Moro!
Kaverin vm.98 2.3ta vaatii kylmällä koneelle pitkän eka starttauksen. Välillä vasta toiselle starttauksella käymään. Tämän jälkeen auton voi sammuttaa ja lähtee heti käymään! Jo ennen talvea vaihdoin uuden polttoainepumpun ja Boschin kampuran anturin. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa? Tuli mieleen, että vaikuttais polttoainelinjan tyhjentymiseltä (auto seisoo yön yli ja linja menee tyhjäksi).
2.3ta -98 kylmänä pitkä startti?
2.3ta -98 kylmänä pitkä startti?
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2948
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: 2.3ta -98 kylmänä pitkä startti?
Täällä oli juttua vissiin noitten etanolivehkeiden yhteydessä polttoaine suodattimen vaihdosta. Oli kai tullut ilmi tapauksia, joissa Boschin suodattimen kiinnityskohta oli jotenkin pragannut ja siitä tihkunut tavaraa... Voisko linja tyhjentyä tämän takia?
Vai onko vähän liian kaukaa haettu...
Vai onko vähän liian kaukaa haettu...

Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...