Saabin tulevaisuus II
Re: Saabin tulevaisuus II
Luotettava tai ei, di.se kirjoittaa, että PangDa ei ole kuullutkaan koko Saabista ja mitä ihmettä tämä oikein on...
Tai hieman lievemmin: PD ei ole kiinnostunut Saabista, koska Saab on velkasaneerauksessa. Näin oli hallituksen pj. Pang Qinghua todennut Chengdussa pidetyssä tilaisuudessa.
Saabilla ollaan lievästi hämmästyneitä, minkä kyllä uskoo.
http://di.se/Artiklar/2011/10/12/247511 ... 4316&rlt=0
Sama stoori löytyy myös Ttelasta, ennen kuin tänne aletaan postaamaan mitään salaliittoteorioita.
Veikkaan, että tuon takana on kiinalaisten pelko kasvojen menttämisestä: on pakko löyttää joku syy, millä diilistä pääsee eroon jos näyttää siltä ettei tuo mene läpi keskushallinnossa.
No, tästä nyt enää puuttuvat marsilaiset. Kaikki muu on jo nähty. Lupaan muuten ostaa tämän kirjan kun se joskus julkaistaan.
Tai hieman lievemmin: PD ei ole kiinnostunut Saabista, koska Saab on velkasaneerauksessa. Näin oli hallituksen pj. Pang Qinghua todennut Chengdussa pidetyssä tilaisuudessa.
Saabilla ollaan lievästi hämmästyneitä, minkä kyllä uskoo.
http://di.se/Artiklar/2011/10/12/247511 ... 4316&rlt=0
Sama stoori löytyy myös Ttelasta, ennen kuin tänne aletaan postaamaan mitään salaliittoteorioita.
Veikkaan, että tuon takana on kiinalaisten pelko kasvojen menttämisestä: on pakko löyttää joku syy, millä diilistä pääsee eroon jos näyttää siltä ettei tuo mene läpi keskushallinnossa.
No, tästä nyt enää puuttuvat marsilaiset. Kaikki muu on jo nähty. Lupaan muuten ostaa tämän kirjan kun se joskus julkaistaan.
Re: Saabin tulevaisuus II
Median villit stoorit MRe:n lisämaustein, se uusin trendi.. Ei give me a break. Piti tästäkin hommasta löytää entistä alempi taso, näköjään. Miettikää nyt jokainen mitä kannattaa levittää ja mitä ei.
Re: Saabin tulevaisuus II
Samaa mieltä. Jos en muuten paljon kirjoja lue niin tästä aiheesta kirjoitetut aion kyllä lukea.MRe kirjoitti:
No, tästä nyt enää puuttuvat marsilaiset. Kaikki muu on jo nähty. Lupaan muuten ostaa
tämän kirjan kun se joskus julkaistaan.
Melkein jo enemmän odottelen kirjojen tuloa kuin tuotannon alkamista kun siitä ei taida tulla enää mitään.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
Re: Saabin tulevaisuus II
Ei näitä pakko ole lukea. Ohitat mun postaukset kokonaan, niin mielenrauhasi säilyy. Eläköön jokainen millaisessa kuplassa haluaa, kunhan ei vahingoita toisia.Tri-Lo kirjoitti:Median villit stoorit MRe:n lisämaustein, se uusin trendi.. Ei give me a break. Piti tästäkin hommasta löytää entistä alempi taso, näköjään. Miettikää nyt jokainen mitä kannattaa levittää ja mitä ei.
Joidenkin mielestä vain omien näkemysten mukainen "tieto" on sitä oikeaa tietoa.
Re: Saabin tulevaisuus II
En vieläkään vaikka DI kirjoittaisi mitä hyvään luota siihen lehteen.MRe kirjoitti:Luotettava tai ei, di.se kirjoittaa, että PangDa ei ole kuullutkaan koko Saabista ja mitä ihmettä tämä oikein on...
Tässä taas muualta haettua tietoa joka kumoaa tuonkin DI:n kirjoituksen:
I Saabs handlingar som lämnades in till hovrätten för att få igenom rekonstruktionen fanns ett brev som Pang Da skrivit för att visa sitt stöd för Saab, ett så kallat letter of support.
Saabin papereiden joukosta jotka jätettiin hovioikeudelle, että saataisiin tämä saneeraus käyntiin, löytyy myös kirje jonka Pang Da on kirjoittanut ja jossa mainitaan Pang Da:n tuesta saabille. Tämä on niinkutsuttu Letter of support.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saabin tulevaisuus II
Niin, ja Ttela sanoo ko. paperista:core2 kirjoitti:Saabin papereiden joukosta jotka jätettiin hovioikeudelle, että saataisiin tämä saneeraus käyntiin, löytyy myös kirje jonka Pang Da on kirjoittanut ja jossa mainitaan Pang Da:n tuesta saabille. Tämä on niinkutsuttu Letter of support.
Enivei, nyt Mulleri ja Pang Da julistavat yheistä rakkautta ja harmoniaa. Kaikki on ollut vain väärinkäsitystä ja asiat menevät niin kuin on sovittu. Rahaa tulee ja tulevaisuus on ruusuinen (lähde: Ttela, DI, Kauppalehti).Men brevet avslutas med brasklappen att det inte på något sätt är juridiskt bindande och det ger inte några garantier. Brevet är inte något att förlita sig på för någon part, skriver Pang Da.
PS. tuo lainaamasi kirje oli myös DI:ssä.
Kuten sanottu: tämän on *paljon* viihdyttävämpää kuin BB, X-Factor, Kotikatu, Salkkarit, 7-päivää, Tanssii Tähtien Kanssa ja Idols yhteensä ja yhdellä kertaa.
Re: Saabin tulevaisuus II
Nyt ollaan siinä vaiheessa, että kaikki onkin ollut väärinkäsitystä..
http://ttela.se/ekonomi/saab/1.1391674- ... sforstand-
Ja juu en käännä mun kutosen ruottilla..
Mitä tulee sitten lehtiin, niin Di on oman lukemiseni tajuamisilla pudonnut listaltani pois. Sen luotettavuus on kuin keltainen lehdistö suomessakin..
Uutiset on siellä olleet pielessä ehkä enemmän kuin tuolla Ttela:n puolella. Lisäksi osassa uutisista "paistaa" halu potkia jo maassa makaavaa vielä pari kertaa päähään.. Tämä siis ihan iki oma MUTU. kutosen ruottilla ja göögle ransulla
p.s Ilmottaudun muuten kirjan ostajien listalle kanssa. Tylsää tästä hommasta ei saa enään tekemälläkään.
http://ttela.se/ekonomi/saab/1.1391674- ... sforstand-
Ja juu en käännä mun kutosen ruottilla..
Mitä tulee sitten lehtiin, niin Di on oman lukemiseni tajuamisilla pudonnut listaltani pois. Sen luotettavuus on kuin keltainen lehdistö suomessakin..
Uutiset on siellä olleet pielessä ehkä enemmän kuin tuolla Ttela:n puolella. Lisäksi osassa uutisista "paistaa" halu potkia jo maassa makaavaa vielä pari kertaa päähään.. Tämä siis ihan iki oma MUTU. kutosen ruottilla ja göögle ransulla
p.s Ilmottaudun muuten kirjan ostajien listalle kanssa. Tylsää tästä hommasta ei saa enään tekemälläkään.
Saab 9-5 Aero
Re: Saabin tulevaisuus II
SaabsUnitedin kommenteista löytyi hauska juttu. Joku ollut luovalla päällä:
"Let’s sing it!
Youngman, we need money at hand.
I said, Youngman, buy yourself a new brand.
I said, Youngman, from a far away land
There’s no need to wait no longer
It’s fun to be approved by N-D-R-C.
It’s fun to be approved by N-D-R-C."
Ja nyt soi Village People päässä
"Let’s sing it!
Youngman, we need money at hand.
I said, Youngman, buy yourself a new brand.
I said, Youngman, from a far away land
There’s no need to wait no longer
It’s fun to be approved by N-D-R-C.
It’s fun to be approved by N-D-R-C."
Ja nyt soi Village People päässä
9-3 SC 1.8t Vector MY06 "jc edition" & V6 Aero look-a-like
Re: Saabin tulevaisuus II
Ei helvetti sentään!! Village people tästä enää puuttuikin
Aika hauska, pakko myöntää.
Pitää lähteä lyömään päätä seinään, että lähtee tuo village people päästä pois..
Aika hauska, pakko myöntää.
Pitää lähteä lyömään päätä seinään, että lähtee tuo village people päästä pois..
Saab 9-5 Aero
Re: Saabin tulevaisuus II
Hehee... oikeasti tää oli kyllä päivän paras!
Ei vaan omat kädet taivu noihin kirjaimiin joten pitänee jättää tanssikuviot väliin
Ei vaan omat kädet taivu noihin kirjaimiin joten pitänee jättää tanssikuviot väliin
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
Re: Saabin tulevaisuus II
Ihmepelastuminen!
Sata miltsiä Youngmanilta! Maailma - ja Saab - on pelastettu. Tällä voidaan maksaa palkat, joten velkasaneeraus voi jatkua. Toistaiseksi.
Ilmeisesti tuo 100 milliä (SEKkejä) on se 70 M€ jolla Youngman ostaa itselleen oikkarit Phoenixiin (osaan kirjoittaa tuonkin oikein).
Tosin tämä nyt on luettu DI:n sivuilta ja, kuten täällä on monta kertaa todistettu, ei siellä ole mikään totta.
http://di.se/Artiklar/2011/10/12/247614 ... 4376&rlt=0
P.S. Ttela:kin lainaa DI:tä. Mitä ihmettä? Ovatko jotenkin liitossa keskenään? Eikö nyt peikkohattulan omaan aviisiin enää voikaan luottaa?
P.P.S. Rahoja ei ole kukaan vielä nähnyt, mutta eiköhän tuo tänään selviä.
Sata miltsiä Youngmanilta! Maailma - ja Saab - on pelastettu. Tällä voidaan maksaa palkat, joten velkasaneeraus voi jatkua. Toistaiseksi.
Ilmeisesti tuo 100 milliä (SEKkejä) on se 70 M€ jolla Youngman ostaa itselleen oikkarit Phoenixiin (osaan kirjoittaa tuonkin oikein).
Tosin tämä nyt on luettu DI:n sivuilta ja, kuten täällä on monta kertaa todistettu, ei siellä ole mikään totta.
http://di.se/Artiklar/2011/10/12/247614 ... 4376&rlt=0
P.S. Ttela:kin lainaa DI:tä. Mitä ihmettä? Ovatko jotenkin liitossa keskenään? Eikö nyt peikkohattulan omaan aviisiin enää voikaan luottaa?
P.P.S. Rahoja ei ole kukaan vielä nähnyt, mutta eiköhän tuo tänään selviä.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8086
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Saabin tulevaisuus II
Oho, aika kovasti on Euron arvo laskenut ruåttin kruunuun verrattuna. Ainakin vielä pari päivää sitten 100M SEK olisi ollut vähän reilu 10M€.MRe kirjoitti: Ilmeisesti tuo 100 milliä (SEKkejä) on se 70 M€ jolla Youngman ostaa itselleen oikkarit Phoenixiin (osaan kirjoittaa tuonkin oikein)..
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Saabin tulevaisuus II
No niinpä.. dekadin virhe... Mitähän rahaa tuo 100 mSEK oikein sitten on? Konserniavustusta? Etumaksua Phoenixista? Jotain tuolla rahalla pitää saada vastineeksi. Toki tuo voi olla lainaakin.
Enivei, tuo pitää Saabin pinnalla nyt vähän aikaa.
Sinänsä hyvä, että tuo ei ole Phoenixin lisensoinnista, koska se on tällä hetkellä Saabin ehkä helpoiten rahaksi muutettava omaisuus.
Enivei, tuo pitää Saabin pinnalla nyt vähän aikaa.
Sinänsä hyvä, että tuo ei ole Phoenixin lisensoinnista, koska se on tällä hetkellä Saabin ehkä helpoiten rahaksi muutettava omaisuus.
Re: Saabin tulevaisuus II
Ei tuosta saa muuta selvää täällä kuin, että kaikki sanoo sen olevan uuden saab 9-3 pohjalevyn oikeuksiin kuuluvaa osa rahoitus.
Muuten ollan kovin hissukseen saabillakin.
Muuten ollan kovin hissukseen saabillakin.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 59
- Liittynyt: Pe Maalis 28, 2008 23:28
- Paikkakunta: Espoo
Re: Saabin tulevaisuus II
Saabin Newsroomista:
Trollhättan, Sweden: Management of Swedish Automobile N.V. (Swan) and Saab Automobile AB (Saab Automobile) confirm that the reorganization is progressing and that a first payment by Youngman under the bridge loan funding commitment as announced on September 12 was received by Saab Automobile.
Further payments under the amended and final bridge loan agreements signed between Youngman and Saab Automobile are expected to be made during this week and by October 22 of this year. It is the intention to repay the bridge loan with the proceeds of the EUR 245 million equity investments by Youngman and Pang Da, which are still subject to approval by relevant authorities and parties which Swan expects to receive during the next weeks.
Eli siis etenee, eka lainan erä saatu Youngmanilta. Allekirjoitetun sopimuksen mukaan lisärahoja odotellaan myöhemmin tällä viikolla sekä 22.10. Lainat aioitaan maksaa poies Youngmanin ja Pang Dan 245 m€ pääomasijoituksesta, jonka osapuolten ja viranomaishyväksynnän Swan odottaa tapahtuvan lähiviikkoina.
Trollhättan, Sweden: Management of Swedish Automobile N.V. (Swan) and Saab Automobile AB (Saab Automobile) confirm that the reorganization is progressing and that a first payment by Youngman under the bridge loan funding commitment as announced on September 12 was received by Saab Automobile.
Further payments under the amended and final bridge loan agreements signed between Youngman and Saab Automobile are expected to be made during this week and by October 22 of this year. It is the intention to repay the bridge loan with the proceeds of the EUR 245 million equity investments by Youngman and Pang Da, which are still subject to approval by relevant authorities and parties which Swan expects to receive during the next weeks.
Eli siis etenee, eka lainan erä saatu Youngmanilta. Allekirjoitetun sopimuksen mukaan lisärahoja odotellaan myöhemmin tällä viikolla sekä 22.10. Lainat aioitaan maksaa poies Youngmanin ja Pang Dan 245 m€ pääomasijoituksesta, jonka osapuolten ja viranomaishyväksynnän Swan odottaa tapahtuvan lähiviikkoina.
Saab 9-3 SS Aero + Hirsch vm. 2008
Exät:
Saab 9-5 3.0t V6 + Nordic II vm. 1999
Saab 99 1.85 vm. 1972
Exät:
Saab 9-5 3.0t V6 + Nordic II vm. 1999
Saab 99 1.85 vm. 1972