mutta meinasin vaan että kestääkö vakio 240mm levy vai pitääkö laittaa joku järeempi kytkin.saab90087 kirjoitti:Kannattaa tuo isompi kytkin laittaa samantien, mikäli +300 hv/400nm olet hakemassa. Kyllä uusi 215mm on kestänyt mulla kuitenkin noilla tehoilla jo noin 20 tkm. 240 mm kytkin ja vauhtipyörä odottaa varastossa entisen antautumista.9000cse kirjoitti:Mites ton softan kanssa, tällä hetkellä steg-2. Ahtimeksi tulossa HX35 Super, riittääkö tuo steg-2? Suuttimet ja löpöpumppu menee myös vaihtoon ennen ajoon ottamista, ja mihin asti kestää vakio 240mm kytkin (+300hv?), tällä hetkellä paikallan 215mm(ilmeisesti).
Saab 9-5 2,3t -99 Stage X
EX Saab 9000 CSE 2.0t jubilee -97 Stage 5
#3946
EX Saab 9000 CSE 2.0t jubilee -97 Stage 5
#3946
Re: pakosarjan laippa?!?! EDIT: Softa?!?!?
Toimiva ratkaisu voisi olla 240mm(uusi!) vakiolevy ja sachsin jäykempi 883082 999740 asetelma. Tuo asetelma pelaa normi levyn kanssa, en vaan löytänyt sachsin verkkokaupasta enää tuota asetelmaa?
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
9-5 Aero -01 Biopower
Re: pakosarjan laippa?!?! EDIT: Softa?!?!?
Joo uutta sinne ollaan laittamassa, pitää vaan isompi vauhtipyörä metsästää jostain ku ei oo varoja tohon maptunin kevennettyyn(493,11€). Eniten nyt kaipailisin tietoa tosta softasta, melko kallis tuo maptunin steg-5(917,91€) pelkkä softa?!?!? Mielummin olen hitsipilli ja jakoavain kädessä kuin naputtelen tietokonetta eli turha alkaa selittelemään mistään kaavoista ja kartoista, opettelen niistä sit kaiken tarpeellisen kun joku on vieressä selittämässä, kerrotte vaan mitä pitää ostaa ja tehdä
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
Re: pakosarjan laippa?!?! EDIT: Softa?!?!?
Eikös ecuprojectin foorumilla jaella softia kaikenlaisiin paketteihin, yli tuon T5Suiten stage 3:n?
Saabiton saabisti
#1470
#1470