Azanovix kirjoitti:Ei lähde hyvin liikkeelle ei...
Meinasin lähteä salille vähän purkamaan ylimääräistä aggressiota. En lähtenyt.
Käynnistin auton ja huomasin, että öljynpaineen merkkivalo ei sammu. Kävin taas repimässä konepellin tiivisteet auki jäästä ja lisäilin öljyä koneeseen. Ajatuksena toki oli laittaa myös mittatikku korkkeineen takaisin paikalleen, mutta sellaista etuoikeutta ei tällä kertaa suotu: korkki hajosi kiertämällä tuhannen ****** päreiksi. Joten ei muuta kuin kaivamaan taas tuplista hangesta ja metsästämään varaosaa; yllättäen motonetin valikoimiin se ei kuulu, joten varmaan keväällä sitten ehdin marmorille.
Tuossa tilanteessa kannattaa miettiä, että mitä MacGyver tekisi ja väsätä korvaava korkki esim. muovikassin palasta, jonka saa kuminauhalla tai vaikka sukalla kiristettyä paikalleen. Sitten ei muuta kuin kopautus bensatankkiin ja auto käyntiin.
ng900aero kirjoitti:^ Ratkaisuehdotus: vaihda tuplikseen akku satkusta, ja haet tupliksella sitä olutta?
Suoritin ongelmanratkaisun niin, että jätin Ctekin elvyttämään tupliksen akkua tuonne pakkaseen ja tulin itse sisälle nauttimaan pari kupillista vihreää teetä ja katsomaan siinä ohessa elokuvan. Saas nähdä, onko parannusta tapahtunut. Todennäköisesti joku lähipellolla kesäisin laiduntavista hevosista on käynyt pöllimässä laturin. Huomenna illalla, jos tähtimerkit osuvat paremmin kohdilleen, käyn hakemassa Hookilta uuden korkin ja nautin taas kolme päivää satkun seurasta ennen kuin se prakaa uudestaan.
Audit jotka joka kaistalla on sen verran reunassa ettei mahdu ajaamaan viereistä vapaata kaistaa, V:n kartanovolvot jotka on pysäköity joka ikisen porttikäytävän eteen, Klonksvagenit jotka ei osaa ruuhkaajoa, vasemman kaistan nutaajat jotka provoisoivat sakotettaviin oikealta ohituksiin, XXX jotka tiivistelevät foorumin niin tylsäksi ettei jaksa kohta etsiä mitään kun kaikki liittyy kaikkeen sekä kaikki urputtajat jotka hastaa riitaa aina kun käy idässä.
Viimeksi muokannut Sebardi, Su Helmi 13, 2011 13:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sebardi #4526 Saab 900 T 16 -88 Saab 9-3 t E85 -02
Ja nyt kun näyttää siltä et olis auto kasassa taas niin pukkas flunssan päälle ja olo on sen mukainen. Ai mitäkö teen tähän aikaan hereillä? -Nenäsumutetta ja finreksiniä. On sen verran tukkoinen olo ettei henkikään meinaa kulkea kuin peräpään kautta
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Saabista olisi suht varma ostaja tiedossa, mutta tuo työpaikan huonontuminen pisti pakan uusiksi. Vielä pari kuukautta sitten olisi tilattu uutta tuplaturboa tilalle, mutta nyt täytyy hetken tunnustella tilannetta. Näköjään ne huhut joskus pitää paikansa..
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
Täytyy myöntää, että olen ihan vähän kateellinen. Täällä etelässä kun aika harvoin päästään kolmenkympin ylittäviin pakkaslukemiin.
Tällä viikolla näyttäisi tosin viimein tulleen talven tännekin. Aamusella -22 astetta ja loppuviikoksi pitäisi painua jo -25:n paremmalle puolelle. Siihen vielä puolet lisää, ihan vaan kokeen vuoksi, edes vähäksi aikaa, esim. viikoksi.
Tänään ei vituta, vielä. Onhan kuitenkin maanantai, niin jossain vaiheessa voi muuttua tilanne.
Talven pakkasennätys rikkoutui viime yönä naapurikunnassa Toholammilla -37 astetta, luki oikein teksti tv:ssä. Ei täällä ollut edelleenkään kuin tuo -33 astetta. Nyt käy hiukan kateeksi
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
V*tuttaa kun joku nirhassu 9-3:sta parkkipaikalla, puskurista maalia yli 5cm matkalta, musta paistaa punasessa autossa niin ihanasti että ei meinaa sanat riittää kuvailemaan sitä v*tutuksen määrää...