Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Sukellusvene
"Hölösuu"
Viestit: 1170 Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 16:18
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Sukellusvene » Pe Syys 02, 2011 19:07
Mikael-Antero kirjoitti: Siinä mun ysisatku.
Matalammaks pitäis saada.
Miten jouset pysyy paikallaan? Onko lyhyemmät iskarit? Millaiset jouset tuolla on?
Ainakin on matala
900S(T5.5) M1991(KR)
ysitonnari93
"Hölösuu"
Viestit: 2625 Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista
Viesti
Kirjoittaja ysitonnari93 » La Syys 03, 2011 08:58
Kyllähän tuon saa tuosta vielä madallettua, kun heittää renkaat jorpakkoon
Mutta en kyllä ymmärrä, miksi se pitäisi saada vielä matalemmaks
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
99 GL
"Hölösuu"
Viestit: 2954 Liittynyt: La Touko 22, 2004 13:41
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti
Kirjoittaja 99 GL » La Syys 03, 2011 09:54
Hyvin taitaa raapia roiskeläpät maahan
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
twirl
"Viggen"
Viestit: 577 Liittynyt: Ke Touko 23, 2007 21:31
Paikkakunta: Mikkeli/Ristiina
Viesti
Kirjoittaja twirl » La Syys 03, 2011 10:55
Mikael-Antero kirjoitti: Siinä mun ysisatku.
Matalammaks pitäis saada.
Onks täs mink kokoinen rengastus alla?? Kuis sie keulan jättäny nuin korkialle ja perä sit lurpautettu tuollai et näyttää keulivalta??
Osien Myynti = Nouto ja käteinen tai Rahat tilille ja lähetys vastaanottajan laskuun
haffu
"Hölösuu"
Viestit: 2427 Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 20:37
Paikkakunta: Rauma
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja haffu » La Syys 03, 2011 12:53
twirl kirjoitti:
Onks täs mink kokoinen rengastus alla?? Kuis sie keulan jättäny nuin korkialle ja perä sit lurpautettu tuollai et näyttää keulivalta??
Eiköhän tuo perä suht samalla korkeudella ole. Tuo kylkipokkauslinja kun aiheuttaa tuota optista harhaa keulimisesta. Edessä kun kaaresta pokkauslinjaan on vain parisen senttiä ja takana vähintäänkin tuplaten.
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1824 Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Alavus
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Suabisti » Ma Syys 12, 2011 21:14
Mielenkiintoisen näköinen
Eli airflow+korinvärisillä puskureilla+LUX väreillä
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Pölhökustaa
"Turbo"
Viestit: 249 Liittynyt: Pe Syys 16, 2011 19:15
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Pölhökustaa » Pe Loka 21, 2011 19:07
Eihän se kauneinta ole nähnytkään ja vieläpä likainen kuvassa.
Mazda 6 2.2TD HB 2011
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1824 Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Alavus
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Suabisti » Su Loka 23, 2011 21:43
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3983 Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Vesa Pohjalainen » Su Marras 06, 2011 21:02
Jotain kovasti tuttua tuossa olen havaitsevinani.
Hieno on ja aina tyylikäs 3d. Näyttää menneen oikealle miehelle.
# 419 Vesa Pohjalainen
harkon
"Tuplakaasari"
Viestit: 98 Liittynyt: Ti Marras 06, 2007 08:16
Viesti
Kirjoittaja harkon » Su Marras 06, 2011 21:45
Vesa Pohjalainen kirjoitti: Jotain kovasti tuttua tuossa olen havaitsevinani.
Hieno on ja aina tyylikäs 3d. Näyttää menneen oikealle miehelle.
On sitä kuule hierottu, vaikka kuvat vähän huonoja. Kysy vaikka vaimolta
Dinitronin kotelosuojaa ei ole säästelty
Kesäharrasteet
Og 9-3 -99
900i -86
MTX125R
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3983 Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Vesa Pohjalainen » Su Marras 06, 2011 22:56
Tuntuupa tosi hyvältä, että hyvä ajopeli pääsi noin hyviin käsiin.
# 419 Vesa Pohjalainen
Lusky
"Kaasari"
Viestit: 5 Liittynyt: To Loka 06, 2011 14:37
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja Lusky » Ti Marras 08, 2011 21:28
Ajattelin, että hyvä tapa aloittaa postaaminen, olisi tuon oman kullan esittely!
Eihän se kaunein ole, mutta oma! Hyvä alku jo puhjenneelle "sairaudelle"..
Saab 9-3 MY99 2,0T "Biopower" E85
leegoinsinoori
"Kaasari"
Viestit: 29 Liittynyt: Ti Elo 26, 2008 23:25
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja leegoinsinoori » Pe Marras 11, 2011 00:15
Toisilla uusi kulta, toisilla vanha. Elämäähän se on! Tässä oma vanha kulta ennen lähtöä uudelle harrastajalle. Jää hyvästi ja kiitoksia yhteisistä vuosista ja seikkailuista, joita yhdessä koimme! Ei uudessa tonnarissa ole samaa fiilistä, kuin kauniissa ja persoonallisessa OG900:ssa.. =Ikävä!
http://kuvablogi.com/nayta/3341444/
Sopineekohan vanteet tonnarin tyyliin?
leegoinsinööri
perheauto:
Saab 9000 CSE 2,0t -98
ex:
Saab 900 2.1 16v -93