900se -96vm Varusteet uutena?
900se -96vm Varusteet uutena?
Mitä varusteita 96vuonna oli 900se 3d mallissa, Suomi auto ?
Olis porukoille nissanin tilalle tiedossa kauan seissyt ja vähän ajettu saabi..
En kehtaa mittarilukemaa kertoa koska herättää vain epäillyksiä.
Kuivassa tallissa on seissyt ja ruostetta ei näkynyt.
Eikös jossain 93-94 vuoden tm lehes vai missä ollut juttua NG 900 alkupään ilmanvaihto ongelmista, ikkunat huurtuu yms? Onko totta?
Jos niin onko parannuksia tapahtunut vuonna96 ?
Onko etuvakaaja Vm96?
Ajotietokoneen näytön ongelmia myös näissä?
Night panel?
Olis porukoille nissanin tilalle tiedossa kauan seissyt ja vähän ajettu saabi..
En kehtaa mittarilukemaa kertoa koska herättää vain epäillyksiä.
Kuivassa tallissa on seissyt ja ruostetta ei näkynyt.
Eikös jossain 93-94 vuoden tm lehes vai missä ollut juttua NG 900 alkupään ilmanvaihto ongelmista, ikkunat huurtuu yms? Onko totta?
Jos niin onko parannuksia tapahtunut vuonna96 ?
Onko etuvakaaja Vm96?
Ajotietokoneen näytön ongelmia myös näissä?
Night panel?
Viimeksi muokannut 900i, Ma Marras 08, 2004 20:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Asiaa hankaloittaa edelleen se, että noita varustetasoja on rukattu joka mallivuoteen. Meillä on vuoden -95 SE, ja siinä on korinväriset puskurit, sähköantenni, nahkaratti, sid2, hälytin (lisävaruste). Audiosta ei mitään tietoa, autossa oli Sonyn soitin ostohetkellä Kaiuttimet oli alkuperäiset, ovissa ei ollut mitään.
Muistaakseni SE:tä ei saanut enää viimisiin vuosimalleihin, jolloin S-varustelu oli jo varsin hyvä.
Tuo on vapari, eikä siinä ole ollut isompaa ongelmaa. Jarrupalat- ja levyt on ollut suurin menoerä. Käsijarruvaijeri on heikkoa tekoa ja se on vaihdettu myös. Muutaman kiveniskemän takia ovien alaosat maalattiin tänä kesänä. Noita alustan kolinoita on ollut se tyypillinen määrä
Muistaakseni SE:tä ei saanut enää viimisiin vuosimalleihin, jolloin S-varustelu oli jo varsin hyvä.
Tuo on vapari, eikä siinä ole ollut isompaa ongelmaa. Jarrupalat- ja levyt on ollut suurin menoerä. Käsijarruvaijeri on heikkoa tekoa ja se on vaihdettu myös. Muutaman kiveniskemän takia ovien alaosat maalattiin tänä kesänä. Noita alustan kolinoita on ollut se tyypillinen määrä
BMW 320dA Coupe LCI
Lisähinta oli kuitenkin vuonna 1994 peräti 20 000 markkaa! Tällöin S:stä puuttui mm. kierroslukumittari ja SID-näytön paikalla oli vain "japanilaistyyppinen" digitaalinen ulkolämpömittari. Ainoastaan mallivuonna 1994 S-malli oli mustilla muovipuskureilla - M1995 eteenpäin ovat molemmat korinvärisillä puskureilla ainakin Suomessa.
M1997 myyntiin tuli karvalakkiversioksi pelkkä 900, jossa taas oli mustat puskurit. Coupe maksoi muistaakseni 152 900 markkaa tuolloin. Nämä autot erotti vuoden 1994 S:sistä jo kaukaa OG9-3:sista tutuista peruskapseleista - tulivat mallivuodelle 1997.
M1997 myyntiin tuli karvalakkiversioksi pelkkä 900, jossa taas oli mustat puskurit. Coupe maksoi muistaakseni 152 900 markkaa tuolloin. Nämä autot erotti vuoden 1994 S:sistä jo kaukaa OG9-3:sista tutuista peruskapseleista - tulivat mallivuodelle 1997.
Olikos siinä vielä analoginen km-mittari ja nelipuolainen ratti? Muistaakseni ekoissa S:ssä oli tuo ruma ratti.TK kirjoitti:Lisähinta oli kuitenkin vuonna 1994 peräti 20 000 markkaa! Tällöin S:stä puuttui mm. kierroslukumittari ja SID-näytön paikalla oli vain "japanilaistyyppinen" digitaalinen ulkolämpömittari.
BMW 320dA Coupe LCI
Hehheh, no siinä S:ssä mallivuonna 1994 tosiaan oli muovinen, jättimäisen keskiön omaava nelipuolainen ratti - tätä tapasi myös samanikäisissä tonnareissa.
NG900 maksoi syksyllä 1993 (M1994 autoja) 164 900 mk kolmiovisena ja 169 900 viisiovisena - siis tällä "erikoisvarustelulla". OG900 Classicia (varusteina lähinnä Turbon sisusta, Classic-tarralogo kyljessä, yleensä tummansininen tai viininpunainen metalliväri) kaupattiin vain viisiovisena samaan aikaan hintaan 145 900 mk. NG900S ei siis todellakaan ollut mikään halpa auto.
Toisaalta vakiona oli mm. 4xsähkölasit, sähköpeilit, ABS, Airbag kuljettajalle, valomuisti, kaatuvat takaselkänojat erityisellä turvapalkilla, plyyshiverhoilu... Ei löytynyt ihan joka autosta tuohon aikaan moisia.
Ilmastointi taisi maksaa n. 18 000 markkaa...
Mutta kyllä se vaan oli hieno, ensimmäiset maahan tulleet esittelyautot olivat ns. eukalyptuksen vihreitä vaalealla sisustuksella. Ei se rattikaan silloin niin hurjalta näyttänyt...
NG900 maksoi syksyllä 1993 (M1994 autoja) 164 900 mk kolmiovisena ja 169 900 viisiovisena - siis tällä "erikoisvarustelulla". OG900 Classicia (varusteina lähinnä Turbon sisusta, Classic-tarralogo kyljessä, yleensä tummansininen tai viininpunainen metalliväri) kaupattiin vain viisiovisena samaan aikaan hintaan 145 900 mk. NG900S ei siis todellakaan ollut mikään halpa auto.
Toisaalta vakiona oli mm. 4xsähkölasit, sähköpeilit, ABS, Airbag kuljettajalle, valomuisti, kaatuvat takaselkänojat erityisellä turvapalkilla, plyyshiverhoilu... Ei löytynyt ihan joka autosta tuohon aikaan moisia.
Ilmastointi taisi maksaa n. 18 000 markkaa...
Mutta kyllä se vaan oli hieno, ensimmäiset maahan tulleet esittelyautot olivat ns. eukalyptuksen vihreitä vaalealla sisustuksella. Ei se rattikaan silloin niin hurjalta näyttänyt...
900s:n varusteista
Hämmennetään vähän soppaa.
Itselläni on -94 900 S 2.3i mustilla puskureilla. Varusteina normaalien sähköpeilien ja ikkunoiden lisäksi automaattivaihteisto, automaatti-ilmastointi, vakionopeudensäädin , sid 2 , as 2 (kai), kauko-ohjattava keskuslukitus hälärin kautta (defa). Sumuvaloja ei ole.
Ensimmäisenä omistajana oli joku pesulayritys tampereella. Olin katsovinani jostain listahinnaksi autolle noilla varusteilla tuohon aikaan vähän yli 200 000 mk. En tiedä olen katsonut väärin mutta kallis on ollut kumminkin.
Vaikuttais että noita varusteita on saanut valita listalta ihan oman mieltymyksen ja kukkaron paksuuden mukaan.
Itselläni on -94 900 S 2.3i mustilla puskureilla. Varusteina normaalien sähköpeilien ja ikkunoiden lisäksi automaattivaihteisto, automaatti-ilmastointi, vakionopeudensäädin , sid 2 , as 2 (kai), kauko-ohjattava keskuslukitus hälärin kautta (defa). Sumuvaloja ei ole.
Ensimmäisenä omistajana oli joku pesulayritys tampereella. Olin katsovinani jostain listahinnaksi autolle noilla varusteilla tuohon aikaan vähän yli 200 000 mk. En tiedä olen katsonut väärin mutta kallis on ollut kumminkin.
Vaikuttais että noita varusteita on saanut valita listalta ihan oman mieltymyksen ja kukkaron paksuuden mukaan.
ng900S 2.3 aut -94
Oma saabini on vuoden 94 mallia mutta rekisteröity 10/93...joten taitaa olla suuri sieltä pahamaineisesta alkupäästä. Autosta kuitenkin löytyy SID2 ja digitaalinen matka/trippimittari. Autoa hankkiessa koeajoin myös yksilöä jossa pelkkä "kiinalainen kello", taitaa näitä alkupään karvalakkimallejakin saada hiukka eri tavalla varustettuina...
-9-3 -99 2.0 lpt
-2. polven saabisti-
-2. polven saabisti-
Siis hetkinen totta kai niihin sai lisävarustelistalta ihan mitä halusi
Eli esim. jos tilasin SID:n, se kiinalainen kello katoaa luonnollisesti siitä tilalta. Kovin kalliita olivat lisävarusteet tuohon aikaan.
Ensimmäiset autot tulivat aikanaan Vaasaan elokuussa 1993.. Tietääkseni kaikki NG:t olivat suoraan M1994-autoja.
Eli esim. jos tilasin SID:n, se kiinalainen kello katoaa luonnollisesti siitä tilalta. Kovin kalliita olivat lisävarusteet tuohon aikaan.
Ensimmäiset autot tulivat aikanaan Vaasaan elokuussa 1993.. Tietääkseni kaikki NG:t olivat suoraan M1994-autoja.
96-mallisessa SE:ssä on (itselläni automaatti-turbo) ajotietokone parempata mallia, sumuvalot (kakkamaiset polttimonvaihdot), ei alkuperäistä ratiota, kauko-ohjattava k-lukitus/varashäly, on ollut kai sähköantenni, originaali takalasirullaverho, automaatti-ilmastointi, kolme takaniskatukea, ettei takana tulevan valot häikäise (ohituksen jälkeen...) . Nahkaratti tietty ja tummat sähkölasit joka ovessa.
2,3:issa S:issä oli SID2 ja rundikello jo vuonna 1994. Ainoastaan 2-litrainen S oli varustettu ns. Corsan mittaristolla Vectran pohjalevyn ja Astran taka-akselin lisäksi.TK kirjoitti:Lisähinta oli kuitenkin vuonna 1994 peräti 20 000 markkaa! Tällöin S:stä puuttui mm. kierroslukumittari ja SID-näytön paikalla oli vain "japanilaistyyppinen" digitaalinen ulkolämpömittari. Ainoastaan mallivuonna 1994 S-malli oli mustilla muovipuskureilla - M1995 eteenpäin ovat molemmat korinvärisillä puskureilla ainakin Suomessa.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Näinhän se on, mutta kuitenkin itselleni tuli aina OG900:lle suunnattuja huoltotarjouslappusia, koska autorekisterikeskuksen mukaan minun täytyi ajaa OG900:lla, kun se kerran oli 1993 rekisteröity. Samaten vaihtotarjousta laskettaessa tarjous tuli ensin OG:n mukaan, vaikka nimenomaan korostin, että kyseessä on uusikoppainen malli, vaikka se onkin -93 rekisteröity.TK kirjoitti:Ensimmäiset autot tulivat aikanaan Vaasaan elokuussa 1993.. Tietääkseni kaikki NG:t olivat suoraan M1994-autoja.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621