Välillä on kyllä hankala paikantaa vikaa. Mullakin meinas mennä hermo, mutta onneksi sidin syövereistä löytyi vikakoodi.
Täällä on puhuttu että läppäkotelon puhistuksella voisi olla apua, sitä voisit kokeilla? Itse päädyin tilaamaan suoraan uuden, kun hinta oli edullinen mielestäni.
nykii nykii..
Re: nykii nykii..
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
no oon sen kotelon joskus putsannut.. tosin se oli kyllä ihan puhdas ennen operaatiotakin.. mutta se vika kai tuleekin sinne sähköpuolelle yleensä.. mutta joka tapauksessa se läpän osuus on puhdas että ei ainakaan sen takia läppä pitäs takerrella..
Mulla tuo nykiminen tuli enempi kostealla ilmalla ja mulla oli läppäkotelon sisällä olevista johdoista kuoret aivan hapristuneet, eli mahdollinen vika oli niissä. En tosin ole kokeillut tuota koteloa johtojen vaihdon jälkeen, kun tuo toinen on pelannut.
Saab 9-3 SC Aero BioPower A5 MY09 JC Performance
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
no niin.. nyt on vaihdettu sitä ja tätä.. ja vika on ja pysyy ilmeisesti..
eli kokeiltu jo kolmatta softaa, bensapumppu vaihdettu käytettyyn mutta varmuudella toimivaan, bensansuodatin vaihdettu kesällä, tulpat taas uusittu, kokeiltu toisilla suuttimilla,toisella ilmamassamittarilla. läppäkotelo vaihdettu myös käytettyyn mutta ehjään. se pikkunen takaisku venttiilikopalta läppikselle vaihdettu kun oli taas rikki sekin. noita Akw1 ja 2 arvoja koitettu saada lähinnä nousemaan näillä koska on jostain syystä todella pienet eli 1 on jotain 30-40 ja kakkonen jossain 50-60 pyörii. eli nyt joku tietäjä vois vaikka kertoo mikä tässä oikein mättää..
jos jollain tulee mieleen jotain mikä noihin vois vaikuttaa niin kuuntelen mielenkiinnolla..
eli kokeiltu jo kolmatta softaa, bensapumppu vaihdettu käytettyyn mutta varmuudella toimivaan, bensansuodatin vaihdettu kesällä, tulpat taas uusittu, kokeiltu toisilla suuttimilla,toisella ilmamassamittarilla. läppäkotelo vaihdettu myös käytettyyn mutta ehjään. se pikkunen takaisku venttiilikopalta läppikselle vaihdettu kun oli taas rikki sekin. noita Akw1 ja 2 arvoja koitettu saada lähinnä nousemaan näillä koska on jostain syystä todella pienet eli 1 on jotain 30-40 ja kakkonen jossain 50-60 pyörii. eli nyt joku tietäjä vois vaikka kertoo mikä tässä oikein mättää..

Heitetääs villi ehdotus että tarkistappa nokkien ajoitus.
Ropiseeko niitä nakuja spoolausalueella vai miten ?
Ropiseeko niitä nakuja spoolausalueella vai miten ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko