Ajovalot ja -vilkut

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3856
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Re: Ajovalot ja -vilkut

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Itse ostin klubilaiselta ilmeisen hyvän kuntoiset käytetyt ajovaloumpiot. Vaikuttaisivat siisteiltä. :) En ole kuitenkin kerennyt vielä enempää niihin perehtymään.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Viku
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: Ti Huhti 08, 2008 19:04

Re: Ajovalot ja -vilkut

Viesti Kirjoittaja Viku »

No juu, TYC- ajovlasit taisi olla jotain 30 e/kpl kieppeillä, en tarkkaan muista mutta oli halvat. Mutta ne on pakko vaihtaa, on ne niin kehnot.
Jatkossa kun jotain osia Saabiin ostaa on syytä selailla tätä foorumia,säästyy rahaa, aikaa ja vaivaa!
PS. Kyllä ne TYC-ajovlasit sopivat muuten mutta se kuvio on huono.
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Ajovalot ja -vilkut

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Suosittelen jättämään TYC ja Depo-tuotteet hyllyyn.. 50e/kpl hintaan olen ihan normi varaosaliikkeestä saanut Valeon valmistamia umpion laseja jotka ovat siis alkuperäistä vastaavat.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Re: Ajovalot ja -vilkut

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Tuli tarve uusille umpioille, täytynee ottaa noi motonetit. Tiedä sit millaset, mut 2kpl hinta 255€ alennuksilla.
9-3.1972
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Ajovalot ja -vilkut

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Paskoja. Mutta ehkä niistä kohtalaiset saa jos vaihtaa uudet Valeon lasit. Tai ostaa käytetyt umpiot ja vaihtaa niihin uudet lasit ja kevyesti kostealla talouspaperilla pyyhkäisee heijastimet puhtaiksi.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3856
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Re: Ajovalot ja -vilkut

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Minulla maksoivat hyvänkuntoiset käytetyt valoajoumpiot vähän päälle 100e, sisälsi myös ajovilkut. Ajattelin samaa, josko vaihtaisin myös uudet Valeon lasit, mutta taitaa nuo kelvata tuollaisenaan.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Viku
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: Ti Huhti 08, 2008 19:04

Re: Ajovalot ja -vilkut

Viesti Kirjoittaja Viku »

Niitä Valeon laseja 9-3 :een ei taida löytyä kun Ruotsista ja niitäkin vain vasemmalle puolelle.(38kpl)Jos jollain on uudet myytävänä niin ostan heti. Ja täytyy vaan pimeällä ajella sumarit päällä.
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Re: Ajovalot ja -vilkut

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

nyt on orkkisumpiot TYC laseilla. peilipinnat putsasin sinin mikrokuituliinalla (samaa käyttänny prätkäkypärä visiiriin) Henkilökohtaisesti minulla ei ole mitään huonoa sanottavaa näiden lasien valokuvioista... että sillee
9-3.1972
Avatar
Mikko_H
"Hirsch"
Viestit: 988
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 16:58
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Ajovalot ja -vilkut

Viesti Kirjoittaja Mikko_H »

jcarlson kirjoitti:
Ti Joulu 20, 2011 19:27
Suosittelen jättämään TYC ja Depo-tuotteet hyllyyn.. 50e/kpl hintaan olen ihan normi varaosaliikkeestä saanut Valeon valmistamia umpion laseja jotka ovat siis alkuperäistä vastaavat.
Vieläköhän etuvilkkuja saa muita kuin Depon tekemänä? Saabpartsilla oli sellainen ja samoja kauppaa Fixuskin. Motonethan ei paljoa valmistajia mainosta.
Kuskinpuolelle vaihdoin Depon. Tiivisteen otin alkuperäisestä kun istui paljon paremmin. Pelkääjän puolikin alkaisi olla vaihtokunnossa. :?
Vastaa Viestiin