BMW -> Saabiin

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Ville K
"Ruisku"
Viestit: 117
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 14:37
Paikkakunta: Tampere

BMW -> Saabiin

Viesti Kirjoittaja Ville K »

Vaihtui 2002 mallin 520 farkku vm. 2008 9-3 SC TTID malliin. BMW oli helkkarin hyvä auto, 100000 tuli ajettua eikä öljynvaihtoja lukuunottamatta tarvinnut muuta tehdä.

Näin vanhana Saabistina paluu oli mutkaton. Tuli autoon istuttua flashbackinä hetki kun edellisen Saabin 900 turboS:n hain vuonna 2000 ajoon.

Näin 300 km:n jälkeen tunnelmat autosta ihan OK, kone on mainio ja ajo-ominaisuudet myös. Rengasmelu ja sisätilat on pettymys, 300 srj:n BMW:ssä paremmin asiat pl. tavaratila. Saabiin kuitenkin päädyttiin lähinnä yksilöllisyyden takia. Nykyinen E90 (300srj.) on pikkuhiljaa siirtymässä lippispäiden autoksi ja mulle kun ei lippis sovi.

Kokonaisuus kuitenkin hyvinkin plussan puolella. Tällä mennään sitten toistaiseksi...
Ville K
Marko A
"Hölösuu"
Viestit: 2897
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 04:50
Viesti:

Re: BMW -> Saabiin

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Jees. Tervetuloa takaisin joukkoon iloiseen! :lol:
Ostit hienon auton. Jos jo alkuun tykkäät tunnelmasta, niin tulet tykkäämään vielä enemmän kun aikaa kuluu. Ne kaikki ominaisuudet ei avaudu kuin vasta pidemmän päälle.
Toivotaan paljon huolettomia kilometreja!
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
samhiort
"Turbo"
Viestit: 282
Liittynyt: Ma Helmi 23, 2009 11:56
Paikkakunta: Kotka

Re: BMW -> Saabiin

Viesti Kirjoittaja samhiort »

Onnittelut myös minulta.
Itse olen ainakan todella tyytyväinen omaan TTiD:n.
Kait jokaisessa autossa on omat hyvät ja huonot puolet. Rengasmelua saisi toki olla vähemmän ja sisustan materiaalit osittan laadukaampia.
Mutta ainakin minun mielestä hyvä auto ajaa, turvallinen ja ergonomia kiitettävällä tasolla. Tyykkään Saabista myös sen takia, että se on sopivasti erilainen kun muut. Filosofia sopii ainakin minulle.
Minulla ollut myös aikanaan 2 BMW:tä. Toinen oli E39 ja toinen E60 korinen. Hyviä autoja nekin. Mutta ei BMW:n olemus oikein sopinut minulle, ja olen erittäin tyytyväinen, että vaihdoin takaisin Saabiin.
Vastaa Viestiin