Tässä muiden kiireiden keskellä ehtinyt sentään muutamia juttuja tekemään:
-ahtoputken ja läppäkotelon välinen o-rengas puuttui (kohtalainen ilmavuoto tosiaan, uusi tiiviste ja huono klemmari niin eikös ensimmäisessä kiihdytyksessä poksahtanut ahtoputki irti 

 )
-kobran yläpäässä banjo varmaan kierroksen verran löysällä
-venttiilikopan ja läppäkotelon välinen takaisku vaihdettu
-evap tulpattu
Amul noussut pakkaselta plussan puolelle, tällä hetkellä +75(ok?)
Etanolipitoisuuksista ei osaa oikein sanoa vielä juuta eikä jaata, edellisen tankkauksen jälkeen adaptoitui tuurilla Ad85 lukemaan 79 (seilasi sillonkin jonkin verran)
Kysymys kuuluukin, että mitenkäs tuon Ca85 lukeman kuuluisi käyttäytyä? Tällä hetkellä osan aikaa näyttää kiinteästi tuota samaa lukemaa kuin Ad85, mutta esim. kiihdytyksessä ja välillä ihan tasaisellakin ajolla näyttää omaa lukuaan(pääosin ihan fiksua ~100, mutta välillä n. 50 ja välillä taasen 150 ja kaikkea tuolta väliltä. Pitäisikö tuon Ca85:n elää kokoajan?
Etanolisoftaleikkeihin olis kyllä ollut mukavampi lähteä niin että kaikki on varmasti kunnossa, eikä näin ettei ole ihan varma että mikä kuuluu asiaan ja mikä ei - varsinkaan kun ei aikaisempaa kokemusta noista ole. Vielä ei ole edes uskaltanut Re85:sta tankkiin laskea.