Jäi edelleen ekat ylinopeussakot saamatta. Tuli vain kirjallinen huomautus ja kortti ollut vuodesta -86. Ilmiömäistä tuuriako vai liian heikkotehoiset autot
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
Kärkkäiseltä alehintaan hankitun BenQ:n 24":n ledinäytön kuvanlaatu on ihan riittävän Ok omiin vaatimuksiin suhteutettuna Ainakin jotkut Mpakettilaiset ovat tästä varmasti ja tietysti eri mieltä
#1975 *Saab 900 Aero vm.96 (käyttöpeli) *Saab 9000 CD 2.3i vm.91 USA (purkupommi)
paxte kirjoitti:Kärkkäiseltä alehintaan hankitun BenQ:n 24":n ledinäytön kuvanlaatu on ihan riittävän Ok omiin vaatimuksiin suhteutettuna Ainakin jotkut Mpakettilaiset ovat tästä varmasti ja tietysti eri mieltä
Sitä se teettää. Siellä onkin eri meininki.
I'm your turbo lover! Ex: Ng 900SE Turbo '95 Audi Ur-S6 2,2t
Ihan ekaa kertaa näin uuden ysifemman liikenteessä. Aika vaikuttava ilmestys. Kaikki pysähtyi ympärillä ja vain nittifem lipui äänettömästi näkymättömiin. Siitä oli hyvä jatkaa töihin. IhQ!!
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Ihan ekaa kertaa näin uuden ysifemman liikenteessä. Aika vaikuttava ilmestys. Kaikki pysähtyi ympärillä ja vain nittifem lipui äänettömästi näkymättömiin. Siitä oli hyvä jatkaa töihin. IhQ!!
oikeasti ekan kerran, itse olen varmaan kohta likemmäs 10 kertaa nähnyt, uuden femman liikenteessa, ainakin 7 jo
Tänään ajoin Kajaanista Saarijärvelle, reissu oli oikein nautittava ja rentouttava. Voisi sanoa, oli upeaa lipua läpi lumituiskujen hienon musiikin säestämänä, kun ei tarvinnut energiaansa käyttää auton vahtimiseen. Jälleen hieno reissu, morjestellaan kohdattaessa!
Porin suunnalla oon nähny useemman kerran mustan AERO femman, ja vanhemman herrasmiehen, olisiko 2 tai 3 kertaa, en tiedä asustaako täälä vai jossain muualla, satakunnan autotalo kehui porissa myyneensä jo muutaman uuden femmankin jokuinen kuukausi sitten kun kävin kyselemässä