900:n mittarivalaistus, pakoputki ja kaasutin saatu kuntoon sekä penkin korkeussäätö löydetty Pientä lämmityslaitteeseen liittyvää säätöä pitää jossain vaiheessa tehdä ja loput tehtävät hommat onkin sitten yleistä siistimistä/laittelua tyyliin puskurin listat kunhan kelit lämpiää.
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Kolmen kuukauden odottelun jälkeen vakuutusyhtiö sai vihdoinkin hommattua uuden hitsauskoneen palossa tuhoutuneen tilalle! Onneksi tuolle ei ollu mitään kiirettä, kun ei näin talvella kuitenkaan viitsi pihalla hitsata. Kunhan kevät ja kesä taas saapuu niin kelpaa tuliterällä Kemppi MinarcMig Adaptive 170:llä parsia satkuun uutta peltiä:)
Hittolainen että on ropalla ja nupilla vieläkin hyvä olla ku tuli suoritettua MPK:n järjestämä 25 kilometrin hiihtoreissu viimme lauantaina. Hiihtäjiä oli adout liki 30 kipaletta ja kyseinen mielialaa nostattava talvisodan muistohiihto suoritettiin intin varusteissa suksia myöten ja eikä tietenkään hiihdetty millään "lapsellisella" valmiilla ladulla.
Sattui ryötti vielä tosi hyvä kelikin eli aurinko paistoi pikkupakkasen hyväillessä hiihtäjiä, jotka lähtivät kahvin, käskynjaon ja kenttähartauden jälkeen aamusta matkaan Kälviän palopirtiltä. Hiihdon lopuksi hyvää ruokaa ja sauna. Meikä tykkäs!
Voiko intin suksilla muka hiihtääkin? Meillä komppanian päällikkö oli ainoa joka sai sen touhun näyttämään edes etäisesti hiihtämiseltä. Loput tyytyi vain kävelemään ne sukset jalassa.
I'm your turbo lover! Ex: Ng 900SE Turbo '95 Audi Ur-S6 2,2t
Jur1 kirjoitti:Voiko intin suksilla muka hiihtääkin? Meillä komppanian päällikkö oli ainoa joka sai sen touhun näyttämään edes etäisesti hiihtämiseltä. Loput tyytyi vain kävelemään ne sukset jalassa.
Kannattaa kokeilla luistoa kantti edellä, todennäköisesti paljon parempi kuin pitkittäis suunnassa
Jur1 kirjoitti:Voiko intin suksilla muka hiihtääkin? Meillä komppanian päällikkö oli ainoa joka sai sen touhun näyttämään edes etäisesti hiihtämiseltä. Loput tyytyi vain kävelemään ne sukset jalassa.
Kannattaa kokeilla luistoa kantti edellä, todennäköisesti paljon parempi kuin pitkittäis suunnassa
Kynttilää pojat, kynttilää... kun hankaa suksen pohjaan jo luistaa. Siihen keskelle ei sitten sattuneista syistä sitä kannata laittaa tai tietenkin voi jos tyyli on mallia luistelu perinteisen sijasta.
Mutta vakavasti puhuen intin sukset ja yleensäkkin sen firman varusteet on helvetin hyviä jotka palvelevat tarkoitustansa. Ainakin näin oli viimme vuosituhannella Kajaanissa jossa ihte palvelin 362 aamua.
Ei muuta kuin harjoitusta lisää jos hiihto ei luonnistu ja sitä myös tuli armeija aikana hitaimmille siinä muodossa joka olis nykypäivinä simputusta.
Ei hel,niillä intin suksilla ei voi hiihtää.Eräskin australiasta vapaaehtoisesti inttiin tullu semi bushman juoksi niillä 5km samaan vauhtiin varuskunnan hiihtokisoissa.Toki kaveri oli todella kova kuntoinen ja mä ny en.Tietty parhaat kannustukset sain,kun arvonnas 1-220 numeroista sain 69 .Ja norski mm-voittajien tyyliin maaliviival takaperin maaliin kyl tykkäs musta taas yksikön sotahullu vänrikki kaksikko.No olinkin ainoa rj ´joka ei ylenny ryhmätaitotestin kiitettävästä huolimatta kessuks.Mä kun en osaa pitää päätä kiinni,jos ny joku ei vielä sitä ole huomannu
Sissikomppanja 2K sai -75-76 talvena ekana lasikuitusukset kokeiltavaksi. Ne oli pirun hyvät, Vuotungista Kajaanin kevyesti yhteen putkeen sissivarustus mukana. Vieläkin hyvä fiilis.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.