mikä vit.....aa? avautumis topic

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
Azanovix
"Hölösuu"
Viestit: 3672
Liittynyt: Ma Loka 15, 2007 00:30
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

Kumma kun minun käytössäni se on toiminut oikein mallikkaasti koko illan.
Ehkä eivät ole vielä hoksanneet pistää banaanisaaren banaanilistalle. :D
Rene-Rane
"Hölösuu"
Viestit: 2242
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 22:54
Paikkakunta: Suomi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Rene-Rane »

Azanovix kirjoitti:Kumma kun minun käytössäni se on toiminut oikein mallikkaasti koko illan.
Ehkä eivät ole vielä hoksanneet pistää banaanisaaren banaanilistalle. :D

Aijaa... Pitää koittaa toisella selaimella.
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Azanovix
"Hölösuu"
Viestit: 3672
Liittynyt: Ma Loka 15, 2007 00:30
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

Firefoxilla on skulannut ihan hyvin, mutta voihan tämä johtua jostain muustakin. Henkimaailman asioita nämä...

Vituttaa oma saamattomuus. Lähinnä autojen suhteen. Taas oli yön aikana ng purkanut akun tyhjäksi. Tai mistä sitä taas tietää... eihän se viimeksikään ollut edes tyhjä, kunhan vain latautumaan sai. Pitäisi varmaan selvittää, missä se oikosulku sijaitsee. Jaksaisipa. Hyvä että on kaksi autoa, joista molemmat on jatkuvasti remontissa. :lol:
Rene-Rane
"Hölösuu"
Viestit: 2242
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 22:54
Paikkakunta: Suomi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Rene-Rane »

Azanovix kirjoitti:Firefoxilla on skulannut ihan hyvin, mutta voihan tämä johtua jostain muustakin. Henkimaailman asioita nämä...

Vituttaa oma saamattomuus. Lähinnä autojen suhteen. Taas oli yön aikana ng purkanut akun tyhjäksi. Tai mistä sitä taas tietää... eihän se viimeksikään ollut edes tyhjä, kunhan vain latautumaan sai. Pitäisi varmaan selvittää, missä se oikosulku sijaitsee. Jaksaisipa. Hyvä että on kaksi autoa, joista molemmat on jatkuvasti remontissa. :lol:

Joskus se lyö vielä oikosulustasi kipinää ja palaa koko roska.. Niin niitä traktoreita on poltettu :D
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
georgahti
"Tuplakaasari"
Viestit: 53
Liittynyt: Ti Huhti 11, 2006 07:11
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja georgahti »

meillä on identifioitu, mutta tuntematon ongelma. "valkoinen sivu" ketulla ja "ei voi näyttää" IE:llä. olen itse kokenut saman viimeksi tänään päivällä muutaman tunnin ajan. ei näytä liittyvän käyttäjämääriin, liikenteeseen tai mihinkään muuhunkaan loogiseen. sikaa etsitään, se löydetään, se korjataan. en nyt anna aikarajaa, mutta huomenissa, viimeistään domainista äänestämisen päätyttyä, siirrymme toiselle raudalle ja alustalle. ehkä myös x2:lle nykyisen x1 sijaan.
#4206 g. pula-aho
9-5 2.0t depot hack 2007 exät: 9-5 2.0t depot hack 2003, 9-5 2.0t depot hack 2000, 90 198?, 900i 1987, 9000i 1986
http://www.ugsaabistit.net
Rene-Rane
"Hölösuu"
Viestit: 2242
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 22:54
Paikkakunta: Suomi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Rene-Rane »

juu nyt kettu tekee valkoista näyttöä kun kokeilin...
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Azanovix
"Hölösuu"
Viestit: 3672
Liittynyt: Ma Loka 15, 2007 00:30
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

georgahti kirjoitti:meillä on identifioitu, mutta tuntematon ongelma. "valkoinen sivu" ketulla ja "ei voi näyttää" IE:llä. olen itse kokenut saman viimeksi tänään päivällä muutaman tunnin ajan. ei näytä liittyvän käyttäjämääriin, liikenteeseen tai mihinkään muuhunkaan loogiseen. sikaa etsitään, se löydetään, se korjataan. en nyt anna aikarajaa, mutta huomenissa, viimeistään domainista äänestämisen päätyttyä, siirrymme toiselle raudalle ja alustalle. ehkä myös x2:lle nykyisen x1 sijaan.
Ehkä tämä liittyy siihen, että toiset vain ovat tasa-arvoisempia kuin toiset. Tässä tapauksessa minä. :mrgreen:
Rene-Rane
"Hölösuu"
Viestit: 2242
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 22:54
Paikkakunta: Suomi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Rene-Rane »

Azanovix kirjoitti:
georgahti kirjoitti:meillä on identifioitu, mutta tuntematon ongelma. "valkoinen sivu" ketulla ja "ei voi näyttää" IE:llä. olen itse kokenut saman viimeksi tänään päivällä muutaman tunnin ajan. ei näytä liittyvän käyttäjämääriin, liikenteeseen tai mihinkään muuhunkaan loogiseen. sikaa etsitään, se löydetään, se korjataan. en nyt anna aikarajaa, mutta huomenissa, viimeistään domainista äänestämisen päätyttyä, siirrymme toiselle raudalle ja alustalle. ehkä myös x2:lle nykyisen x1 sijaan.
Ehkä tämä liittyy siihen, että toiset vain ovat tasa-arvoisempia kuin toiset. Tässä tapauksessa minä. :mrgreen:

tai sitten se liittyy käyttäjänimeen... Täytyskö tehä uus :lol:
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5169
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Risto »

Azanovix kirjoitti:Kumma kun minun käytössäni se on toiminut oikein mallikkaasti koko illan.
Ehkä eivät ole vielä hoksanneet pistää banaanisaaren banaanilistalle. :D
Olisiko pitänyt? :mrgreen:

Itsellä on tuolla rekonq-selaimella toiminut koko päivän.
Rene-Rane
"Hölösuu"
Viestit: 2242
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 22:54
Paikkakunta: Suomi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Rene-Rane »

taas se toimi hetken ja sitten taas "verkkosivu ei ole käytettävissä" :evil: :x
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
JugiBoy
"Viggen"
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2005 17:03
Paikkakunta: Piikkiö

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja JugiBoy »

Sappikivet. Onneks ei sentään kovin usein vaivaa mutta vit***aa silti aamuyöllä lähteä päivystykseen saamaan kipupiikkiä kun ei oma reseptilääke auttanut.
# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
Azanovix
"Hölösuu"
Viestit: 3672
Liittynyt: Ma Loka 15, 2007 00:30
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

En tiedä ottaako päähän vai naurattaako, mutta talvi taisi taas yllättää erään kotimaisen rautatieyhtiön. Pasilan ja steissin välissä odottaa taas komia rivi junia vain päästäkseen laituriin. Huvittavaaha tässä toki on se, ettei voi syyttää kuin itseään. Siis siitä, että tuli edes yritettyä junaa... Unohtui ladata aikaa lippuun, joten bussiin ei viitsinyt mennä ja juna-asemalla lähin paikka ladata. Vaihtoehtona olisi voinut mennä autolla. Faster, anyone?
muppelo
"Hölösuu"
Viestit: 1320
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 08:28
Paikkakunta: Joensuu

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja muppelo »

Azanovix kirjoitti:En tiedä ottaako päähän vai naurattaako, mutta talvi taisi taas yllättää erään kotimaisen rautatieyhtiön....
Ja sitten ihmetellään suureen ääneen et miksi ihmiset kulkee omilla autoilla eikä käytä julkisia... :lol:
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Saab-man
"Hirsch"
Viestit: 865
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 10:24

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Saab-man »

Jep, PKS lähiliikenne on huono vitsi :evil: Itsekin kuljen K-junalla päivittäin. Aikataulujen varaan ei voi laskee mitään. Toimiessaan sillä pääsee kuitenkin nopeemmin kuin omalla autolla ja hintaa tulee huomattavasti vähemmän, joten ei kai se auta kuin kärsiä.
Saabisti vuodesta -93

9-5 2.0t Linear Wagon Sentronic -06
9-3 2.0t SE Cabriolet -00
9-3 1,8t SC -06
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9380
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Muutamien kiinteistönvälittäjien huonot käytöstavat, heitä taitaa olla pääkaupunkiseudulla (ml. kehyskunnat) ihan liikaa ja kilpailu myytävistä kohteista armotonta, kun todella epätoivoisesti pommittavat meitä oikotien yksityisiä asunnonmyyjiä.
Muka mersua ei pitäisi myydä kuin ladaa, joopajoo, jonkin Vivan ilmoitusko oikotiellä, etuovessa ja jokakodissa sitten on "mersumainen", NOT :lol:
Itse ammattikuntaa en tietenkän väheksy, ja duuninsahan heidän on pakko tehdä, mutta saisivat nyt vähän edes koettaa olla kohteliaita jos meinaavat saada jonkun antamaan asunnon välitettäväksi.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Lukittu