puskurin oikominen???

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
se93tbo
"Hölösuu"

puskurin oikominen???

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Mites herkästi ne lähtee kolarikorjaamos noita oikoon ja saavatko niistä kuin uusia...kokemuksia kellää...meni vähä päin seinii on kieros sinne sun tänne.
9-3.1972
Lahti411
"Hölösuu"

Re: puskurin oikominen???

Viesti Kirjoittaja Lahti411 »

Mun auto on saanut aikanaan pienen pusun takamukseen, josta syystä puskuri ei oikein istunut. Ex omistaja oli korjaamolle tästä valittanut huonolla menestyksellä. Irrotin juuri viikonloppuna puskurin kuoret ja katsoin, mitä sieltä alta oikein löytyy. Se varsinainen puskuri on sellainen alumiinipalkki, johon pehmikkeet tukeutuvat. Ainakin omassani on alumiinipalkissa pari murtumaa ja ilmeisesti palkin profiilikin on hieman pullahtanut, koska pintakuoret istuvat vähän turhan kireällä. Palkkia on kyllä yritetty oikoa, mutta pientä lainetta siinä yhä on ja tuo profiilin muutos. Eli eipä tuollainen perus korjaamo ole ainakaan minun autossa saanut puskimesta enää suoraa.
Ajattelin ratkaista ongelman ostamalla purkuautosta paremman palkin. En aio yrittääkään oikoa vanhaa.
Citroen CX Pallas -84, VW 411 Variant -72, Citroen D-Super -71
se93tbo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

eli kun tää menee kaskoon ni uudenveroisen / uuden sit vaan laittaavat :?
9-3.1972
Lahti411
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Lahti411 »

Sitä en tiedä, mitä alkavat tekemään, mutta mun auton korjaus meni aikanaan vakuutuksen piikkiin, eikä silti oltu vaihdettu uutta palkkia.
Citroen CX Pallas -84, VW 411 Variant -72, Citroen D-Super -71
Vastaa Viestiin