Vakiokaasarin korvaus Weber 32/36 DGAV:llä

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
Vastaa Viestiin
j_rinta
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: To Touko 28, 2009 09:46

Vakiokaasarin korvaus Weber 32/36 DGAV:llä

Viesti Kirjoittaja j_rinta »

Tarkoitus korvata vanha kulunut Solex otsikossa mainitulla kaasarilla. Välilaippaa ja imusarjaa avarrettava suuremmille kurkuille, miten olette toteuttaneet välilaipan avarruksen, kun siinä on alipainelähtö jarrutehostimelle?

-JR
Avatar
Mikko_H
"Hölösuu"
Viestit: 1018
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 16:58
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Vakiokaasarin korvaus Weber 32/36 DGAV:llä

Viesti Kirjoittaja Mikko_H »

Kuva
Joku tuommoinen koroke/lämmöneriste kannattaa laittaa kaasarin ja laipan väliin. Helpottaa asennusta ja ehkä kuumana käynnistämistäkin. Minä käytin tuota palikkaa sapluunana välilaipan jyrsimisessä, kun ensin olin todennut, että palikan aukko ja kaasarin kurkut on kohdakkain. Kurkkujen välin sahasin laipasta auki palikan muotoa seuraten.
Sport&rally Weber 32/36 DFV:lle tai DFI 40/2:lle tarkoitetussa laipassa ei erillistä kanavaa ollut ollenkaan tehostajalle ja kampikammion tuuletukselle. Vain reiät seinässä. Tuossa imusarjassa on imuaukko samankokoinen kuin superin sarjassakin.
Kuva
j_rinta
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: To Touko 28, 2009 09:46

Re: Vakiokaasarin korvaus Weber 32/36 DGAV:llä

Viesti Kirjoittaja j_rinta »

Kiitos!
Vastaa Viestiin