Mitä tästä opimme? No sen, että ainakin minä henk.koht. tykkään kiinnittää kajarit yleensä tukevasti(mut tällähetkellä ovat irti
pommi hattuhyllyllä
Isäukolta lähti mitsun pahviselta hattuhyllyltä kajarit(olivat asianmukaisesti kiinnitetty, mutta hylly repesi) suht livakkaan liikenteeseen, kun rykäisi n.70km/h vanhan takamoottorisen skodan kylkeen takapyörän kohdalle.
Mitä tästä opimme? No sen, että ainakin minä henk.koht. tykkään kiinnittää kajarit yleensä tukevasti(mut tällähetkellä ovat irti
).
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
-
saab900turbo
- "Ruisku"
-
Subonaattori
- "Aero"
Mulla oli Lancia Delta sillon joskus kun kortin sain. Ajoin sen aika haipakkaa ulos ja siltarumpuun (tietenkin) Hattuhyllyllä oli 4-hengen teltta!
Sehän sieltä tulla jymäytti kans aika raivolla etu penkin selkänojat väänty aivan solmuun ja minä sielä penkin ja ratin välissä, sattu hiukan!
Sehän sieltä tulla jymäytti kans aika raivolla etu penkin selkänojat väänty aivan solmuun ja minä sielä penkin ja ratin välissä, sattu hiukan!
ylipaine=ylivoimaa!
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
-
saab900turbo
- "Ruisku"
Juuri näinSubonaattori kirjoitti:Mulla oli Lancia Delta sillon joskus kun kortin sain. Ajoin sen aika haipakkaa ulos ja siltarumpuun (tietenkin) Hattuhyllyllä oli 4-hengen teltta!
Jarru on vauhdin surma!
Niin muistakaas, että vaara uhkaa myös toisesta suunnasta! Vuosia sitten seisoin satkulla valoissa, kun tilataksi jysäytti jarruttamatta 70km/h alueella luukkuun. Pelkillä kiinnityskehyksen metallikielillä (ei mitään takarautaviritystä) kiinnitetty CD-soitin lähti suht rivakkaasti kojelaudasta ja ehti olkapään kohdalle, kunnes matka pysähtyi edessä olevan auton perään. Onneksi ei enää penkkikään kestäny moista rysäystä, niin olin mukavassa takakenossa poissa tulilinjalta!
900 GLsA -79, 9000 T16 -85, NG 9-3 -09
-
Firges9000
- "Saabisti"
Jokunen vuosi sitten sattui malmilla lento-onnettomuus. Kone meni startissa metsään.
Kuski ei loukkaantunut haaverissa, mutta sai kännykkänsä otsaansa ja nukkui vartin.
Kännykkä oli häikäisysuoja-lipan päällä, siinä tuulilasin takana.
Kuski ei loukkaantunut haaverissa, mutta sai kännykkänsä otsaansa ja nukkui vartin.
Kännykkä oli häikäisysuoja-lipan päällä, siinä tuulilasin takana.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3